Dostawa sprzętu komputerowego i telefonów komórkowych na potrzeby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-15 00:00:00
Instytucja Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 774803-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i telefonów komórkowych na potrzeby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie, w związku z projektem pn. Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanym w ramach Osi Priorytetowej nr 1 „Konkurencyjna Innowacyjna Gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części:
a) część I: Laptopy,
b) część II: Telefony komórkowe,
c) część III: Drukarka atramentowa A3+,
d) część IV: Różny sprzęt komputerowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 06c9030c-7cd1-42fe-8daa-426e005b9d4e
Biuletyn 774803-N-2020
Zamawiajacy nazwa Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.
Regon 36895357400000
Zamawiajacy adres ulica Lenartowicza
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-051
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 507 836 531, 798 870 477
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email a.lachowicz@pcinn.org, m.dygon@pcinn.org
Adres strony url www.pcinn.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Podkarpackie Centrum Innowacji” w ramach Osi Priorytetowej nr 1 „Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.pcinn.org/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny oferty w formie pisemnej przesłanej do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Podkarpackie Centrum Innowacji spółka z ograniczona odpowiedzialnością ul. Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów – (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i telefonów komórkowych na potrzeby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i telefonów komórkowych na potrzeby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie, w związku z projektem pn. Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanym w ramach Osi Priorytetowej nr 1 „Konkurencyjna Innowacyjna Gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: a) część I: Laptopy, b) część II: Telefony komórkowe, c) część III: Drukarka atramentowa A3+, d) część IV: Różny sprzęt komputerowy.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 99999997,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem: a. min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostawy komputerów przenośnych, wykonane w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (dla części I zamówienia); b. min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostawy telefonów komórkowych, wykonane w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (dla części II zamówienia); c. min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostawy urządzeń drukujących, wykonane w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (dla części III zamówienia); d. min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostawy różnego rodzaju peryferyjnego sprzętu komputerowego, wykonane w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (dla części IV zamówienia); W przypadku, w którym Wykonawca będzie składał Ofertę na więcej jak jedna część zamówienia, Zamawiający dopuszcza, by doświadczenie, na które się powołuje, było wykonane w ramach jednej umowy. Zamawiający nie stawia żadnych wymagań co do minimalnej wartości dostaw zrealizowanych w ramach doświadczenia, na które powołuje się Wykonawca.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z p. VII.2.3) lit. a) i/lub b) i/lub c) i/lub d) SIWZ w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ (dla części, na którą/które Wykonawca zamierza złożyć ofertę);
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 (oraz zgodnie z załącznikiem nr 8) do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty. 2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikami nr 2 i nr 3 do SIWZ; 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w p. VI.3. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w p. VI.3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wypełniony i złożony wraz z ofertą „Wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia” – załącznik nr 8 do SIWZ w zakresie części, na którą/które Wykonawca składa ofertę. 6. Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według załącznika nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie w stosunku do treści oferty, wynikających z ustawy Pzp lub w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych we wzorze Umowy, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, w tym w przypadkach określonych poniżej: 1). Zmiana umownego zakresu zamówienia – w przypadku: a) ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych, b) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy (§ 3571 kc). c) w zakresie zmiany parametrów dostarczanego sprzętu na lepsze, w przypadku gdy po podpisaniu Umowy zaszłaby sytuacja, że producent sprzętu zaprzestanie produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, a możliwe jest dostarczenie sprzętu innego, spełniającego wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i Umowie, której nie można było przewidzieć w chwili podpisywania Umowy. 2). Zmiana wynagrodzenia: a) W przypadku ustawowej zmiany lub powstania nowych okoliczności rzutujących na zmianę stawki procentowej podatku VAT w trakcie realizacji umowy przewiduje się możliwość przeliczenia ceny umownej w stosunku do zmienionej stawki podatku VAT, w wyniku czego ustalona zostanie ostateczna wartość umowy, co zostanie wprowadzone do umowy w formie aneksu. Zmiana wynagrodzenia musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. 3). Zmiana podwykonawcy Dopuszcza się możliwość zmiany podwykonawcy wyszczególnionego w umowie za zgodą Zamawiającego lub na jego wniosek. 4.) Zmiana terminu dostawy - jeżeli z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności z uwagi na konieczność zachowania wymogów sanitarnych związanych ze stanem pandemii, dostawa w zaoferowanym terminie nie będzie możliwa.
IV 4 4 data 2021-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Laptopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Kupno komputerów przenośnych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Telefony komórkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Kupno telefonów komórkowych zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drukarka atramentowa A3+,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zakup drukarki atramentowej A3+, zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Różny sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Kupno rożnego rodzaju peryferyjnego i akcesoryjnego sprzętu komputerowego, zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria OKRES GWARANCJI
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)