Dostawa cukru, art. strączkowych, makaronów i art. sypkich do Aresztu Śledczego w Szczecinie

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Ryż przetworzony,
  • Cukier,
  • Produkty mączne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777155-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158312004, 32212101, 158511009, 156141006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy cukru, art. strączkowych, makaronów i art. sypkich do Aresztu Śledczego w Szczecinie.




Pakiet I

LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma
1 2 3 4 5 6
1. Cukier Biały, Klasa I (w opakowaniach od 1 kg do 50 kg.). Treść etykiet na opakowaniach winna zawierać informacje w języku polskim o nazwie I adresie producenta, o parametrach fizyko-chemicznych, dacie przydatności do spożycia, warunków przechowywania, wadze, oznaczeniu partii produkcyjnej, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy kg 10000 15831200-4 PN-A-74850

Pakiet II

LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma
1 2 3 4 5 6
1. Fasola Biała „JAŚ” kg 2300 03221210-1 PN-75/R-65031
2. Groch Łuskany Połówki kg 1300 03221220-4 PN-81/R-65032

Pakiet III

LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma
1 2 3 4 5 6
1. Makaron Świderki kg 3000 15851100-9 PN-A-74131
2. Makaron Nitki kg 1500 15851100-9 PN-A-74131
3. Makaron Łazanki kg 1500 15851100-9 PN-A-74131
4. Makaron Spaghetti kg 1500 15851100-9 PN-A-74131



Pakiet IV

LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma
1 2 3 4 5 6
1. Ryż Łuskany kg 3500 15614100-6 PN-A-74220
2. Kasza Jęczmienna kg 3000 15613000-8 PN-87-74203
3. Mąka Pszenna kg 3000 15612100-2 PN-A-74022
4. Kasza Manna kg 600 15613000-8 PN-88/A-74036
5. Płatki Owsiane kg 500 15613380-5 PN-82/A-74037
6. Mąka Ziemniaczana kg 500 15612100-2 PN-93/A-74710
7. Kasza Gryczana kg 1000 15613000-8 PN-87-74203
8. Kasza Pęczak kg 1000 15613000-8 PN-87-74203
9. Kasza Kuskus kg 300 15613000-8 PN-87-74203

