Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i ochronnego oraz rękawic roboczych w 2021 r. - zamówienie udzielane w częściach

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
Miejscowość Warszawa-Ursus
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Rękawice,
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776714-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 188300006, 184240007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz rękawic roboczych.
Zamówienie podzielone jest na trzy części:
a) CZĘŚĆ 1: dostawa odzieży roboczej w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.
b) CZĘŚĆ 2: dostawa obuwia ochronnego i roboczego w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ.
c) CZĘŚĆ 3: dostawa rękawic roboczych w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 79e37896-adad-4307-a2d2-a6cb36317eb8
Biuletyn 776714-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
Regon 15895956000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Czerwca 1976 r. nr 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa-Ursus
Zamawiajacy kod pocztowy 02-495
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 39 73 905 , 22 39 73 906
Zamawiajacy fax 22 39 73 906
Zamawiajacy email dpzp@zrikd.waw.pl
Adres strony url www..zrikd.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zrikd.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zrikd.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Remontów i Konserwacji Dróg, pl. Czerwca 1976 r. nr 1 02-495 Warszawa lub w siedzibie Zamawiającego – IV piętro, kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i ochronnego oraz rękawic roboczych w 2021 r. - zamówienie udzielane w częściach
Numer referencyjny DPZP/271/891/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz rękawic roboczych. Zamówienie podzielone jest na trzy części: a) CZĘŚĆ 1: dostawa odzieży roboczej w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. b) CZĘŚĆ 2: dostawa obuwia ochronnego i roboczego w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. c) CZĘŚĆ 3: dostawa rękawic roboczych w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy. Wykonawcy spełnią warunki jeżeli wykażą, że: a) dla części I postępowania: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 3 dostawy odzieży roboczej o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, b) dla części II postępowania: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 3 dostawy obuwia roboczego i ochronnego o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda, c) dla części III postępowania: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 3 dostawy rękawic roboczych o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części II ust. 1 pkt 1) SIWZ, Zamawiający będzie żądać złożenia następujących dokumentów: Dla części I postępowania: a) złożenia wykazu dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw zawiera załącznik nr 7a do SIWZ. Dla części II postępowania: b) złożenia wykazu dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw zawiera załącznik nr 7b do SIWZ. Dla części III postępowania: c) złożenia wykazu dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw zawiera załącznik nr 7c do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Opisach przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży: Dla części I postępowania: a) Deklarację zgodności WE do zaoferowanego ubrania roboczego (poz. 1-20), wystawioną przez producenta danego wyrobu lub jego upoważnionego przedstawiciela spełniającego wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG. Zamawiający dopuszcza również przedstawienie aktualnych dokumentów, wydanych na podstawie Dyrektywy Rady 89/686/EWG lub Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005, Nr. 259, poz. 2173). Deklaracja powinna zawierać zgodność z normami. UWAGA!!! Zamawiający wymaga aby każdy z załączonych dokumentów opatrzony był numerem pozycji. b) Po jednym wzorze z każdego asortymentu odzieży z poz. 1 w kolorze czerwonym, z poz. 4-5 oraz 9-10 (pozycje z pkt. I), zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wzory te zostaną zweryfikowane i po akceptacji pozostaną w Zakładzie Remontów i Konserwacji Dróg. Możliwy zwrot wzorów po 4 latach od podpisania Umowy. c) Napis ZRiKD wykonany metodą haftu oraz sitodruku na 2 kawałkach materiałów Dla części II postępowania: a) Deklarację zgodności WE do zaoferowanego obuwia roboczego i ochronnego (poz. 1-10), wystawioną przez producenta danego wyrobu lub jego upoważnionego przedstawiciela spełniającego wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG. Zamawiający dopuszcza również przedstawienie aktualnych dokumentów, wydanych na podstawie Dyrektywy Rady 89/686/EWG lub Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005, Nr. 259, poz. 2173). Deklaracja powinna zawierać zgodność z normami. UWAGA!!! Zamawiający wymaga aby każdy z załączonych dokumentów opatrzony był numerem pozycji. b) po jednym wzorze z każdego asortymentu obuwia, zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wzory te zostaną zweryfikowane i po akceptacji pozostaną w Zakładzie Remontów i Konserwacji Dróg. Możliwy zwrot wzorów po 4 latach od podpisania Umowy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w Części II ust. 3 pkt 12 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Informacje o zakresie, charakterze i warunkach zmian Zamawiający zawarł w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży roboczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa odzieży roboczej w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa obuwia ochronnego i roboczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa obuwia ochronnego i roboczego w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa rękawic roboczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic roboczych w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)