Dostawa sprzętu informatycznego do Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Węgorzewie

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-19 00:00:00
Instytucja Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Węgorzewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777156-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego przeznaczonego na potrzeby realizacji zadań w projekcie prowadzonym przez Szpital Psychiatryczny SPZOZ w Węgorzewie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla danej części).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d953ee85-c0b4-40f5-99a9-1737ca7fc681
Biuletyn 777156-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 79024095600000
Zamawiajacy adres ulica ul. J. Bema
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Węgorzewo
Zamawiajacy kod pocztowy 11-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 0874272766 w. 130
Zamawiajacy fax 874 272 785
Zamawiajacy email zp_spspzozweg@wp.pl
Adres strony url https://www.szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostosowanie infrastruktury ochrony zdrowia dla potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" ul. Moniuszki 9-6 10-275 Olsztyn NIP 7393752389
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bipspspw.warmia.mazury.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bipspspw.warmia.mazury.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane są w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Składanie ofert obywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz. 2188 tekst jednolity oraz Dz. U. z 2019 poz. 1495 z póź. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Gen. J. Bema 24, 11-600 Węgorzewo (Sekretariat, budynek B)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego do Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Węgorzewie
Numer referencyjny DOA/250/15-3/NB/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego przeznaczonego na potrzeby realizacji zadań w projekcie prowadzonym przez Szpital Psychiatryczny SPZOZ w Węgorzewie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla danej części).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Informacje dot. RODO znajdują się w SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego dla Części 1- 2: Wykonawca dostarczy, co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów (Część 1-2): -foldery/broszury producenta/dystrybutora, -informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, -kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora/wykonawcę, -instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producent/dystrybutora.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o grupie kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wersja papierowa), co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp, wpisano możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy oraz możliwość dokonania istotnych zmian – podano okoliczności i warunki wprowadzenia zmiany. Rozliczenia będą prowadzone w walucie polskie (PLN).
IV 4 4 data 2021-01-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urządzenia peryferyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 1 obejmuje: a) Drukarka – 1 szt. b) Niszczarka I – 1 szt. c) Niszczarka II – 2 szt. d) Urządzenie wielofunkcyjne I – 1 szt. e) Urządzenie wielofunkcyjne II – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się W Formularzu oferty dla Części 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 2 obejmuje: a) Zestaw komputerowy – 4 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Formularzu oferty dla Części 2.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)