Powyższe zestawienie oznacza kolejno: przedmiot zamówienia, zapotrzebowanie ilościowe, kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień, Polską Normę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da894e76-80b4-48db-b28c-765336253a46
Biuletyn 777155-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy
Regon 62648400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kaszubska
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 4809100, 4809151, 52
Zamawiajacy fax 914 809 260
Zamawiajacy email as_szczecin@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna więziennictwa
Dostep dokumentow zamowienia www.sw.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sw.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/as_szczecin
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny tradycyjnie w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy, ul. Kaszubska 28, 70-226 Szczecin, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa cukru, art. strączkowych, makaronów i art. sypkich do Aresztu Śledczego w Szczecinie
Numer referencyjny D/Kw.2232.14.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy cukru, art. strączkowych, makaronów i art. sypkich do Aresztu Śledczego w Szczecinie. Pakiet I LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma 1 2 3 4 5 6 1. Cukier Biały, Klasa I (w opakowaniach od 1 kg do 50 kg.). Treść etykiet na opakowaniach winna zawierać informacje w języku polskim o nazwie I adresie producenta, o parametrach fizyko-chemicznych, dacie przydatności do spożycia, warunków przechowywania, wadze, oznaczeniu partii produkcyjnej, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy kg 10000 15831200-4 PN-A-74850 Pakiet II LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma 1 2 3 4 5 6 1. Fasola Biała „JAŚ” kg 2300 03221210-1 PN-75/R-65031 2. Groch Łuskany Połówki kg 1300 03221220-4 PN-81/R-65032 Pakiet III LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma 1 2 3 4 5 6 1. Makaron Świderki kg 3000 15851100-9 PN-A-74131 2. Makaron Nitki kg 1500 15851100-9 PN-A-74131 3. Makaron Łazanki kg 1500 15851100-9 PN-A-74131 4. Makaron Spaghetti kg 1500 15851100-9 PN-A-74131 Pakiet IV LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma 1 2 3 4 5 6 1. Ryż Łuskany kg 3500 15614100-6 PN-A-74220 2. Kasza Jęczmienna kg 3000 15613000-8 PN-87-74203 3. Mąka Pszenna kg 3000 15612100-2 PN-A-74022 4. Kasza Manna kg 600 15613000-8 PN-88/A-74036 5. Płatki Owsiane kg 500 15613380-5 PN-82/A-74037 6. Mąka Ziemniaczana kg 500 15612100-2 PN-93/A-74710 7. Kasza Gryczana kg 1000 15613000-8 PN-87-74203 8. Kasza Pęczak kg 1000 15613000-8 PN-87-74203 9. Kasza Kuskus kg 300 15613000-8 PN-87-74203 Powyższe zestawienie oznacza kolejno: przedmiot zamówienia, zapotrzebowanie ilościowe, kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień, Polską Normę.
Cpv glowny przedmiot 15831200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. W oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany: a/ cen w przypadku: - zmiany stawki podatku VAT oraz zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o zmianie stawki z 7 – dniowym wyprzedzeniem – w przypadku zmiany stawki VAT nastąpi odpowiednia zmiana ceny poprzez doliczenie do podstawy opodatkowania (ceny netto) podatku VAT w stawce wynikającej ze zmiany; - dopuszcza się dostawę przedmiotów umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie, o ile ich zastosowanie jest zgodne z prawem, z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i w umowie; - dodatkowych rabatów oraz promocji producenckich skutkujących obniżeniem cen towarów, stanowiących przedmiot umowy, w odniesieniu do cen zaproponowanych w ofercie przetargowej, o ile ich zastosowanie jest zgodne z przepisami prawa – zmiana cen będzie każdorazowo uzgodniona między stronami umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności; - wystąpienia okoliczności związanych ze skutkami COVID – 19 – Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o zamiarze zmiany cen z min. 7 – dniowym wyprzedzeniem, wraz z podaniem jednoznacznych powodów konieczności wprowadzenia takich zmian – zmiana ta będzie możliwa jedynie za pisemną zgodą obu stron; w przypadku braku porozumienia w tym zakresie Wykonawca ma prawo jednostronnie wypowiedzieć umowę z zachowaniem jednomiesięcznego terminu wypowiedzenia; b/ terminu i sposobu realizacji oraz zakresu umowy, z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID – 19 - Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o zamiarze zmiany warunków umowy z min. 7 – dniowym wyprzedzeniem, wraz z podaniem jednoznacznych powodów konieczności wprowadzenia takich zmian – zmiana ta będzie możliwa jedynie za pisemną zgodą obu stron; w przypadku braku porozumienia w tym zakresie Wykonawca ma prawo jednostronnie wypowiedzieć umowę z zachowaniem jednomiesięcznego terminu wypowiedzenia.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę zamieszczone w odrębnym pliku lub, w przypadku złożenia oferty w formie tradycyjnej, złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa cukru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15831200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma 1 2 3 4 5 6 1. Cukier Biały, Klasa I (w opakowaniach od 1 kg do 50 kg.). Treść etykiet na opakowaniach winna zawierać informacje w języku polskim o nazwie I adresie producenta, o parametrach fizyko-chemicznych, dacie przydatności do spożycia, warunków przechowywania, wadze, oznaczeniu partii produkcyjnej, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy kg 10000 15831200-4 PN-A-74850
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa art. strączkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221210-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma 1 2 3 4 5 6 1. Fasola Biała „JAŚ” kg 2300 03221210-1 PN-75/R-65031 2. Groch Łuskany Połówki kg 1300 03221220-4 PN-81/R-65032
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa makaronów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma 1 2 3 4 5 6 1. Makaron Świderki kg 3000 15851100-9 PN-A-74131 2. Makaron Nitki kg 1500 15851100-9 PN-A-74131 3. Makaron Łazanki kg 1500 15851100-9 PN-A-74131 4. Makaron Spaghetti kg 1500 15851100-9 PN-A-74131
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa art. sypkich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15614100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma 1 2 3 4 5 6 1. Ryż Łuskany kg 3500 15614100-6 PN-A-74220 2. Kasza Jęczmienna kg 3000 15613000-8 PN-87-74203 3. Mąka Pszenna kg 3000 15612100-2 PN-A-74022 4. Kasza Manna kg 600 15613000-8 PN-88/A-74036 5. Płatki Owsiane kg 500 15613380-5 PN-82/A-74037 6. Mąka Ziemniaczana kg 500 15612100-2 PN-93/A-74710 7. Kasza Gryczana kg 1000 15613000-8 PN-87-74203 8. Kasza Pęczak kg 1000 15613000-8 PN-87-74203 9. Kasza Kuskus kg 300 15613000-8 PN-87-74203
  

Criterion

Kryteria termin realizacji wymiany wadliwego towaru
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)