Przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac związanych z dostawą i montażem urządzeń Wi-Fi wraz z badaniem skuteczności działania sieci bezprzewodowej w budynkach, dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-21 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776158-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac związanych z dostawą i montażem urządzeń Wi-Fi wraz z badaniem skuteczności działania sieci bezprzewodowej w budynkach, dla Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1dostawę, montaż, konfigurację i uruchomienie urządzeń i instalacji sieci Wi-Fi w poszczególnych budynkach i lokalizacjach,
2.2 przed przystąpieniem do realizacji dostawy i montażu należy wykonać badanie skuteczności działania sieci bezprzewodowej (za wyjątkiem obiektu we Wrocławiu) i projekt rozmieszczenia punktów dostępowych celem właściwego pokrycia sieci Wi-Fi w budynkach, przy czym projekt będzie podlegał ocenie i akceptacji Zamawiającego dla każdego z obiektów,
2.3 po wykonaniu instalacji należy wykonać kolejne badanie skuteczności działania sieci bezprzewodowej dla wszystkich obiektów, zgodnie z przyjętymi założeniami,
2.4 zamówienie dotyczy dwóch obiektów zlokalizowanych w Krakowie, jednego obiektu w Bytomiu i jednego obiektu we Wrocławiu.
3. Zakres zamówienia obejmuje między innymi badanie skuteczności działania sieci bezprzewodowej, projekt, zakup, transport, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, konfigurację i uruchomienie oraz badanie końcowe skuteczności pokrycia sieci bezprzewodowej wraz z dokumentacji powykonawczą we wskazanych przez Zamawiającego budynkach oraz serwis gwarancyjny, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, przy czym Wykonawca zapewni świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
4. Wymagane parametry techniczne i funkcjonalne dla istotnych urządzeń i produktów składających się na przedmiot zamówienia opisane są w Załączniku B do SIWZ.
5. Zamówienie obejmuje również szkolenie pracowników AST (2 osób) i gwarancję i rękojmię wraz z suportem (minimum 36 miesięcy) na całość przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem okablowania, na które jest zobowiązany udzielić 25 lat gwarancji (przy czym dla kontrolera wymagana jest gwarancja serwisowa producenta z usługą NBD, t.j. Next Business Day – dostarczenie kontrolera zastępczego na następny dzień roboczy). W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest również do optymalizacji wdrożonej konfiguracji zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku B do SIWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest również w ramach zamówienia do wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, wraz z wykazem urządzeń, elementów i okablowania, zainstalowanych w poszczególnych obiektach oraz ze wskazaniem ich wartości jednostkowych.
7. W Załączniku C do SIWZ przedstawiono również aspekty i informacje związane z opisem przedmiotu zamówienia, a dotyczące obiektów, tj. materiały archiwalne przedstawiające rzuty projektowe budynków. Zamawiający zaznacza, iż stan faktyczny w budynkach może być w niektórych aspektach nieznacznie odmienny od przedstawione udostępnionej dokumentacji, dlatego też zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z lokalizacją i funkcjonalnością budynków celem sprawdzenia miejsca dostawy i montażu, a następnie konfiguracji i uruchomienia, oraz warunków związanych z wykonaniem dostaw, usług i czynności będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. W celu zapoznania się z obiektami, w których będzie realizowane zamówienie, Zamawiający wyznacza poniżej terminy wizji lokalnych (planowany czas trwania wizji wynosi 2 godziny w każdym obiekcie, Zamawiający dopuszcza możliwość kolejnych indywidualnych wizji lokalnych po uzgodnieniu z administratorami obiektu):
a. na dzień 7 stycznia 2021 r. o godzinie 8:30, spotkanie przed budynkiem AST w Krakowie, przy ul. Straszewskiego 21-22,
b. na dzień 7 stycznia 2021 r. o godzinie 12:00, spotkanie przed budynkiem AST w Krakowie, przy ul. Warszawska 5,
c. na dzień 8 stycznia 2021 r. o godzinie 8:30, spotkanie przed budynkiem AST w Bytomiu, przy ul. Piłsudskiego 24a,
d. na dzień 8 stycznia 2021 r. o godzinie 14:00, spotkanie przed budynkiem AST w Wrocławiu, przy ul. Braniborskiej 59.
9. Zastosowane przez Zamawiającego w SIWZ lub jej załącznikach ewentualne wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w SIWZ i jej załącznikach przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wymagania techniczne i funkcjonalne oraz jakościowe wymienione w SIWZ i jej załącznikach, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne.
10. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
10.1 Zamawiający wskazuje, iż czynności i prace objęte przedmiotem zamówienia, realizowane będą w obiektach czynnych. Wykonawca będzie zobowiązany do wyodrębnienia terenu prac i stosownego ich zabezpieczenia, przy zachowaniu właściwej komunikacji na wszystkich ciągach komunikacyjnych oraz możliwości natychmiastowego udostępnienia drogi ewakuacyjnej. Zamawiający informuje, iż klatki schodowe oraz windy w trakcie prac będą używane wspólnie z użytkownikami budynków. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania jej w czystości, a także zapewnienia szczególnych środków bezpieczeństwa dla osób z nich korzystających, a w przypadku braku zachowania powyższych wymogów, Zamawiający zrealizuje prace w tym zakresie na własne zlecenie na koszt Wykonawcy,
10.2 przy organizowaniu prac, Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić prace głośne z Zamawiającym,
10.3 Wykonawca winien wdrożyć dodatkowe zabezpieczenia i procedury ochronne ze szczególnym uwzględnieniem zasad reżimu sanitarnego, celem zapobieżenia rozprzestrzenianie się infekcji wirusem SARS-CoV-2 wśród pracowników Wykonawcy, jego Podwykonawców, jak również innych podmiotów, które biorą udział w realizacji przedmiotowych prac oraz użytkowników budynków.
Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie do 120 dni, liczonych od dnia zawarcia umowy.
10.4 Wykonawca musi dołączyć do oferty opis oferowanego przedmiotu zamówienia i obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o własną kalkulację odpowiednio do wzorów tabelarycznych przedstawionych w Załączniku A do SIWZ. Wymagane jest wskazanie producentów i odpowiednio typów/symboli/marki/serii itp. pozwalających na jednoznaczną identyfikację zaoferowanych urządzeń i produktów dla wszystkich obiektów objętych przedmiotem zamówienia oraz ich cen, jak i cen czynności objętych zakresem zamówienia w poszczególnych lokalizacjach. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników i doświadczenia zawodowego.
10.5 Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi oraz suportu dla całości przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem okablowania, na które jest zobowiązany udzielić 25 letniego okresu gwarancji) wraz z jego konserwacją zgodnie z zaleceniami producenta (przy czym dla kontrolera wymagana jest gwarancja serwisowa producenta z usługą NBD, t.j. Next Business Day – dostarczenie kontrolera zastępczego na następny dzień roboczy). W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest również do optymalizacji wdrożonej konfiguracji zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku B do SIWZ. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów.
11. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert.
12. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ.
13. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ.
14. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5c2a2f13-be14-481c-98db-70d89379edc8
Biuletyn 776158-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
Regon 00027584300000
Zamawiajacy adres ulica Straszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 21-22
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-109
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 422 81 96
Zamawiajacy fax 12 422 02 09
Zamawiajacy email kancelaria@ast.krakow.pl
Adres strony url www.ast.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna uczelnia wyższa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ast.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w wersji papierowej w Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego, ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków, Kancelaria, pok. 219
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac związanych z dostawą i montażem urządzeń Wi-Fi wraz z badaniem skuteczności działania sieci bezprzewodowej w budynkach, dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego
Numer referencyjny ZKK.261.3.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac związanych z dostawą i montażem urządzeń Wi-Fi wraz z badaniem skuteczności działania sieci bezprzewodowej w budynkach, dla Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1dostawę, montaż, konfigurację i uruchomienie urządzeń i instalacji sieci Wi-Fi w poszczególnych budynkach i lokalizacjach, 2.2 przed przystąpieniem do realizacji dostawy i montażu należy wykonać badanie skuteczności działania sieci bezprzewodowej (za wyjątkiem obiektu we Wrocławiu) i projekt rozmieszczenia punktów dostępowych celem właściwego pokrycia sieci Wi-Fi w budynkach, przy czym projekt będzie podlegał ocenie i akceptacji Zamawiającego dla każdego z obiektów, 2.3 po wykonaniu instalacji należy wykonać kolejne badanie skuteczności działania sieci bezprzewodowej dla wszystkich obiektów, zgodnie z przyjętymi założeniami, 2.4 zamówienie dotyczy dwóch obiektów zlokalizowanych w Krakowie, jednego obiektu w Bytomiu i jednego obiektu we Wrocławiu. 