Przeprowadzenie działań informatycznych, digitalizacyj­nych i promocyjnych w ramach projektu „Dziedzictwo kulturowe i naturalne w gminie Sienni­ca Różana”. Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Pro­gramu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.1. Dziedzic­two kulturowe i naturalne (Oś Priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego)

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Gmina Siennica Różana
Miejscowość Siennica Różana
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776818-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
1.1. przygotowanie szczegółowego programu promocji zawierającego rodzaje działań, czas i sposób ich realizacji, w tym termin przygotowania materiałów do ich akceptacji przez Zamawiającego,
1.2. wykonanie portalu internetowego,
1.3. wykonanie aplikacji na urządzenia mobilne,
1.4. Wykonanie digitalizacji zasobów malarstwa i sztuki ludowej,
1.5. wykonanie digitalizacji „Izby obrzędów Lubelszczyzny”,
1.6. wykonanie wizualizacji w przestrzeni 3D pod nazwą „Wirtualny park Miniatur Województwa Lubelskiego”,
1.7. wykonanie audiobooków oraz wersji drukowanej wierszy / fragmentów utworów Mikołaja Reja,
1.8. wykonanie tablic pamiątkowych,
1.9. opracowanie artykułów promocyjnych i zamieszczenie ich w lokalnej prasie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 – wzorze umowy.
3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, których wykonanie polega na wykonywa­niu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. Poz. 1320 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności wszelkie czynności administra­cyjno-biurowe związane z pełnieniem funkcji personel biurowy administracyjny (sekretariat).
Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do za­trudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy.
Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.
Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby prowadzące jed­noosobową działalność gospodarczą

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fd55a115-b5ed-4e3a-8c4b-f10515475839
Biuletyn 776818-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Siennica Różana
Regon 11019792500000
Zamawiajacy adres ulica Siennica Różana
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Siennica Różana
Zamawiajacy kod pocztowy 22-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 825 759 281,
Zamawiajacy fax 825 759 900
Zamawiajacy email siennicarozana@gmail.com,
Adres strony url www.siennica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przeprowadzenie działań informatycznych, digitalizacyjnych i promocyjnych w ramach projektu „Dziedzictwo kulturowe i naturalne w gminie Siennica Różana”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ugsiennicarozana.bip.e-zeto.eu/index.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ugsiennicarozana.bip.e-zeto.eu/index.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymaga się złożenia oferty w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzęd Gminy Siennica Różana Siennica Różana 265 A, 22-304 Siennica Różana, Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Przeprowadzenie działań informatycznych, digitalizacyj­nych i promocyjnych w ramach projektu „Dziedzictwo kulturowe i naturalne w gminie Sienni­ca Różana”. Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Pro­gramu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.1. Dziedzic­two kulturowe i naturalne (Oś Priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego)
Numer referencyjny GK.271.15.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1.1. przygotowanie szczegółowego programu promocji zawierającego rodzaje działań, czas i sposób ich realizacji, w tym termin przygotowania materiałów do ich akceptacji przez Zamawiającego, 1.2. wykonanie portalu internetowego, 1.3. wykonanie aplikacji na urządzenia mobilne, 1.4. Wykonanie digitalizacji zasobów malarstwa i sztuki ludowej, 1.5. wykonanie digitalizacji „Izby obrzędów Lubelszczyzny”, 1.6. wykonanie wizualizacji w przestrzeni 3D pod nazwą „Wirtualny park Miniatur Województwa Lubelskiego”, 1.7. wykonanie audiobooków oraz wersji drukowanej wierszy / fragmentów utworów Mikołaja Reja, 1.8. wykonanie tablic pamiątkowych, 1.9. opracowanie artykułów promocyjnych i zamieszczenie ich w lokalnej prasie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 – wzorze umowy. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, których wykonanie polega na wykonywa­niu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. Poz. 1320 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności wszelkie czynności administra­cyjno-biurowe związane z pełnieniem funkcji personel biurowy administracyjny (sekretariat). Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do za­trudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby prowadzące jed­noosobową działalność gospodarczą
