Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-14 00:00:00
Instytucja STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776967-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych
dla jednostek organizacyjnych Gminy:
1) Przedszkole nr 1, ul. Niezłomnych 2 A, 37-450 Stalowa Wola
2) Przedszkole nr 2, ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola
3) Przedszkole nr 3, ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola
4) Przedszkole nr 4, ul. Wańkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola
5) Przedszkole nr 5, ul. Mieszka I 5, 37-464 Stalowa Wola
6) Przedszkole nr 6, Partyzantów 10, 37-450 Stalowa Wola
7) Przedszkole nr 7, ul. ks. J. Popiełuszki 29a, 37-450 Stalowa Wola
8) Przedszkole nr 9, Aleje Jana Pawła II 5, 37-450 Stalowa Wola
9) Przedszkole nr 10, Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola
10) Przedszkole nr 11, Al. Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola
11) Przedszkole nr 12, ul. Okulickiego 20, 37-450 Stalowa Wola
12) Przedszkole nr 15, ul. Obr. Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola
13) Przedszkole nr 18, ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola
14) Żłobek Miejski w Stalowej Woli, Al. Jana Pawła II 5A, 37-450 Stalowa Wola,
15) Miejski Żłobek Integracyjny, ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola
16) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
17) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego, ul. Dmowskiego 9, 37 450 Stalowa Wola
18) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola
19) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im Bohaterów Westerplatte, ul. Wyszyńskiego 14, 37 450 Stalowa Wola
20) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego, ul. Niezłomnych, 37 450 Stalowa Wola
21) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola
22) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola
23) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
24) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola
25) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 1, ul. Popiełuszki 29A, 37-450 Stalowa Wola
26) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2, ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola
27) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola
28) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola
29) Podkarpackie Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli, ul. Hutnicza 10a, 37-450 Stalowa Wola
30) Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych, al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola
31) Zakład Administracji Budynków, ul. Wyszyński ego 7A, 37 450 Stalowa Wola
32) Urząd Miasta w Stalowej Woli ul. Wolności 7, 37 450 Stalowa Wola
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający również ilości zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Formularz rzeczowo-cenowy.
3. Wykaz ilości zamawianego towaru jest podany szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo-cenowy, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego realizowanego zamówienia. Zamawiającym - Jednostkom Gminy objętym zamówieniem przysługuje prawo zamówienia wszelkich wymienionych wyrobów w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularzu rzeczowo- cenowym (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych tam określonych.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie parametry techniczne i użytkowe określone w SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo - cenowym,
a w szczególności:
1) posiada wszelkie wymagane prawem atesty i badania oraz niezbędne certyfikaty (jeżeli występują);
2) jest zgodny z normami właściwymi dla danego asortymentu (EN lub PN)
i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej;
3) jest fabrycznie nowy, posiada oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania;
4) posiada naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta;
5) udziela gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres zgodny z gwarancją producenta - liczonej od daty odbioru;
5. Zamawiający zastrzega, aby papier ksero, który zaoferuje Wykonawca przeznaczony był do wszystkich urządzeń biurowych, w tym kopiarek, drukarek atramentowych
i laserowych, do wydruków czarno-białych i kolorowych, niezawilgocony, gwarantujący płynną pracę urządzeń oraz właściwą jakość wydruku, bez rozmazywania i „cieniowania” konturów wydruku.
6. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki organizacyjnej Gminy Stalowa Wola.
7. Dostawa materiałów biurowych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego – Jednostki Gminy telefonicznie lub drogą elektroniczną. W zamówieniu Zamawiający – Jednostki Gminy przekaże rodzaj i ilość zamawianych materiałów biurowych jakie mają być dostarczone. Wykonawca zobowiązuje się po zgłoszeniu dokonanym przez Zamawiającego - Jednostki Gminy dostarczyć zamawiany asortyment, w dni robocze poniedziałek-piątek (czas realizacji/dostawy od momentu zgłoszenia zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą
w Formularzu Ofertowym). Zamawiający - Jednostki Gminy i Wykonawca wyznaczą osoby do kontaktów w sprawie realizacji zamówienia. Wykonanie każdorazowej dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę
i Zamawiającego - Jednostkę Gminy, na rzecz której dostawa jest wykonywana. Protokół zostanie podpisany po stwierdzeniu zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami Centralnego Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz Załączniku nr 6 Formularz rzeczowo-cenowy. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów.
8. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, w oparciu o ceny jednostkowe brutto wskazane w Załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz rzeczowo-cenowy, będący elementem oferty Wykonawcy.
9. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia przy dostawie Zamawiający – Jednostki Gminy uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub za pomocą środków elektronicznych do należytego wykonania dostawy asortymentu, którego sposób wykonania dostawy lub jakość asortymentu zostały zakwestionowane przez osoby upoważnione (przedstawicieli Zamawiającego – Jednostki Gminy). Asortyment pełnowartościowy powinien być dostarczony przez Wykonawcę do dwóch dni roboczych od momentu wezwania.
10. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo – cenowy. Ceny jednostkowe podane w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo – cenowy nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72e2a2cd-95be-46b4-816b-a03b706f344e
Biuletyn 776967-N-2020
Zamawiajacy nazwa STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Regon 384503002
Zamawiajacy adres ulica Al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 25A
Zamawiajacy miejscowosc Stalowa Wola
Zamawiajacy kod pocztowy 37-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon +48508082032, +48506656760
Zamawiajacy email scuw@stalowawola.pl
Adres strony url https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
Adres strony internetowej https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://epuap.gov.pl
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://miniportal.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Numer referencyjny ZP – II.271.116.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Gminy: 1) Przedszkole nr 1, ul. Niezłomnych 2 A, 37-450 Stalowa Wola 2) Przedszkole nr 2, ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola 3) Przedszkole nr 3, ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola 4) Przedszkole nr 4, ul. Wańkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola 5) Przedszkole nr 5, ul. Mieszka I 5, 37-464 Stalowa Wola 6) Przedszkole nr 6, Partyzantów 10, 37-450 Stalowa Wola 7) Przedszkole nr 7, ul. ks. J. Popiełuszki 29a, 37-450 Stalowa Wola 8) Przedszkole nr 9, Aleje Jana Pawła II 5, 37-450 Stalowa Wola 9) Przedszkole nr 10, Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola 10) Przedszkole nr 11, Al. Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola 11) Przedszkole nr 12, ul. Okulickiego 20, 37-450 Stalowa Wola 12) Przedszkole nr 15, ul. Obr. Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola 13) Przedszkole nr 18, ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola 14) Żłobek Miejski w Stalowej Woli, Al. Jana Pawła II 5A, 37-450 Stalowa Wola, 15) Miejski Żłobek Integracyjny, ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola 16) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola 17) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego, ul. Dmowskiego 9, 37 450 Stalowa Wola 18) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola 19) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im Bohaterów Westerplatte, ul. Wyszyńskiego 14, 37 450 Stalowa Wola 20) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego, ul. Niezłomnych, 37 450 Stalowa Wola 21) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola 22) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola 23) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola 24) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola 25) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 1, ul. Popiełuszki 29A, 37-450 Stalowa Wola 26) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2, ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola 27) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola 28) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola 29) Podkarpackie Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli, ul. Hutnicza 10a, 37-450 Stalowa Wola 30) Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych, al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola 31) Zakład Administracji Budynków, ul. Wyszyński ego 7A, 37 450 Stalowa Wola 32) Urząd Miasta w Stalowej Woli ul. Wolności 7, 37 450 Stalowa Wola 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający również ilości zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Formularz rzeczowo-cenowy. 3. Wykaz ilości zamawianego towaru jest podany szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo-cenowy, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego realizowanego zamówienia. Zamawiającym - Jednostkom Gminy objętym zamówieniem przysługuje prawo zamówienia wszelkich wymienionych wyrobów w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularzu rzeczowo- cenowym (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych tam określonych. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie parametry techniczne i użytkowe określone w SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo - cenowym, a w szczególności: 1) posiada wszelkie wymagane prawem atesty i badania oraz niezbędne certyfikaty (jeżeli występują); 2) jest zgodny z normami właściwymi dla danego asortymentu (EN lub PN) i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej; 3) jest fabrycznie nowy, posiada oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania; 4) posiada naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta; 5) udziela gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres zgodny z gwarancją producenta - liczonej od daty odbioru; 5. Zamawiający zastrzega, aby papier ksero, który zaoferuje Wykonawca przeznaczony był do wszystkich urządzeń biurowych, w tym kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, do wydruków czarno-białych i kolorowych, niezawilgocony, gwarantujący płynną pracę urządzeń oraz właściwą jakość wydruku, bez rozmazywania i „cieniowania” konturów wydruku. 6. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki organizacyjnej Gminy Stalowa Wola. 7. Dostawa materiałów biurowych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego – Jednostki Gminy telefonicznie lub drogą elektroniczną. W zamówieniu Zamawiający – Jednostki Gminy przekaże rodzaj i ilość zamawianych materiałów biurowych jakie mają być dostarczone. Wykonawca zobowiązuje się po zgłoszeniu dokonanym przez Zamawiającego - Jednostki Gminy dostarczyć zamawiany asortyment, w dni robocze poniedziałek-piątek (czas realizacji/dostawy od momentu zgłoszenia zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu Ofertowym). Zamawiający - Jednostki Gminy i Wykonawca wyznaczą osoby do kontaktów w sprawie realizacji zamówienia. Wykonanie każdorazowej dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego - Jednostkę Gminy, na rzecz której dostawa jest wykonywana. Protokół zostanie podpisany po stwierdzeniu zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami Centralnego Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz Załączniku nr 6 Formularz rzeczowo-cenowy. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów. 8. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, w oparciu o ceny jednostkowe brutto wskazane w Załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz rzeczowo-cenowy, będący elementem oferty Wykonawcy. 9. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia przy dostawie Zamawiający – Jednostki Gminy uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub za pomocą środków elektronicznych do należytego wykonania dostawy asortymentu, którego sposób wykonania dostawy lub jakość asortymentu zostały zakwestionowane przez osoby upoważnione (przedstawicieli Zamawiającego – Jednostki Gminy). Asortyment pełnowartościowy powinien być dostarczony przez Wykonawcę do dwóch dni roboczych od momentu wezwania. 10. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo – cenowy. Ceny jednostkowe podane w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo – cenowy nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) ppkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1 i ppkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2 ppkt 1 i ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) formularz ofertowy Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz rzeczowo-cenowy Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ; 3. W celu zweryfikowania czy wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przedkłada: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Wzór oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Centralny Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: a) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie wskazanych w ofercie Wykonawcy parametrów jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia jakości dostarczanych materiałów biurowych; b) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. c) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy, 2. Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy w przypadku: 1) Zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Centralnego Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na wynagrodzenie Wykonawcy. 4. Waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia odpowiednio: 1) nowych stawek podatku od towarów i usług, 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 i 2, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca składa ofertę do Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych (https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/SCUWStalowaWola) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na miniPortalu. Oferty zostaną otwarte dnia 14 stycznia 2021 r. o godzinie 12:00. W Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9. Otwarcie ofert następuje poprzez odszyfrowanie ofert przy użyciu aplikacji miniPortal.

Criterion

Kryteria czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)