Dostawa chemii profesjonalnej, środków czyszczących i akcesoriów do sprzątania

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-21 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 773872-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii profesjonalnej, środków czyszczących i akcesoriów do sprzątania dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. 2.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: 1)Ustawie o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2231 z późn. zm.) - dotyczy pakietu nr 1 pozycja 4 i 5. 2)Ustawie o produktach kosmetycznych z dnia 04 października 2018 r. (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2227) - dotyczy pakietu nr 2 pozycja 2. 3.Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atest PZH - dotyczy pakietu nr 2 pozycja 4-6. 4.Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych produktów w języku polskim, wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy pakietu nr 1 pozycja 1-7, pakietu nr 2 pozycja 2-8. 5.Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, jest mowa o „produkcie, materiale czy typie” należy przez to rozumieć produkt, materiał taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ, Wykonawca złoży szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ/model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Niezłożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego (dostawy) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Niezłożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ. 7.Zamówiony towar winien być dostarczony do pomieszczeń Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 7.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej.
8.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 9.Zamówienie może być złożone w formie pisemnej – w tym poprzez przesłanie pocztą elektroniczną lub faksem. 10.Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e64c597-ced8-4bf1-a6e4-82bdc638087b
Biuletyn 773872-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Regon 24146865300000
Zamawiajacy adres ulica ul. W. Lipa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 41-703
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48322482452
Zamawiajacy fax +48327795912
Zamawiajacy email zampub@szpitalruda.pl
Adres strony url www.szpitalruda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Dostep dokumentow zamowienia Nie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalruda.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. W przypadku składania oferty w formoie pisemnej , ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2. Dział Zamówień Publicznych za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1041), lub za pośrednictwem posłańca (kuriera) lub osobiście. 3. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę na;leży złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu. Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę złożenia oferty określoną w rozdziale XVI pkt 1 SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski w Rudzie Sląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2. Dział Zamówień Publicznych.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa chemii profesjonalnej, środków czyszczących i akcesoriów do sprzątania
Numer referencyjny 46/PN/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii profesjonalnej, środków czyszczących i akcesoriów do sprzątania dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. 2.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: 1)Ustawie o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2231 z późn. zm.) - dotyczy pakietu nr 1 pozycja 4 i 5. 2)Ustawie o produktach kosmetycznych z dnia 04 października 2018 r. (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2227) - dotyczy pakietu nr 2 pozycja 2. 3.Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atest PZH - dotyczy pakietu nr 2 pozycja 4-6. 4.Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych produktów w języku polskim, wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy pakietu nr 1 pozycja 1-7, pakietu nr 2 pozycja 2-8. 5.Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, jest mowa o „produkcie, materiale czy typie” należy przez to rozumieć produkt, materiał taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ, Wykonawca złoży szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ/model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Niezłożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego (dostawy) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Niezłożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ. 7.Zamówiony towar winien być dostarczony do pomieszczeń Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 7.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 8.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 9.Zamówienie może być złożone w formie pisemnej – w tym poprzez przesłanie pocztą elektroniczną lub faksem. 10.Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy na okres 24 miesięcy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie, że wszystkie wymienione w formularzu ofertowym produkty spełniają wymagania określone w: - ustawie o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2231 z późn. zm.) - dotyczy pakietu nr 1 pozycja 4 i 5. - ustawie o produktach kosmetycznych z dnia 04 października 2018 r. (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2227) - dotyczy pakietu nr 2 pozycja 2. 2. Materiały informacyjne tj.: katalogi lub/i foldery lub/i ulotki itp. oferowanych produktów zawierających, nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia umożliwiający weryfikację wymagań określonych przez Zamawiającego z opisem stosowania, składem chemicznym oferowanych preparatów w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznakować w katalogach, folderach, ulotkach oferowane pozycje numerem pozycji danego pakietu oraz potwierdzić przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy – dotyczy pakietu nr 1, poz. 1-7, pakietu nr 2 poz. 2-8 oraz materiałów informacyjnych tj.: katalogów lub/i folderów lub/i ulotek itp. oferowanych produktów zawierających, nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia umożliwiający weryfikację wymagań określonych przez Zamawiającego – dotyczy pakietu nr 2, poz. 9-20, 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawców o przesłanie próbek asortymentu zaoferowanego w ofercie przetargowej celem potwierdzenia, iż jest on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia ujętym w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. Prośba ze strony Zamawiającego o przesłanie próbki i dotyczyć będzie wyłącznie oferowanego przez Wykonawców asortymentu, co do którego powstaną wątpliwości, czy faktycznie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Próbki będą podlegały prezentacji po której zostaną zwrócone Wykonawcy po zawarciu umowy - dotyczy wszystkich pakietów.