Wsparcie Zamawiającego w budowie Systemu w ramach projektu: „Budowa nowoczesnej platformy gromadzenia i analizy danych z Krajowego Rejestru Nowotworów oraz onkologicznych rejestrów narządowych, zintegrowanej z bazami świadczeniodawców leczących choroby onkologiczne (e-KRN+)” w zakresie opracowania algorytmów NLP do analizy danych przekazywanych do KRN i PROH

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 774111-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wsparcie Zamawiającego w budowie Systemu w ramach projektu „Budowa nowoczesnej platformy gromadzenia i analizy danych z Krajowego Rejestru Nowotworów oraz onkologicznych rejestrów narządowych, zintegrowanej z bazami świadczeniodawców leczących choroby onkologiczne (e-KRN+)” w zakresie opracowania algorytmów NLP do analizy danych przekazywanych do KRN i PROH, w szczególności poprzez tworzenie Oprogramowania, na podstawie i w zakresie wynikającym z poszczególnych Zleceń składanych przez Zamawiającego, obejmujących:
1) tworzenie, dostarczanie, konfigurowanie oraz parametryzowanie Oprogramowania,
2) testowanie stworzonego Oprogramowania na zasadach opisanych w Umowie i Zleceniach,
3) prowadzenie prac analitycznych,
4) tworzenie i dostarczanie Dokumentacji,
5) przeprowadzanie Szkoleń,
6) współpraca z wykonawcą Systemu e-KRN+ w zakresie integracji wytwarzanego oprogramowania w oparciu o otwarte interfejsy komunikacyjne API,
7) współpraca w zakresie określenia specyfikacji interfejsu komunikacyjnego pomiędzy Oprogramowaniem a pozostałymi elementami systemu e-KRN+ .
Szacowana na potrzeby określenia maksymalnej wartości zamówienia liczba roboczogodzin, które mogą zostać wykorzystane wynosi 2500 godzin. Zamawiający gwarantuje zlecenie Wykonawcy zadań mieszczących się w zakresie przedmiotu Umowy w wymiarze 1250 roboczogodzin, które będą realizowane na rzecz przedmiotu Umowy zaś dalsze zlecenia zależne będą od przebiegu prac projektowych związanych z realizację zamówienia i realizowane będą przez Zamawiającego w ramach Prawa Opcji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0980499d-0905-4e43-bcd1-bfd5df75ab94
Biuletyn 774111-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Regon 28836600000000
Zamawiajacy adres ulica W.K. Roentgena
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-781
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22/570-94-60,
Zamawiajacy fax 22/570-94-60
Zamawiajacy email Monika.Szwarczewska@coi.pl,
Adres strony url www.pib-nio.pl
Adres strony internetowej www.pib-nio.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pib-nio.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Umowa nr POPC.02.02.00-00-0026/19-00 o dofinansowanie projektu „Budowa nowoczesnej platformy gromadzenia i analizy danych z Krajowego Rejestru Nowotworów oraz onkologicznych rejestrów narządowych, zintegrowanej z bazami świadczeniodawców leczących choroby onkologiczne (e-KRN+)” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pib-nio.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pib-nio.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie na adres: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa/logowanie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój 007
Nazwa nadana zamowieniu Wsparcie Zamawiającego w budowie Systemu w ramach projektu: „Budowa nowoczesnej platformy gromadzenia i analizy danych z Krajowego Rejestru Nowotworów oraz onkologicznych rejestrów narządowych, zintegrowanej z bazami świadczeniodawców leczących choroby onkologiczne (e-KRN+)” w zakresie opracowania algorytmów NLP do analizy danych przekazywanych do KRN i PROH
Numer referencyjny nr sprawy PN-311/20/MS
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wsparcie Zamawiającego w budowie Systemu w ramach projektu „Budowa nowoczesnej platformy gromadzenia i analizy danych z Krajowego Rejestru Nowotworów oraz onkologicznych rejestrów narządowych, zintegrowanej z bazami świadczeniodawców leczących choroby onkologiczne (e-KRN+)” w zakresie opracowania algorytmów NLP do analizy danych przekazywanych do KRN i PROH, w szczególności poprzez tworzenie Oprogramowania, na podstawie i w zakresie wynikającym z poszczególnych Zleceń składanych przez Zamawiającego, obejmujących: 1) tworzenie, dostarczanie, konfigurowanie oraz parametryzowanie Oprogramowania, 2) testowanie stworzonego Oprogramowania na zasadach opisanych w Umowie i Zleceniach, 3) prowadzenie prac analitycznych, 4) tworzenie i dostarczanie Dokumentacji, 5) przeprowadzanie Szkoleń, 6) współpraca z wykonawcą Systemu e-KRN+ w zakresie integracji wytwarzanego oprogramowania w oparciu o otwarte interfejsy komunikacyjne API, 7) współpraca w zakresie określenia specyfikacji interfejsu komunikacyjnego pomiędzy Oprogramowaniem a pozostałymi elementami systemu e-KRN+ . Szacowana na potrzeby określenia maksymalnej wartości zamówienia liczba roboczogodzin, które mogą zostać wykorzystane wynosi 2500 godzin. Zamawiający gwarantuje zlecenie Wykonawcy zadań mieszczących się w zakresie przedmiotu Umowy w wymiarze 1250 roboczogodzin, które będą realizowane na rzecz przedmiotu Umowy zaś dalsze zlecenia zależne będą od przebiegu prac projektowych związanych z realizację zamówienia i realizowane będą przez Zamawiającego w ramach Prawa Opcji.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 15
