GuidZP400 |
ad652914-8e66-435d-8111-afe32566cb98
|
Biuletyn |
774200-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Łącko
|
Regon |
49189242300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Łącko
|
Zamawiajacy adres numer domu |
445
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łącko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-390
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 41 40 710,
|
Zamawiajacy fax |
18 41 40 740
|
Zamawiajacy email |
j.lagos@lacko.pl, gmina@lacko.pl
|
Adres strony url |
www.lacko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie współfinansowane z Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2024-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/uglacko,m,331136,2020.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/uglacko,m,331136,2020.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Łącko 33-390 Łącko 445
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia i mebli w ramach projektu numer: RPMP.10.01.03-12-0335/19 pt. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”
|
Numer referencyjny |
RIR.271.1.32.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia i mebli w ramach projektu pt. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”.
Szczegółowe zestawienie mebli stanowiących przedmiot zamówienia zostało zawarte w SIWZ.
Przed realizacją Wykonawca jest ZOBOWIĄZANY do zapoznania się z aranżacją poszczególnych pomieszczeń. Projekty aranżacji stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.
Korpusy wszystkich mebli (biurek oraz regałów): płyta wiórowa laminowana 18mm w kolorze brzoza polarna, blendy, fronty oraz cokoły z płyty podstawowej brzoza polarna lub MDF min 16mm laminowany obustronnie w kolorach kolor Trawa Cytrynowa, pomarańcz, błękit, zielony, żółty, różowy,
widoczne krawędzie zabezpieczone okleiną PCV min 2 mm.
Kolor blendy, frontu i cokołu oraz okleiny PCV (tj brzoza polarna lub kolorystyka zbieżna z wybranym kolorem MDF) – do ustalenia z Zamawiającym na etapie Wykonawczym.
Wszystkie przedmioty zamówienia oferowane przez dostawcę/dostawców w ramach powyższego zamówienia muszą posiadać atesty/certyfikaty potwierdzające, że są dopuszczone do użytkowania przez dzieci oraz posiadają deklaracje zgodności CE.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę mebli o wartości minimum 60 000 zł netto;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie 1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (załącznik nr 8)
2. Dowody określające czy dostawy, o których mowa w pkt. 5.2.3 wskazane w Wykazie dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy), 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór), 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Termin oraz forma wnoszenia wadium
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w prowadzony Łącki Bank Spółdzielczy, Nr rachunku: 48 8805 0009 0000 0144 2000 0080 z dopiskiem: Wadium – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego w ramach projektu numer: RPMP.10.01.03-12-0335/19 pt. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie.
4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
5. W przypadku wniesienie wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określa szczegółowo wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2021-01-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|