3. Zakres zamówienia obejmuje między innymi badanie skuteczności działania sieci bezprzewodowej, projekt, zakup, transport, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, konfigurację i uruchomienie oraz badanie końcowe skuteczności pokrycia sieci bezprzewodowej wraz z dokumentacji powykonawczą we wskazanych przez Zamawiającego budynkach oraz serwis gwarancyjny, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, przy czym Wykonawca zapewni świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia. 4. Wymagane parametry techniczne i funkcjonalne dla istotnych urządzeń i produktów składających się na przedmiot zamówienia opisane są w Załączniku B do SIWZ. 5. Zamówienie obejmuje również szkolenie pracowników AST (2 osób) i gwarancję i rękojmię wraz z suportem (minimum 36 miesięcy) na całość przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem okablowania, na które jest zobowiązany udzielić 25 lat gwarancji (przy czym dla kontrolera wymagana jest gwarancja serwisowa producenta z usługą NBD, t.j. Next Business Day – dostarczenie kontrolera zastępczego na następny dzień roboczy). W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest również do optymalizacji wdrożonej konfiguracji zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku B do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest również w ramach zamówienia do wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, wraz z wykazem urządzeń, elementów i okablowania, zainstalowanych w poszczególnych obiektach oraz ze wskazaniem ich wartości jednostkowych. 7. W Załączniku C do SIWZ przedstawiono również aspekty i informacje związane z opisem przedmiotu zamówienia, a dotyczące obiektów, tj. materiały archiwalne przedstawiające rzuty projektowe budynków. Zamawiający zaznacza, iż stan faktyczny w budynkach może być w niektórych aspektach nieznacznie odmienny od przedstawione udostępnionej dokumentacji, dlatego też zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z lokalizacją i funkcjonalnością budynków celem sprawdzenia miejsca dostawy i montażu, a następnie konfiguracji i uruchomienia, oraz warunków związanych z wykonaniem dostaw, usług i czynności będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. W celu zapoznania się z obiektami, w których będzie realizowane zamówienie, Zamawiający wyznacza poniżej terminy wizji lokalnych (planowany czas trwania wizji wynosi 2 godziny w każdym obiekcie, Zamawiający dopuszcza możliwość kolejnych indywidualnych wizji lokalnych po uzgodnieniu z administratorami obiektu): a. na dzień 7 stycznia 2021 r. o godzinie 8:30, spotkanie przed budynkiem AST w Krakowie, przy ul. Straszewskiego 21-22, b. na dzień 7 stycznia 2021 r. o godzinie 12:00, spotkanie przed budynkiem AST w Krakowie, przy ul. Warszawska 5, c. na dzień 8 stycznia 2021 r. o godzinie 8:30, spotkanie przed budynkiem AST w Bytomiu, przy ul. Piłsudskiego 24a, d. na dzień 8 stycznia 2021 r. o godzinie 14:00, spotkanie przed budynkiem AST w Wrocławiu, przy ul. Braniborskiej 59. 9. Zastosowane przez Zamawiającego w SIWZ lub jej załącznikach ewentualne wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w SIWZ i jej załącznikach przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wymagania techniczne i funkcjonalne oraz jakościowe wymienione w SIWZ i jej załącznikach, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. 10. Wymagania ogólne dla całości zamówienia: 10.1 Zamawiający wskazuje, iż czynności i prace objęte przedmiotem zamówienia, realizowane będą w obiektach czynnych. Wykonawca będzie zobowiązany do wyodrębnienia terenu prac i stosownego ich zabezpieczenia, przy zachowaniu właściwej komunikacji na wszystkich ciągach komunikacyjnych oraz możliwości natychmiastowego udostępnienia drogi ewakuacyjnej. Zamawiający informuje, iż klatki schodowe oraz windy w trakcie prac będą używane wspólnie z użytkownikami budynków. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania jej w czystości, a także zapewnienia szczególnych środków bezpieczeństwa dla osób z nich korzystających, a w przypadku braku zachowania powyższych wymogów, Zamawiający zrealizuje prace w tym zakresie na własne zlecenie na koszt Wykonawcy, 10.2 przy organizowaniu prac, Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić prace głośne z Zamawiającym, 10.3 Wykonawca winien wdrożyć dodatkowe zabezpieczenia i procedury ochronne ze szczególnym uwzględnieniem zasad reżimu sanitarnego, celem zapobieżenia rozprzestrzenianie się infekcji wirusem SARS-CoV-2 wśród pracowników Wykonawcy, jego Podwykonawców, jak również innych podmiotów, które biorą udział w realizacji przedmiotowych prac oraz użytkowników budynków. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie do 120 dni, liczonych od dnia zawarcia umowy. 10.4 Wykonawca musi dołączyć do oferty opis oferowanego przedmiotu zamówienia i obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o własną kalkulację odpowiednio do wzorów tabelarycznych przedstawionych w Załączniku A do SIWZ. Wymagane jest wskazanie producentów i odpowiednio typów/symboli/marki/serii itp. pozwalających na jednoznaczną identyfikację zaoferowanych urządzeń i produktów dla wszystkich obiektów objętych przedmiotem zamówienia oraz ich cen, jak i cen czynności objętych zakresem zamówienia w poszczególnych lokalizacjach. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników i doświadczenia zawodowego. 10.5 Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi oraz suportu dla całości przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem okablowania, na które jest zobowiązany udzielić 25 letniego okresu gwarancji) wraz z jego konserwacją zgodnie z zaleceniami producenta (przy czym dla kontrolera wymagana jest gwarancja serwisowa producenta z usługą NBD, t.j. Next Business Day – dostarczenie kontrolera zastępczego na następny dzień roboczy). W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest również do optymalizacji wdrożonej konfiguracji zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku B do SIWZ. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 11. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert. 12. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 13. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ. 14. