Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania dedykowanej strony internetowej i aplikacji oraz dostawy i montażu urządzeń (zwanych dalej „nadajnikami”), działającymi w technologii Bluetooth, na potrzeby Działu ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie rozwijania internetu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776633-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 724200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania dedykowanej strony internetowej i aplikacji oraz dostawy i montażu urządzeń (zwanych dalej „nadajnikami”), działającymi w technologii Bluetooth, na potrzeby Działu ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
1.1 Nadajniki będą działać z aplikacją nawigacyjno-informacyjną i razem będą tworzyć system nawigacyjno-informacyjny po budynkach należących do Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum;
1.2 W ramach wynagrodzenia przewidzianego umową, Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia wsparcia serwisowego, w zakresie określonym w Załączniku A do SIWZ.
1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia dla administratorów Zamawiającego (dla maksymalnie 5 osób) w zakresie funkcjonowania, obsługi, użytkowania, administrowania i utrzymania strony internetowej i aplikacji, w wymiarze do maksymalnie 8 godzin.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e68dac3d-1603-4435-9bc7-6540a167358d
Biuletyn 776633-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 324 450
Zamawiajacy fax 124 324 451
Zamawiajacy email bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony url www.uj.edu.pl
Adres strony internetowej www.przetargi.uj.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Uniwersytetu Jagiellońskiego „Odpowiedzialne wsparcie zrównoważony rozwój”, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A048/19-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna.
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.uj.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.uj.edu.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny lub oferty można składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ. Adres: ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania dedykowanej strony internetowej i aplikacji oraz dostawy i montażu urządzeń (zwanych dalej „nadajnikami”), działającymi w technologii Bluetooth, na potrzeby Działu ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Numer referencyjny 80.272.361.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania dedykowanej strony internetowej i aplikacji oraz dostawy i montażu urządzeń (zwanych dalej „nadajnikami”), działającymi w technologii Bluetooth, na potrzeby Działu ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 1.1 Nadajniki będą działać z aplikacją nawigacyjno-informacyjną i razem będą tworzyć system nawigacyjno-informacyjny po budynkach należących do Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum; 1.2 W ramach wynagrodzenia przewidzianego umową, Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia wsparcia serwisowego, w zakresie określonym w Załączniku A do SIWZ. 1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia dla administratorów Zamawiającego (dla maksymalnie 5 osób) w zakresie funkcjonowania, obsługi, użytkowania, administrowania i utrzymania strony internetowej i aplikacji, w wymiarze do maksymalnie 8 godzin.
Cpv glowny przedmiot 72420000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 385
Informacje na temat katalogow 1. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany w terminie do 55 tygodni od daty udzielenia zamówienia, tj. od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem zapisów pkt 14) SIWZ. W tym czasie Wykonawca jest zobowiązany również do przeprowadzenia instalacji przedmiotu zamówienia na dedykowanych serwerach Zamawiającego oraz umieszczenia aplikacji w Google Play oraz App Store. Zamawiający wymaga, aby aplikacja była udostępniana w Google Play i App Store w każdej wersji przekazanej Zamawiającemu. 2. Realizacja zamówienia musi uwzględniać następujące terminy pośrednie: 2.1 Wykonawca w terminie do 37 tygodni od daty zawarcia umowy winien przekazać I testową wersję strony internetowej i aplikacji (zwanych dalej „Systemem”), zawierające pełne funkcjonalności opisane w Załączniku A do SIWZ, do testów, 2.2 Zamawiający przeprowadzi testy oraz zgłosi uwagi w postaci I raportu o błędach w terminie do 4 tygodni od daty przekazania wersji testowej Systemu, 2.3 Wykonawca w terminie do 6 tygodni od daty otrzymania I raportu o błędach winien przekazać II poprawioną wersję testową Systemu, 2.4 Zamawiający przeprowadzi kolejne testy oraz zgłosi uwagi w postaci II raportu o błędach w terminie do 4 tygodni od daty przekazania II wersji testowej Systemu, 2.5 Wykonawca w terminie do 2 tygodni od daty otrzymania II raportu o błędach winien przekazać ostateczną wersję Systemu, 2.6 Zamawiający przeprowadzi kolejne testy oraz dokona odbioru końcowego Systemu, podpisując protokół odbioru na zasadach określonych we wzorze umowy w terminie do 2 tygodni od otrzymania ostatecznej wersji Systemu. 3. Dostawa i instalacja wszystkich 220 nadajników musi zostać wykonana w okresie do 48 tygodni, licząc od 6 tygodni od daty zawarcia umowy. 4. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację umowy.
Okreslenie warunkow 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 2.1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 3.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie: 3.1.1 co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było stworzenie strony internetowej, 3.1.2 co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było stworzenie aplikacji mobilnej, 3.1.3 co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa nadajników, o łącznej wartości wykazanych usług i dostawy nie mniejszej niż 25 000,00 PLN brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuszcza by w ramach jednej usługi i dostawy występowało łącznie stworzenie strony internetowej i aplikacji mobilnej oraz dostawa nadajników. 3.2 dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: 3.2.1 co najmniej jednym programistą posiadającym doświadczenie przy realizacji co najmniej dwóch usług, w ramach których w każdej usłudze osoba ta wykonywała prace programistyczne z zakresu budowy aplikacji mobilnych, 3.2.2 co najmniej jednym programistą posiadającym doświadczenie przy realizacji co najmniej dwóch usług, w ramach których w każdej usłudze osoba ta wykonywała prace programistyczne z zakresu budowy bądź projektowania bądź rozbudowy strony internetowej. Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w punkcie 3.2.1 i 3.2.2.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 4.1 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, Wykonawca może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, 4.2 „Wykaz osób” dedykowanych do realizacji zamówienia zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ, 4.3 „Wykaz usług” zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ, 4.4 dowody określające czy usługi zamieszczone w „Wykazie usług” zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, dowodem jest oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), 2. indywidualną kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wymagania i zapisy SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 3 do formularza oferty, 3. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 4. dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. 2019 poz. 310). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto za całość przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Zastosowanie zalecanych frameworków
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)