Dostawa środkó ochrony indywidualnej- rękawic dla Domu pomocy Społecznej w Legnickim Polu.

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-15 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
Miejscowość Legnickie Pole
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777500-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środkó ochrony indywidualnej- rękawic na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu. Rękawice niejałowe diagnostyczne, wykonane z: latexu, vinylu, nitrylu, pudrowane z rolowanym brzegiem mankietu. Nie zróżnicowane na prawą i lewą rękę. Zapakowane w kartoniki- dyspenser 100 szt do pojedynczego niewyciągania rękawic.W ilościach: latex- 730 szt, vinyl- 1089, nitryl- 2182.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19fe1c14-0a41-49bf-b337-18fb44715b50
Biuletyn 777500-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
Regon 000291990
Zamawiajacy adres ulica Benedyktynów
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Legnickie Pole
Zamawiajacy kod pocztowy 59-241
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 858-23-87 w. 140,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email sekretariat@dpslp.org.pl,
Adres strony url http://dpslp.nbip.pl/dpslp/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa środkó ochrony indywidualnej- rękawic dla Domu pomocy Społęcznej w Legnickim Polu.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.platformazakupowa.pl/pn/dpslp
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środkó ochrony indywidualnej- rękawic dla Domu pomocy Społecznej w Legnickim Polu.
Numer referencyjny GŻ/230-2-16/21
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środkó ochrony indywidualnej- rękawic na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu. Rękawice niejałowe diagnostyczne, wykonane z: latexu, vinylu, nitrylu, pudrowane z rolowanym brzegiem mankietu. Nie zróżnicowane na prawą i lewą rękę. Zapakowane w kartoniki- dyspenser 100 szt do pojedynczego niewyciągania rękawic.W ilościach: latex- 730 szt, vinyl- 1089, nitryl- 2182.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dokumentów i oświadczeń, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy PZP : – zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; – zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym dostępności dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczeni i dokumenty.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)