Zarządzanie siecią i monitorowanie usług w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777458-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 482193009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów zarządzania siecią i monitorowania usług w 3 zadaniach dla SGGW.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e69bc0a3-cbe1-4c49-9ed8-70adc1517f55
Biuletyn 777458-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
Regon 17840000000000
Zamawiajacy adres ulica Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 31 000, 22 59 355 65
Zamawiajacy fax 22 59 35 541
Zamawiajacy email michal_orowiecki@sggw.pl, joanna_sobon@sggw.pl
Adres strony url https://www.sggw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wydatek w ramach umowy NR POWR.03.05.OO-OO-Z033/17 z dn. 19.04.2018 r. 0 dofinansowanie projektu pn. „Sukces z natury - kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020, Oś priorytetowa II Wzrost e-potencjału Mazowsza, Działanie 2.1 E-usługi, Poddziałanie 2. I . I E -usługi dla Mazowsza. Poziom dofinansowania 86,8866%.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=481
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=481
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Doręczenie do siedziby Zamawiającego pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Informatyczne SGGW, pok. 11, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zarządzanie siecią i monitorowanie usług w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”
Numer referencyjny SZP.250.74.2020 - BNiPK.250.11.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów zarządzania siecią i monitorowania usług w 3 zadaniach dla SGGW.
Cpv glowny przedmiot 48219300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. dla Zadania A: 6 tygodni od dnia podpisania umowy. 2. dla Zadania B: 6 tygodni od dnia podpisania umowy. 3. dla Zadania C: 3 tygodnie od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunki dla Zadania A: a. Warunek doświadczenia zawodowego: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę o wartości co najmniej 150 000 zł netto, polegającą na wdrożeniu systemu klasy NAC. b. Warunek dysponowania osobami: Wykonawca celem spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 osobą pełniącą rolę inżyniera, posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów klasy NAC. Warunki dla Zadania B: a. Warunek doświadczenia zawodowego: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o wartości co najmniej 150 000 zł netto każda, polegające na wdrożeniu systemu klasy log management/SIEM. b. Warunek dysponowania osobami: Wykonawca celem spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 osobą pełniącą rolę inżyniera, posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów klasy log management/SIEM. Warunki dla Zadania C: Warunek doświadczenia zawodowego: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę o wartości co najmniej 20 000 zł netto, polegającą na wdrożeniu systemu logowania i raportowania firewalli.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (Załącznik nr 6 do SIWZ); 2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Załącznik nr 7 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 8 do SIWZ). b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 9 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeśli wyżej wymienione oświadczenie zostanie złożone przez Wykonawcę razem z ofertą, to mimo wszystko, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć ponownie wymagane oświadczenie w powyższym terminie, po powzięciu informacji o tym, kto złożył oferty w danym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności za wyjątkiem danych osób, o których mowa w § 11 ust. 2. Wprowadzane zmiany nie mogą jakikolwiek sposób naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP, b) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, niezależne od Wykonawcy, c) w zakresie terminu realizacji umowy, jeśli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, jedynie jednak w sytuacji, gdy nieprzewidziane okoliczności nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w zakresie terminu realizacji umowy, jeśli na należyte wykonanie tej umowy miały wpływ nieprzewidziane okoliczności (związane m.in. z wystąpieniem COVID-19) skutkujące zmianami w organizacji pracy Wykonawcy lub Zamawiającego, jedynie jednak w sytuacji, gdy ze względu na w/w okoliczności został przedłużony czas rozliczenia Projektu. Wówczas termin realizacji umowy może zostać przedłużony o czas wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, z zastrzeżeniem, że maksymalnie o czas o jaki przedłużono termin realizacji Projektu. e) w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa System zarządzania dostępem użytkowników i urządzeń do sieci komputerowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48219300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis System zarządzania musi umożliwiać kontrolę urządzeń końcowych i tożsamości użytkowników, którzy próbują uzyskać dostęp do sieci komputerowej Uczelni.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa System monitorowania serwerów, urządzeń i usług sieciowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48219300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis System monitorowania ma na celu śledzenie, gromadzenie, analizę i wizualizację informacji i logów o incydentach mających wpływ na poziom dostępności i bezpieczeństwa usług, serwerów, urządzeń i systemów teleinformatycznych Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa System logowania, analizy i raportowania zdarzeń sieciowych dla firewalla brzegowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48219300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis W ramach postępowania wymagane jest dostarczenie systemu logowania, raportowania i korelacji zdarzeń sieciowych, systemowych oraz bezpieczeństwa
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)