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej: 1) EKSPERT ML 1 (minimum 1 osoba): wskazana osoba musi spełniać następujące wymagania: posiada: co najmniej stopień doktora w zakresie informatyki; doświadczenie związane uczeniem maszynowym – Machine Learning / Deep Learning; wiedzę w zakresie przetwarzania języka naturalnego w oparciu o metodologię słów osadzonych tj. Glove, Word2Vec czy BERT lub równoważnych; wiedzę na temat uczenia maszynowego z wykorzystaniem niestandardowych architektur obliczeniowych; przynajmniej 5 lat doświadczenia w zakresie symulacji numerycznych; znajomość języka Python poparta dotychczasowym minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy z językiem; doświadczenie w projektowaniu rozwiązań (opartych na protokołach uczenia maszynowego w środowisku mikrousług / wyposażonych w interfejs programistyczny aplikacji (API)/ zgodnych z metodyką CI/CD, gdzie aktualizacja modeli ML odbywa się w sposób ciągły) ; znajomość zagadnień związanych z wersjonowaniem, automatyzacją integracji i dostarczania oprogramowania; zrozumienie wymagań biznesowych na wymagania techniczne. Przekładanie ustaleń technicznych na nietechniczne zespoły po stronie biznesowej; doświadczenie w zakresie BI oraz technik wizualizacji danych; doświadczenie pracy w metodologiach zwinnych (szczególnie Scrum); oraz kierował(a) przynajmniej jednym projektem naukowym; uczestniczył(a) w co najmniej dwóch projektach badawczych związanych z analizą danych metodami Machine Learning. 2) EKSPERT ML 2 (minimum 1 osoba): wskazana osoba musi spełniać następujące wymagania: posiada: co najmniej stopień doktora nauk technicznych; doświadczenie w praktycznym wykorzystaniu technik analizy tekstu (tekst mining) potwierdzone udziałem w ciągu ostatnich 5 lat w projekcie, gdzie elementem było zbudowanie algorytmów analizy tekstu i budżetem całkowitym nie mniejszym niż 5 mln brutto; doświadczenie naukowe w zakresie analiz tekstu (text mining) potwierdzone min 5 : publikacjami naukowymi z tej dziedziny lub występowanie w roli autora/współautora książki(ek); znajomość zagadnień i metod optymalizacji matematycznej; znajomość języka Python oraz ekosystemu związanego uczeniem maszynowym; praktyczną znajomość co najmniej jednej komercyjnej i jednej dostępnej publicznie (open source) technologii/języka programowania służącego do budowania algorytmów analizy tekstu oraz uczenia maszynowego; doświadczenie w projektowaniu architektur przetwarzania i analizie wielkich zbiorów danych. 3) EKSPERT ML 3 (minimum 1 osoba): wskazana osoba musi spełniać następujące wymagania: posiada: co najmniej stopień doktora w zakresie informatyki; przynajmniej 5 lat doświadczenia w zakresie symulacji numerycznych; znajomość języka Python oraz ekosystemu związanego uczeniem maszynowym (w szczególności biblioteki scikit-learn, PyTorch, NLTK, Spacy); znajomość języka Julia; doświadczenie w programowaniu GPU; doświadczenie w wykorzystaniu sieci neuronowych w problemach przetwarzania języka naturalnego lub zbliżonych; doświadczenie w analizie wielkich zbiorów danych z wykorzystaniem teorii macierzy losowych; autorskie rozwiązania w dziedzinie analizy wielkich zbiorów danych; oraz uczestniczył(a) w co najmniej dwóch projektach badawczych związanych z analizą danych metodami ML; uczestniczył(a) w przynajmniej dwóch projektach B+R; kierował(a) przynajmniej jednym projektem naukowym. 