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w pkt 2.1 do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2A lub 2B do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody,że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Ponadto zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV 4 4 data 2021-01-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30 dni
IV 6 6 Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 6. Do oferty należy dołączyć: 6.1 Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1A do SIWZ/UMOWY - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej). LUB Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1B do SIWZ/UMOWY - w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej). 6.2 Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Ustawy) - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej). LUB Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Ustawy) - w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej). 6.3 Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń – na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. 6.4 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznej osoby/osób udzielającej/ych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. 6.Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Chemia profesjonalna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Preparat do codziennego mycia niezabezpieczonych, wodoodpornych powierzchni – koncentrat. Preparat do codziennego mycia wszystkich wodoodpornych podłóg, zabezpieczonych i nie zabezpieczonych, wysoko skoncentrowany. Kwasowy preparat do codziennego mycia kwasoodpornych powierzchni w toaletach, wysoko skoncentrowany. PREPARAT MYJĄCO-DEZYNFEKCYJNY DO DUŻYCH POWIERZCHNI BEZ ZAWARTOŚCI FENOLI, CHLORU, SUBSTANCJI NADTLENOWYCH, GLUKOPROTAMINY.PREPARAT MYJĄCO-DEZYNFEKCYJNY DO DUŻYCH POWIERZCHNI BEZ ZAWARTOŚCI FENOLI, CHLORU, SUBSTANCJI NADTLENOWYCH, GLUKOPROTAMINY.Wysoko połyskowa powłoka do podłóg wodoodpornych, o dużej twardości i wysokim połysku, odporna na zarysowania, nie wymagająca częstej pielęgnacji. Powłoka do podłóg nadająca wysoki połysk, o wysokiej odporności na alkohole i preparaty dezynfekcyjne, zachowuje właściwości antyposlizgowe większości podłóg wodoodpornych. Tworzy trwałą powłoke na powierzchni podłóg, odporna na ścieranie - 7 pozycji asortymentowe. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki czyszczące i akcesoria do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji umowy: 24 miesiące od podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dozownik do mydła w płynie, wykonany z wysokiej jakości tworzywa ABS w kolorze białym. Mydło w płynie zawierające glicerynę i pochodne olejku kokosowego. Silnie działający, bezzapachowy koncentrat do zmywania starych powłok woskowanych i polimerowych,stosowany również do gruntownego czyszcenia płytek gresowych i innych twardych odpornych na alkalia podłogach. Preparat do codziennego utrzymania czystości i pielęgnacji wszelkich wodoodpornych podłóg w kolorze zielonym (kolor nakrętki zgodny z kodowaniem kolorystycznym produktu tj. zielony. Odpowiedni do podłóg z PCV, linoleum,lastriko,gres,terakota,marmuru). Środek do codziennej pielęgnacji powierzchni wodoodpornych (kafle ceramiczne, szkło, tworzywa sztuczne, marmur, drzwi, okna,meble, ściany,podłogi powierzchnie lakierowane, płytki ceramiczne), w kolorze niebieskim (kolor nakrętki zgodny z kodowaniem kolorystycznym produktu tj. niebieski). Antybakteryjny środek do czyszczenia urządzeń sanitarnych ( umywalki, muszle klozetowe, pisuary, kabiny prysznicowe, armatura łazienkowa) o wiśniowym zapachu w kolorze czerwonym (kolor nakrętki zgodny z kodowaniem kolorystycznym produktu tj. czerwonym). Koncentrat do gruntownego mycia podłóg maszyna szorującą. Mleczko do czyszczenia wszelkich powierzchni gładkich, m.in. stali nierdzewnej, ceramiki, kuchenek, glazury i terakoty, kafelków, emalii, porcelany, zlewozmywaków, wanien itp. Pad w kolorze czarnym przeznaczony do gruntownego czyszczenia i usuwania grubych warstw polimerów. Pad w kolorze czerwonym do delikatnego czyszczenia i polerowania, do usuwania zarysowań i brudu przy jednoczesnym osiągnięciu wysokiego połysku, do stosowania w standardowych, elektrycznych maszynach podłogowych jak również w automatycznych szorowarkach. Pad w kolorze białym o bardzo drobnej gramaturze do polerowania podłóg. Przeznaczony do użycia z automatami szorującymi, polerkami HS/UHS w zakresie 375 do 3000 obrotów na minutę. Ściereczka z mikrofazy 30x30 cm- ściereczki z mikrofazy do mycia i wycierania charakteryzujące się dużą odpornością i wytrzymałością, wymiary 30x30 cm, możliwość wielokrotnego prania w temp.60oC, dobrze wchłaniające wodę, materiał: poliamid 20%, poliester 80%, gramatura min.360g/m2, waga jednej ściereczki min 32,4g, każda ściereczka posiadająca wszywkę ze wskazaniami odnośnie prania. Kolor: czerwony, żółty, zielony, niebieski.Nakładka z mikrofazy posiadająca kieszeniowy system mocowania oraz specjalny pasek mocujący umożliwiający bezdotykowe wyciskanie nakładki. Uchwyt magnesowy do nakładek 40 cm wyposażonych w kieszeniowy system mocowania. Drążek aluminiowy, przeznaczony do mocowania uchwytów do nakładek. Skrobaczka do doczyszczania gładkich powierzchni, do usuwania resztek farb, naklejek, zeskorupiałego brudu itp. Tablica ostrzegawcza z tworzywa sztucznego w kolorze żółtym z polskim napisem oraz znakiem ostrzegawczym "Uwaga ślisko" - 20 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)