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej, na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, iż: 1.posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych (PLN), 2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 500.000,00 PLN. (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik A do Formularza oferty oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt 6) 1.2 SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, że: 1.dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: 1.1 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika projektu, posiadającą wykształcenie wyższe i doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu lub nadzorowaniu wykonaniem i uruchomieniem co najmniej 3 dostaw wraz z montażem lub instalacją oraz z konfiguracją i uruchomieniem urządzeń i instalacji sieci Wi-Fi obejmujących co najmniej punkty dostępowe i kontrolery oraz posiadającą stosowne uprawnienia i kwalifikacje do instalacji/montażu /konfiguracji/uruchomienia oferowanych przez Wykonawcę urządzeń sieci Wi-Fi, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, zrealizował należycie dwie dostawy wraz z montażem lub instalacją oraz konfiguracją i uruchomieniem urządzeń i instalacji sieci Wi-Fi, obejmujących co najmniej punkty dostępowe i kontrolery, o łącznej wartości wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 300.000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik A do Formularza oferty oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt 6) 1.2 SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, oraz w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 300.000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych (PLN), 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 500.000,00 PLN. (słownie: pięćset tysięcy złotych), 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie i nadzorowanie prac, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wypełniony i uzupełniony według wzoru przedstawionego w Załączniku A do Formularza oferty), t.j. osobą przeznaczoną na funkcję kierownika projektu, posiadającą wykształcenie wyższe i doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu lub nadzorowaniu wykonaniem i uruchomieniem co najmniej 3 dostaw wraz z montażem lub instalacją oraz z konfiguracją i uruchomieniem urządzeń i instalacji sieci Wi-Fi obejmujących co najmniej punkty dostępowe i kontrolery oraz posiadającą stosowne uprawnienia i kwalifikacje do instalacji/montażu /konfiguracji/uruchomienia oferowanych przez Wykonawcę urządzeń sieci Wi-Fi, 4) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wypełniony i uzupełniony według wzoru przedstawionego w Załączniku A do Formularza oferty), potwierdzający należyte wykonanie co najmniej dwóch dostaw wraz z montażem lub instalacją oraz konfiguracją i uruchomieniem urządzeń i instalacji sieci Wi-Fi, obejmujących co najmniej punkty dostępowe i kontrolery, o łącznej wartości wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 300.000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty z załącznikami, w tym aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik A do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Składany wraz z ofertą Opis oferowanego przedmiotu zamówienia i obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o własną kalkulację odpowiednio do wzorów tabelarycznych przedstawionych w Załączniku A do SIWZ. Wymagane jest wskazanie producentów i odpowiednio typów/symboli/marki/serii itp. pozwalających na jednoznaczną identyfikację zaoferowanych urządzeń i produktów dla wszystkich obiektów objętych przedmiotem zamówienia oraz ich cen, jak i cen czynności objętych zakresem zamówienia w poszczególnych lokalizacjach, 3) Składany wraz z ofertą dowód wniesienia wadium. 4) Składane wraz z ofertą pełnomocnictwo (o ile dotyczy). W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów w zakresie ich zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, którym to podmiotom zamierza powierzyć realizację części niniejszego zamówienia w charakterze swojego podwykonawcy, zobowiązany jest podać nazwy (firmy) podwykonawców. Zamawiający zastrzega, iż zmiana albo rezygnacja przez Wykonawcę z podmiotu będącego podwykonawcą na zasoby, którego powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że proponowany inny podwykonawca lub samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż określony w dokumentacji postępowania. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa, powyżej, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż podziela rekomendację opublikowaną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych o następującej treści: „(…) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego też, Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór oświadczenia dotyczącego istnienia lub braku powiązań kapitałowych przedstawiony jest w załączniku A do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 24 Oddział w Krakowie nr 91 1500 1487 1214 8007 2258 0000. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania ofert i zaleca się, aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. 10. Zamawiający informuje, iż dopuszcza się złożenie wadium w formie elektronicznego dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem gwaranta przesłanego na adres e-mailowy: zamowienia@ast.krakow.pl przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z SIWZ - pkt 16) Wzór umowy
IV 4 4 data 2021-01-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto za calość zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja i rękojmia oraz support
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)