Dostawa i montaż wyposażenia i mebli w ramach projektu numer: RPMP.10.01.03-12-0335/19 pt. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-22 00:00:00
Instytucja Gmina Łącko
Miejscowość Łącko
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 774200-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia i mebli w ramach projektu pt. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”.

Szczegółowe zestawienie mebli stanowiących przedmiot zamówienia zostało zawarte w SIWZ.
Przed realizacją Wykonawca jest ZOBOWIĄZANY do zapoznania się z aranżacją poszczególnych pomieszczeń. Projekty aranżacji stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.

Korpusy wszystkich mebli (biurek oraz regałów): płyta wiórowa laminowana 18mm w kolorze brzoza polarna, blendy, fronty oraz cokoły z płyty podstawowej brzoza polarna lub MDF min 16mm laminowany obustronnie w kolorach kolor Trawa Cytrynowa, pomarańcz, błękit, zielony, żółty, różowy,
widoczne krawędzie zabezpieczone okleiną PCV min 2 mm.
Kolor blendy, frontu i cokołu oraz okleiny PCV (tj brzoza polarna lub kolorystyka zbieżna z wybranym kolorem MDF) – do ustalenia z Zamawiającym na etapie Wykonawczym.
Wszystkie przedmioty zamówienia oferowane przez dostawcę/dostawców w ramach powyższego zamówienia muszą posiadać atesty/certyfikaty potwierdzające, że są dopuszczone do użytkowania przez dzieci oraz posiadają deklaracje zgodności CE.

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad652914-8e66-435d-8111-afe32566cb98
Biuletyn 774200-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Łącko
Regon 49189242300000
Zamawiajacy adres ulica Łącko
Zamawiajacy adres numer domu 445
Zamawiajacy miejscowosc Łącko
Zamawiajacy kod pocztowy 33-390
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 41 40 710,
Zamawiajacy fax 18 41 40 740
Zamawiajacy email j.lagos@lacko.pl, gmina@lacko.pl
Adres strony url www.lacko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie współfinansowane z Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2024-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/uglacko,m,331136,2020.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/uglacko,m,331136,2020.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Łącko 33-390 Łącko 445
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia i mebli w ramach projektu numer: RPMP.10.01.03-12-0335/19 pt. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”
Numer referencyjny RIR.271.1.32.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia i mebli w ramach projektu pt. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”. Szczegółowe zestawienie mebli stanowiących przedmiot zamówienia zostało zawarte w SIWZ. Przed realizacją Wykonawca jest ZOBOWIĄZANY do zapoznania się z aranżacją poszczególnych pomieszczeń. Projekty aranżacji stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Korpusy wszystkich mebli (biurek oraz regałów): płyta wiórowa laminowana 18mm w kolorze brzoza polarna, blendy, fronty oraz cokoły z płyty podstawowej brzoza polarna lub MDF min 16mm laminowany obustronnie w kolorach kolor Trawa Cytrynowa, pomarańcz, błękit, zielony, żółty, różowy, widoczne krawędzie zabezpieczone okleiną PCV min 2 mm. Kolor blendy, frontu i cokołu oraz okleiny PCV (tj brzoza polarna lub kolorystyka zbieżna z wybranym kolorem MDF) – do ustalenia z Zamawiającym na etapie Wykonawczym. Wszystkie przedmioty zamówienia oferowane przez dostawcę/dostawców w ramach powyższego zamówienia muszą posiadać atesty/certyfikaty potwierdzające, że są dopuszczone do użytkowania przez dzieci oraz posiadają deklaracje zgodności CE. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę mebli o wartości minimum 60 000 zł netto;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie 1.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (załącznik nr 8) 2. Dowody określające czy dostawy, o których mowa w pkt. 5.2.3 wskazane w Wykazie dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy), 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór), 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Termin oraz forma wnoszenia wadium 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w prowadzony Łącki Bank Spółdzielczy, Nr rachunku: 48 8805 0009 0000 0144 2000 0080 z dopiskiem: Wadium – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego w ramach projektu numer: RPMP.10.01.03-12-0335/19 pt. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 5. W przypadku wniesienie wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określa szczegółowo wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2021-01-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie jest prowadzone w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)