Dostawa żywności dla Zespołu Oświatowego w Kotuniu

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Gmina Kotuń
Miejscowość Kotuń
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776911-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 155000003, 158100009, 153311709, 158000006, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych z ich sukcesywną dostawą dla Zespołu Oświatowego w Kotuniu w ilości określonej w zestawieniu rzeczowym dla poszczególnych części. Wskazany wolumen stanowi szacunkowe zapotrzebowanie asortymentu, które zamawiający planuje zakupić.
Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu rzeczowym ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu.

Dostawa żywności będzie odbywać się do następujących pomieszczeń obiektów usytuowanych w Kotuniu:
1. Budynek A – ul. Szkolna 2
2. Budynek B – ul. Polna 6c
Pełny i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w formularzach rzeczowych które stanowią załączniki do SIWZ oraz wzór umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 04ea38ec-5ca5-430c-963b-a38ffd8b48af
Biuletyn 776911-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kotuń
Regon 71158246300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Siedlecka
Zamawiajacy miejscowosc Kotuń
Zamawiajacy kod pocztowy 08-130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 256 414 383
Zamawiajacy fax 25 632 78 30
Zamawiajacy email ug@kotun.pl
Adres strony url www.kotun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Gmina Kotuń jest upoważniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu Zespół Oświatowego w Kotuniu będącego odbiorcą przedmiotu zamówienia.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kotun.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kotun.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Kotuniu ul. Siedlecka 56c 08-130 Kotuń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności dla Zespołu Oświatowego w Kotuniu
Numer referencyjny RRG.271.17.2020.AR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych z ich sukcesywną dostawą dla Zespołu Oświatowego w Kotuniu w ilości określonej w zestawieniu rzeczowym dla poszczególnych części. Wskazany wolumen stanowi szacunkowe zapotrzebowanie asortymentu, które zamawiający planuje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu rzeczowym ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Dostawa żywności będzie odbywać się do następujących pomieszczeń obiektów usytuowanych w Kotuniu: 1. Budynek A – ul. Szkolna 2 2. Budynek B – ul. Polna 6c Pełny i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w formularzach rzeczowych które stanowią załączniki do SIWZ oraz wzór umowy
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz ofertowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy możliwe są w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) działanie siły wyższej, 2) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy o którym mowa w §4 ust 1, ograniczenia zakresu umowy, zmiany ceny za całość przedmiotu zamówienia po rozliczeniu zgodnie z cenami jednostkowymi w złożonym formularzu cenowym. Zmiana jest dopuszczalna w przypadku stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii oraz innych zdarzeń spowodowanych epidemią w szczególności w przypadku zawieszenia nauki stacjonarnej w Szkole, zamknięcia Szkoły, skierowania poszczególnych oddziałów na kwarantannę lub objęcie kwarantanną dzieci korzystających z obiadów a także w przypadku zamknięcia stołówki Szkoły lub braku możliwości realizacji umowy z powodu zdarzeń spowodowanych epidemią. 3) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa, 4) wystąpienie zmiany Wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); 5) zakończenie produkcji lub wystąpienie braku na rynku niektórych zamówionych produktów - co spowoduje konieczność dostaw produktów podobnych w ich miejsce, 6) pojawienie się na rynku nowych produktów o parametrach znacznie lepszych od zamówionych - co umożliwi lepszą realizację zamówienia przez zamianę tych produktów, 7) ustawowa zmiana podatku VAT
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa mięsa i produktów mięsnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – formularz rzeczowy dla cz. 1;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – formularz rzeczowy dla cz. 2;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – formularz rzeczowy dla cz. 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa mrożonek oraz ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – formularz rzeczowy dla cz. 4;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa produktów spożywczych oraz jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych w tym słodyczy oraz jaj w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – formularz rzeczowy dla cz. 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 6 jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – formularz rzeczowy dla cz. 6.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)