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zama­wiający żąda: 1) a) wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech (3) usług w zakresie realizacji strony internetowej o wartości nie mniejszej niż 18 000 zł brutto każda. b) wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech (3) usług w zakresie realizacji aplikacji o wartości nie mniejszej niż 18 000 zł brutto każda. c) Wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej (1) usługi w zakresie opracowania oraz wydruku materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 18 000 zł brutto każda. Zgodnie z wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości UE z dnia 4 maja 2017 r. (C-387/14) doświadczenie konsorcjanta nie powinno być traktowane jako doświadczenie całego konsorcjum. Doświadczenie konsorcjanta to wyłącznie zakres faktycznie zrealizowanych przez niego prac. Jeżeli pojedynczy członek konsorcjum chciałby powołać się na doświadczenie całego konsorcjum to powinien skorzystać ze „wsparcia” pozostałych jego członków w trybie art. 22a ustawy – Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności podmiotów trzecich w ramach wyjaśniania i uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu. 2) Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do reali­zacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 3 osobowym Zespołem ekspertów, w którym co najmniej 2 osoby posiadają wykształcenie wyższe (jedna osoba wykształcenie informatyczne i jedna osoba wykształcenie artystyczne) stworzonym na potrzeby realizacji zamówienia. Zespół ekspertów tworzą: a) Kierownik Promocji – koordynator zespołu ekspertów posiadający doświadczenie w świadczeniu co najmniej jednej (1) usługi w charakterze kierownika promocji/zastępcy kierownika promocji/koordynatora polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej wartości każdej nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, Co najmniej dwaj (2) eksperci, którzy posiadają doświadczenie z dziedzin: b) opracowania graficznego stron www – co najmniej 1 osoba, która musi wykazać się co najmniej dziesięcioma (10) zrealizowanymi opracowaniami graficznymi stron www, c) wykonania stron internetowych i aplikacji na urządzenia mobilne – co najmniej 1 osoba, która musi wykazać się co najmniej dziesięcioma (10) wykonanymi stronami internetowymi i co najmniej dziesięcioma (10) wykonanymi aplikacjami d) wykonania multimediów obejmujących wizualizację 3D – co najmniej 1 osoba, która musi wykazać się co najmniej trzema (3) wykonanymi multimediami obejmującymi wizualizację 3D, e) wykonania kampanii reklamowych – co najmniej 1 osoba , która musi wykazać się doświadczeniem przy co najmniej dziesięciu (10) kampaniach promocyjnych /radiowymi i /lub prasowymi, f) uczestnictwa w wydaniu materiałów promocyjnych - co najmniej 1 osoba , która musi wykazać się doświadczeniem przy wydaniu co najmniej 3 sztuk materiałów promocyjnych. UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenia doświadczenia jednego eksperta z maksymalnie 4 wyżej opisanych dziedzin (punktów)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobligowany będzie przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia pu­blicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o pod­stawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykona­nie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom . Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. 2. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: 2.1. określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Za­mawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); 2.2. jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt 2.1.) proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich war­tość bez kwoty podatku (VAT). 2.3. UWAGA: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest rów­noznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowe­go w podatku VAT. 3. Formularz „Doświadczenie Zespołu Ekspertów” przygotowany wg wzoru załącznika nr 7 SIWZ . UWAGA! Ww. Formularz (zał. Nr 7) do oceny w kryteriach: Doświadczenie Kierownika promocji - koordynatora zespoły, Doświadczenie grafika komputerowego oraz Doświadczenie informatyka nie należy do dokumentów o których mowa w art. 25 ustawy Pzp i w przypadku niezłożenia go wraz z ofertą lub złożenia dokumentu wadliwego, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do jego uzupełnienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą w/w Formularza, to w kryterium „Doświadczenie Zespołu ekspertów” Wykonawca otrzyma „0” punktów. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w po­stępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumen­tów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, pole­ga na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej in­nych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zaso­bami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do od­dania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z treścią par. 12 ust. 3 wzoru umowy: 3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: a) zmiana stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT ulegnie zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT. 2) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy określonego zakresu usług po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu § 6 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących Podwykonawcy, 3) zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wyko­nawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wy­kazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wy­kazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodziel­nie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonaw­ca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowa­niu, jest:…………… 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Doświadczenie informatyka (I)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Oferowana cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Doświadczenie grafika komputerowego (GK)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Doświadczenie Kierownika Promocji – koordynatora zespołu (KP)
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)