Przedłużenie subskrypcji na posiadane przez KOWR oprogramowanie Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters oraz pomoc techniczna

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776245-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 486200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie subskrypcji na posiadane przez KOWR oprogramowanie Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters, Standard – dla 10 serwerów dwuprocesowych oraz pomoc techniczna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 921cc9c1-3679-4263-b4b3-89283d07b2e1
Biuletyn 776245-N-2020
Zamawiajacy nazwa Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Regon 367849538
Zamawiajacy adres ulica Karolkowa
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 376-73-61,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl,
Adres strony url www.kowr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kowr.eb2b.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kowr.eb2b.com.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa (Kancelaria KOWR, piętro I przy wejściu głównym)
Nazwa nadana zamowieniu Przedłużenie subskrypcji na posiadane przez KOWR oprogramowanie Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters oraz pomoc techniczna
Numer referencyjny 348/2020/C
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie subskrypcji na posiadane przez KOWR oprogramowanie Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters, Standard – dla 10 serwerów dwuprocesowych oraz pomoc techniczna. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy.
Cpv glowny przedmiot 48620000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Dotyczy sekcji II.8) ogłoszenia: Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot umowy przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym uruchomienie usługi, w tym dostarczenie protokołu zdawczo – odbiorczego potwierdzającego uruchomienie, musi nastąpić w ciągu maksymalnie 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi dotyczące przedłużenia subskrypcji oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters, Standard, każda usługa o wartości 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy) brutto. UWAGA 1: W przypadku usługi wykonywanej, tj. takiej, której realizacja nie zakończyła się przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wykazać tylko zrealizowany zakres takiej usługi, który na dzień upływu terminu składania ofert został faktycznie zakończony i co do którego Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające jego należyte wykonanie. W takim przypadku Wykonawca może wykazać tylko okres i zakres usługi zrealizowanej do upływu terminu składania ofert. UWAGA 2: W przypadku wartości usługi wyrażonej w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający przeliczy podaną kwotę na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej spełnia w całości jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot udostępniający Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie zasoby w postaci doświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności zawodowej: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu usług zostanie udostępniony przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do złożenia oświadczeń i dokumentów) oraz b) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający (KOWR lub jego poprzednicy prawni) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w lit. a zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty. Z dokumentu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Do upływu terminu składania ofert należy złożyć: 1) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca samodzielnie składający ofertę jest reprezentowany przez pełnomocnika; 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w szczególności: 1) zmiana terminów lub sposobu realizacji - w przypadku zajścia Siły Wyższej, jak również ze względu na przedłużający się termin zawarcia Umowy spowodowany postępowaniem odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem - gdy wykonanie przedmiotu Umowy, w pierwotnym terminie, nie leży w interesie publicznym, 2) w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. 2. Strony ponadto dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, 3. Ustala się następujące zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 2: 1) Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia wejście w życie przepisów w zakresie zmian wskazanych w ust. 2 może zwrócić się do Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedstawiając szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów w wyniku tych zmian. Jeżeli po upływie 14-dniowego terminu, Wykonawca nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) Zamawiający dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeśli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, dokona zmiany Umowy w tym zakresie. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania odmowy od Zamawiającego, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, który dokona jej analizy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od jej otrzymania, a następnie postąpi w sposób opisany wyżej; 3) zmiana wynagrodzenia nastąpi od daty wejścia w życie zmian w Umowie i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części Umowy. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1, tj. w przypadku ustawowego zmniejszenia bądź zwiększenia stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi lub produkty składające się na przedmiot Umowy, kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy pozostanie niezmieniona, a odpowiedniej zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, kalkulacja Wykonawcy uwzględni wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 3 lub pkt 4, kalkulacja Wykonawcy uwzględni wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienia dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14-01-2021 r., o godz. 12.30 w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, Warszawa. Informacja o sali, w której odbędzie się otwarcie ofert, zostanie zamieszona w dniu otwarcia przy Kancelarii.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)