GuidZP400 |
79e37896-adad-4307-a2d2-a6cb36317eb8
|
Biuletyn |
776714-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
|
Regon |
15895956000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Czerwca 1976 r. nr 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa-Ursus
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-495
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 39 73 905 , 22 39 73 906
|
Zamawiajacy fax |
22 39 73 906
|
Zamawiajacy email |
dpzp@zrikd.waw.pl
|
Adres strony url |
www..zrikd.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zrikd.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zrikd.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg, pl. Czerwca 1976 r. nr 1 02-495 Warszawa lub w siedzibie Zamawiającego – IV piętro, kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i ochronnego oraz rękawic roboczych w 2021 r. - zamówienie udzielane w częściach
|
Numer referencyjny |
DPZP/271/891/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz rękawic roboczych.
Zamówienie podzielone jest na trzy części:
a) CZĘŚĆ 1: dostawa odzieży roboczej w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.
b) CZĘŚĆ 2: dostawa obuwia ochronnego i roboczego w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ.
c) CZĘŚĆ 3: dostawa rękawic roboczych w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy. Wykonawcy spełnią warunki jeżeli wykażą, że:
a) dla części I postępowania:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 3 dostawy odzieży roboczej o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda,
b) dla części II postępowania:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 3 dostawy obuwia roboczego i ochronnego o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda,
c) dla części III postępowania:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 3 dostawy rękawic roboczych o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części II ust. 1 pkt 1) SIWZ, Zamawiający będzie żądać złożenia następujących dokumentów:
Dla części I postępowania:
a) złożenia wykazu dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw zawiera załącznik nr 7a do SIWZ.
Dla części II postępowania:
b) złożenia wykazu dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw zawiera załącznik nr 7b do SIWZ.
Dla części III postępowania:
c) złożenia wykazu dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw zawiera załącznik nr 7c do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Opisach przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży:
Dla części I postępowania:
a) Deklarację zgodności WE do zaoferowanego ubrania roboczego (poz. 1-20), wystawioną przez producenta danego wyrobu lub jego upoważnionego przedstawiciela spełniającego wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG. Zamawiający dopuszcza również przedstawienie aktualnych dokumentów, wydanych na podstawie Dyrektywy Rady 89/686/EWG lub Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005, Nr. 259, poz. 2173).
Deklaracja powinna zawierać zgodność z normami.
UWAGA!!! Zamawiający wymaga aby każdy z załączonych dokumentów opatrzony był numerem pozycji.
b) Po jednym wzorze z każdego asortymentu odzieży z poz. 1 w kolorze czerwonym, z poz. 4-5 oraz 9-10 (pozycje z pkt. I), zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wzory te zostaną zweryfikowane i po akceptacji pozostaną w Zakładzie Remontów i Konserwacji Dróg. Możliwy zwrot wzorów po 4 latach od podpisania Umowy.
c) Napis ZRiKD wykonany metodą haftu oraz sitodruku na 2 kawałkach materiałów
Dla części II postępowania:
a) Deklarację zgodności WE do zaoferowanego obuwia roboczego i ochronnego (poz. 1-10), wystawioną przez producenta danego wyrobu lub jego upoważnionego przedstawiciela spełniającego wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG. Zamawiający dopuszcza również przedstawienie aktualnych dokumentów, wydanych na podstawie Dyrektywy Rady 89/686/EWG lub Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005, Nr. 259, poz. 2173).
Deklaracja powinna zawierać zgodność z normami.
UWAGA!!! Zamawiający wymaga aby każdy z załączonych dokumentów opatrzony był numerem pozycji.
b) po jednym wzorze z każdego asortymentu obuwia, zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wzory te zostaną zweryfikowane i po akceptacji pozostaną w Zakładzie Remontów i Konserwacji Dróg. Możliwy zwrot wzorów po 4 latach od podpisania Umowy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w Części II ust. 3 pkt 12 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Informacje o zakresie, charakterze i warunkach zmian Zamawiający zawarł w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży roboczej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odzieży roboczej w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa obuwia ochronnego i roboczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa obuwia ochronnego i roboczego w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic roboczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rękawic roboczych w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ.
|
| |