GuidZP400 |
e69bc0a3-cbe1-4c49-9ed8-70adc1517f55
|
Biuletyn |
777458-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
|
Regon |
17840000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowoursynowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
166
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-787
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 59 31 000, 22 59 355 65
|
Zamawiajacy fax |
22 59 35 541
|
Zamawiajacy email |
michal_orowiecki@sggw.pl, joanna_sobon@sggw.pl
|
Adres strony url |
https://www.sggw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wydatek w ramach umowy NR POWR.03.05.OO-OO-Z033/17 z dn. 19.04.2018 r. 0 dofinansowanie projektu pn. „Sukces z natury - kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020, Oś priorytetowa II Wzrost e-potencjału Mazowsza, Działanie 2.1 E-usługi, Poddziałanie 2. I . I E -usługi dla Mazowsza. Poziom dofinansowania 86,8866%.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szp.sggw.pl/?oid=481
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szp.sggw.pl/?oid=481
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Doręczenie do siedziby Zamawiającego pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Informatyczne SGGW, pok. 11, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zarządzanie siecią i monitorowanie usług w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”
|
Numer referencyjny |
SZP.250.74.2020 - BNiPK.250.11.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów zarządzania siecią i monitorowania usług w 3 zadaniach dla SGGW.
|
Cpv glowny przedmiot |
48219300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. dla Zadania A: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. dla Zadania B: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
3. dla Zadania C: 3 tygodnie od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunki dla Zadania A:
a. Warunek doświadczenia zawodowego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę o wartości co najmniej 150 000 zł netto, polegającą na wdrożeniu systemu klasy NAC.
b. Warunek dysponowania osobami:
Wykonawca celem spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:
co najmniej 1 osobą pełniącą rolę inżyniera, posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów klasy NAC.
Warunki dla Zadania B:
a. Warunek doświadczenia zawodowego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o wartości co najmniej 150 000 zł netto każda, polegające na wdrożeniu systemu klasy log management/SIEM.
b. Warunek dysponowania osobami:
Wykonawca celem spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:
co najmniej 1 osobą pełniącą rolę inżyniera, posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów klasy log management/SIEM.
Warunki dla Zadania C:
Warunek doświadczenia zawodowego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę o wartości co najmniej 20 000 zł netto, polegającą na wdrożeniu systemu logowania i raportowania firewalli.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (Załącznik nr 6 do SIWZ); 2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 8 do SIWZ).
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 9 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeśli wyżej wymienione oświadczenie zostanie złożone przez Wykonawcę razem z ofertą, to mimo wszystko, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć ponownie wymagane oświadczenie w powyższym terminie, po powzięciu informacji o tym, kto złożył oferty w danym postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności za wyjątkiem danych osób, o których mowa w § 11 ust. 2. Wprowadzane zmiany nie mogą jakikolwiek sposób naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP,
b) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, niezależne od Wykonawcy,
c) w zakresie terminu realizacji umowy, jeśli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, jedynie jednak w sytuacji, gdy nieprzewidziane okoliczności nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) w zakresie terminu realizacji umowy, jeśli na należyte wykonanie tej umowy miały wpływ nieprzewidziane okoliczności (związane m.in. z wystąpieniem COVID-19) skutkujące zmianami w organizacji pracy Wykonawcy lub Zamawiającego, jedynie jednak w sytuacji, gdy ze względu na w/w okoliczności został przedłużony czas rozliczenia Projektu. Wówczas termin realizacji umowy może zostać przedłużony o czas wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, z zastrzeżeniem, że maksymalnie o czas o jaki przedłużono termin realizacji Projektu.
e) w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
System zarządzania dostępem użytkowników i urządzeń do sieci komputerowej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48219300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
System zarządzania musi umożliwiać kontrolę urządzeń końcowych i tożsamości użytkowników, którzy próbują uzyskać dostęp do sieci komputerowej Uczelni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
System monitorowania serwerów, urządzeń i usług sieciowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48219300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
System monitorowania ma na celu śledzenie, gromadzenie, analizę i wizualizację informacji i logów o incydentach mających wpływ na poziom dostępności i bezpieczeństwa usług, serwerów, urządzeń i systemów teleinformatycznych Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
System logowania, analizy i raportowania zdarzeń sieciowych dla firewalla brzegowego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48219300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach postępowania wymagane jest dostarczenie systemu logowania, raportowania i korelacji zdarzeń sieciowych, systemowych oraz bezpieczeństwa
|
| |