4) EKSPERT 4 Zarządzanie projektami, jakością i ryzykiem (minimum 1 osoba) : wskazana osoba musi spełniać następujące wymagania: posiada: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w realizacji projektów o charakterze informatycznym – polegających na projektowaniu i nadzorze wykonawczym rozproszonych bazodanowych systemów informatycznych (realizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert); minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami informatycznymi w roli kierownika projektu w projektach dotyczących wdrażania systemów informatycznych w ochronie zdrowia; certyfikat Agile PM na poziomie Practitioner lub równoważny; certyfikat Agile BA na poziomie Practitioner lub równoważny; certyfikat SRUM Master lub Profesional Srum Master I lub równoważny; oraz pełniła nadzór nad realizacją co najmniej 5 projektów o charakterze informatycznym, w tym co najmniej 4 projektów o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każdy oraz co najmniej 1 projektu o wartości minimum 5 000 000,00 zł brutto; w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w projektach dotyczących nadzoru i doradztwa w realizacji projektu informatyzacji instytucji, którego celem było wdrożenie lub rozbudowa systemu teleinformatycznego, umożliwiającego zbieranie, gromadzenie i udostępnianie danych typu BI; brała udział w minimum 1 projekcie obejmującym integrację dla co najmniej 4 Podmiotów.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć załącznik nr 6 do SIWZ – wykaz osób - dokument składany w celu uzyskania dodatkowych punktów w kryterium „doświadczenie Konsultantów/Ekspertów” wraz z załącznikiem nr 5 do SIWZ – wykaz osób – dokument składany w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu (w odniesieniu do personelu podlegającego ocenie w kryterium „doświadczenie Konsultantów/Ekspertów”) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnych z wymogami określonymi w rozdz. VI pkt 2.3 SIWZ – sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest: 1. do złożenia wraz z ofertą (aktualnego na dzień składania ofert) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ (informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania); 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; 2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.4. oświadczenia potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w zakresie (załącznik nr 9 do SIWZ): - braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, - braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, - o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j.: Dz. U. z 2018 r., poz. 798 ze zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2018, poz. 798 ze zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest: 1. do złożenia wraz z ofertą (aktualnego na dzień składania ofert) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ (informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu); 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 2.1 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnych z wymogami określonymi w rozdz. VI pkt 2.3 SIWZ – sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń i dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) Formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza). 3) dowód wniesienia wadium; 4) załącznik nr 6 do SIWZ – wykaz osób - dokument składany w celu uzyskania dodatkowych punktów w kryterium „doświadczenie Konsultantów/Ekspertów” wraz z załącznikiem nr 5 do SIWZ – wykaz osób – dokument składany w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu (w odniesieniu do personelu podlegającego ocenie w kryterium „doświadczenie Konsultantów/Ekspertów”) 5) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł słownie: (piętnaście tysięcy złotych 00/100 ) przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z zapisami rozdz. XII SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzurą: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART.11 UST.4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI i powinny być odrębną częścią, niezłączoną z oferta w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych . Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będą ich odtajnieniem. „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności – art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
IV 6 1 srodki ochrony KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej –Curie, Państwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa (dalej: „NIO-PIB”); 2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w NIO-PIB, adres email: iod@pib-nio.pl ; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-311/20/MS, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. 1843 ze zm.), dalej „ustawa PZP” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków Zamawiającego wynikających bądź powstałych w związku z realizacją zawartej umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 data 2021-02-10T00:00:00+01:00

Criterion

Kryteria doświadczenie konsultantów/ekspertów
Znaczenie 30,00
  
Kryteria ceny oferty brutto
Znaczenie 70,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)