Zakup i dostawa systemu skanującego.

Publication date 2020-12-31
End date 2021-02-02 00:00:00
Instytucja Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776951-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa systemu skanującego " obejmujący transport do miejsca dostawy, dostawę, montaż, uruchomienie i kalibrację systemu skanującego metodą fotograficzną dla materiałów płaskich i ksiąg o formacie od A7 do A1 z możliwością skanowania negatywów i materiałów transparentnych oraz przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia (instruktaż stanowiskowy), zgodnie z wymogami OPZ. Zamawiany system skanujący stanowi zestaw następujących urządzeń tj.:
1) Stół reprodukcyjny z kolumną – 1 szt.
2) Kamera skanująca – 1 komplet
3) Stół podświetlany do materiałów transparentnych – 1 szt.
4) Oświetlenie – 1 komplet
5) Komputer stacjonarny – 1 szt.
6) Monitor LCD – 1 szt.
7) Wzornik jakości odwzorowania – 1 szt.
8) Oprogramowanie;
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej również jako OPZ) stanowi Załącznik nr 3 SIWZ, gdzie w poszczególnych punktach opisane są wymagania Zamawiającego dla poszczególnych elementów zestawu (systemu skanującego) oraz wymagania dotyczące sposobu wykonania zamówienia.
Miejsce wykonania zamówienia - miejsce dostawy lub wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia - siedziba Polskiego Wydawnictwa Muzycznego pod adresem
al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków.
W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową.
Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia albo poprzez pośrednie do nich odniesienie, Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał nazwy, znaki towarowe, patenty lub typy materiałów czy produktów, bądź ich producentów albo pośrednio się do nich odniósł Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w SIWZ. Ewentualne wskazanie tych informacji ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Każdorazowo gdy wskazana jest w SIWZ lub załącznikach do niej taka informacja, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f8371ed-532d-48d7-bf43-9b88298df0ac
Biuletyn 776951-N-2020
Zamawiajacy nazwa Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Regon 36371711300000
Zamawiajacy adres ulica al. Krasińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11 a
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 422 70 44,
Zamawiajacy fax 12 422 01 74
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@pwm.com.pl ,
Adres strony url www.pwm.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego – kontynuacja.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytucja kultury podległa Ministerstwu Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwm.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwm.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemna oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego,osobiście lub przez posłańca. Oferty należy przesłać/składać do/w siedzibie Zamawiającego PolskieWydawnictwo Muzyczne al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków, na Recepcji od poniedziałku do piątkuw godzinach od 7:00-17:00
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: al. Krasińskiego 11a, 31 - 111 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa systemu skanującego.
Numer referencyjny ZZP.261.37.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa systemu skanującego " obejmujący transport do miejsca dostawy, dostawę, montaż, uruchomienie i kalibrację systemu skanującego metodą fotograficzną dla materiałów płaskich i ksiąg o formacie od A7 do A1 z możliwością skanowania negatywów i materiałów transparentnych oraz przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia (instruktaż stanowiskowy), zgodnie z wymogami OPZ. Zamawiany system skanujący stanowi zestaw następujących urządzeń tj.: 1) Stół reprodukcyjny z kolumną – 1 szt. 2) Kamera skanująca – 1 komplet 3) Stół podświetlany do materiałów transparentnych – 1 szt. 4) Oświetlenie – 1 komplet 5) Komputer stacjonarny – 1 szt. 6) Monitor LCD – 1 szt. 7) Wzornik jakości odwzorowania – 1 szt. 8) Oprogramowanie; Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej również jako OPZ) stanowi Załącznik nr 3 SIWZ, gdzie w poszczególnych punktach opisane są wymagania Zamawiającego dla poszczególnych elementów zestawu (systemu skanującego) oraz wymagania dotyczące sposobu wykonania zamówienia. Miejsce wykonania zamówienia - miejsce dostawy lub wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia - siedziba Polskiego Wydawnictwa Muzycznego pod adresem al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia albo poprzez pośrednie do nich odniesienie, Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał nazwy, znaki towarowe, patenty lub typy materiałów czy produktów, bądź ich producentów albo pośrednio się do nich odniósł Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w SIWZ. Ewentualne wskazanie tych informacji ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Każdorazowo gdy wskazana jest w SIWZ lub załącznikach do niej taka informacja, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
Cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie (maksymalnie) 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu krótszy termin wykonania zamówienia podlegający punktacji w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt XIV SIWZ. Termin wykonania zamówienia zostanie dotrzymany jeśli Wykonawca w umówionym terminie dokona dostawy, montażu i kalibracji urządzenia oraz przeprowadzi szkolenie – instruktaż stanowiskowy dla wskazanych pracowników Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek, o którym mowa powyżej, a dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej dwie dostawy skanerów fotograficznych o wartości co najmniej 370.000,00 zł brutto każda dostawa.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; - wykazu dostaw wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; - dowodów dotyczących dostaw ujawnionych w wykazie, określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (wiedzy i doświadczenia), niezbędnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.2.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.3 SIWZ. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym – ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób – organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy ujawnione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w miejscu, o którym mowa w pkt XII.1 SIWZ. 6. Oferta składa się z wypełnionego: 1) Formularza oferty, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – Specyfikacja asortymentowo - cenowa, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; 3) Opisu oferowanego rozwiązania – wraz z ofertą Wykonawca przedkłada zwięzły opis oferowanego rozwiązania (opisy oferowanych urządzeń, sprzętu i oprogramowania), zawierający dane pozwalające na stwierdzenie, że oferowane rozwiązanie spełnia wymagania Zamawiającego zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający nie narzuca wzoru takiego opisu dopuszczając posługiwanie się opisami, zestawieniami, charakterystykami czy folderami dostawców/producentów oferowanych rozwiązań. 7. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentu, o którym mowa w pkt VI.2.1. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 3) Dokumenty i oświadczenia, określone pkt VI.1 SIWZ; 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z pkt IX SIWZ;
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie 6.000,00 zł 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 poz.987 i 1240). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; z zastrzeżeniem, że w przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać, że odnosi się ona / ono zarówno do zleceniodawcy gwarancji/poręczenia, jak również do wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zaleca się, aby wszyscy członkowie wchodzący w skład podmiotu wspólnego/konsorcjum byli wymienieni); b) przytoczenie nazwy niniejszego postępowania; c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem; d) kwotę gwarancji/poręczenia; e) termin ważności gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż okres związania ofertą; f) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: „nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż,: a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. (ii) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (iii) Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iv) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 3) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołane i bezwarunkowe, w szczególności musi jasno opisywać warunki formalne konieczne do skutecznej realizacji uprawnień Beneficjenta z tytułu gwarancji/poręczenia; 4) Gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Polskie Wydawnictwo Muzyczne al. Krasińskiego 11a 31-111 Kraków Bank BGK 46 1130 1150 0012 1271 2620 0011 z dopiskiem: Wadium – „Zakup i dostawa systemu skanującego." Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia – w przypadku wniesienia wadium w innej dopuszczonej formie. Niedopuszczalna jest zwykła forma pisemna (papierowa) dokumentu. Niezależnie od wymogów określonych w SIWZ, treść dokumentu gwarancji lub poręczenia, nie może przewidywać, że wygaśnięcie gwarancji lub poręczenia następuje wskutek zwrotu gwarantowi lub poręczycielowi oryginału dokumentu przed upływem terminu jego ważności, nie może wprowadzać wymogu posiadania przez Zamawiającego oryginału dokumentu celem realizacji wynikających z niego uprawnień, nie może nakładać na Zamawiającego obowiązku przedłożenia wraz z wezwaniem do zapłaty oryginału dokumentu, a ponadto nie może zawierać jakiegokolwiek innego wymogu, który mógłby uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie zapłaty sumy gwarancyjnej lub poręczenia. 1. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7a) ustawy Pzp. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę, ale nie jest to wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 3. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Ofercie; 3) Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian umowy wskazują postanowienia Załącznika nr4 do SIWZ - Wzór Umowy.
IV 4 4 data 2021-02-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)