Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-15 00:00:00
Instytucja Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776169-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę własnym transportem do siedziby ZDW
w Krakowie (ul. Głowackiego 56) oraz siedzib Rejonów ZDW (w Nowym Sączu
ul. Kilińskiego 70, w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, w Krakowie z/s w Zabierzowie
ul. Spokojna 1a, w Myślenicach ul. Drogowców 2, w Jakubowicach Jakubowice 75)
papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym
(zał. nr 2.1 SIWZ) – w podziale na zakres podstawowy zamówienia oraz zakres opcjonalny zamówienia.

1) Zakres podstawowy zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów
w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 2.1. SIWZ) –
w ramach pozycji określających zakres podstawowy zamówienia.
Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.

2) Zakres opcjonalny zamówienia:

Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo
zwiększeniu zakresu przedmiotu umowy o sprzedaż i dostawę papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów maksymalnie w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym
(zał. nr 2.1. SIWZ) – w ramach pozycji określających zakres opcjonalny zamówienia.
Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.

Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania
umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Powyżej określony zakres objęty prawem opcji (zakres opcjonalny zamówienia) przewidziany zostaje na okoliczność uznania potrzeby ich wykonania (w szczególności wskutek wykorzystania całości puli zakresu podstawowego zamówienia lub nieujęcia danego asortymentu w tym zakresie) oraz istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu dostaw. Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu.
Prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie w okresie realizacji zamówienia – na warunkach określonych
w umowie (zał. nr 5 SIWZ – wzór umowy).
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w SIWZ (umowie) – w momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SIWZ.

2. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania,
muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy).

3. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony
na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz datę ważności (data ta nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostarczenia materiałów Zamawiającemu).

4. Wymagany okres gwarancji dla oferowanych materiałów eksploatacyjnych wynosi
12 miesięcy od daty ich dostarczenia Zamawiającemu.

5. Zamawiający zastrzega sobie, iż wydajność / pojemność materiałów nie może być mniejsza niż została określona w ofercie cenowej.

6. Zamawiający zasadniczo wymaga, aby materiały eksploatacyjne do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów były oryginalne (w rozumieniu pkt 7), przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych – zgodnie z warunkami określonymi w pkt 8.

7. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez producenta danego sprzętu (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery, kserokopiarki, faxu), które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.

8. W przypadku oferowania przez wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.

Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego (pożądanego przez Zamawiającego). Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.
W przypadku dostawy tonerów innych niż producenta sprzętu do drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów, produkty równoważne muszą mieć zastosowane fabrycznie nowe, nieodnawialne żadną metodą elementy:
- wałek optyczny,
- listwę czyszcząca wałek optyczny,
- pasek zamykający zbiornik z tonerem,
- toner,
- chipy sterujące pracą kasety, jeżeli jest to niezbędne.

Zamawiający nie dopuszcza tonerów i tuszy, posiadających pojemności startowe. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty (np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu/tonera lub pokazuje komunikaty o nieoryginalności zastosowanego materiału).
W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element.

UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty.

W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony. Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności.

Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia po 1 szt. każdego z asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia, w zakresie którego Wykonawca składa ofertę na produkt równoważny (próbki) celem przeprowadzenia testów mających na celu ustalenie spełnienia przez oferowane produkty równoważne wymogów określonych przez Zamawiającego wraz z wypożyczeniem sprzętu wymienionego w formularzu cenowym, na którym będą przeprowadzane testy.

9. Przedmiot zamówienia, który został ujęty w formularzu cenowym, jest największym możliwym (maksymalnym) zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega,
że przedstawione w formularzu cenowym ilości zamawianego papieru i materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu
lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego. Niniejsze nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad7fe1b4-e69c-49d3-9f3a-636718e0c534
Biuletyn 776169-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
Regon 58889000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. B. Głowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 56
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-085
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 44 65 700, 44 65 810
Zamawiajacy fax 12 44 65 702
Zamawiajacy email i.gesiarz@zdw.krakow.pl
Adres strony url www.zdw.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zdw.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdw.krakow.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne systemy miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal)
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się złożenie oferty, poza zasadniczą formą pisemną przewidzianą w SIWZ, również w formie elektronicznej, przekazywanej drogą elektroniczną za pośrednictwem systemów miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) - zgodnie z informacjami określonymi przez Zamawiającego w ramach SIWZ. Złożenie oferty może nastąpić w jednej ze wskazanych form (pisemnej albo elektronicznej) - wedle wyboru Wykonawcy.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul Głowackiego 56, 30-085 Kraków, dziennik podawczy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów
Numer referencyjny ZDW-DN-4-271-86/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę własnym transportem do siedziby ZDW w Krakowie (ul. Głowackiego 56) oraz siedzib Rejonów ZDW (w Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70, w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, w Krakowie z/s w Zabierzowie ul. Spokojna 1a, w Myślenicach ul. Drogowców 2, w Jakubowicach Jakubowice 75) papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 2.1 SIWZ) – w podziale na zakres podstawowy zamówienia oraz zakres opcjonalny zamówienia. 1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 2.1. SIWZ) – w ramach pozycji określających zakres podstawowy zamówienia. Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia. 2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo zwiększeniu zakresu przedmiotu umowy o sprzedaż i dostawę papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów maksymalnie w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym (zał. nr 2.1. SIWZ) – w ramach pozycji określających zakres opcjonalny zamówienia. Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji (zakres opcjonalny zamówienia) przewidziany zostaje na okoliczność uznania potrzeby ich wykonania (w szczególności wskutek wykorzystania całości puli zakresu podstawowego zamówienia lub nieujęcia danego asortymentu w tym zakresie) oraz istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu dostaw. Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu. Prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie w okresie realizacji zamówienia – na warunkach określonych w umowie (zał. nr 5 SIWZ – wzór umowy). Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w SIWZ (umowie) – w momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SIWZ. 2. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). 3. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz datę ważności (data ta nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostarczenia materiałów Zamawiającemu). 4. Wymagany okres gwarancji dla oferowanych materiałów eksploatacyjnych wynosi 12 miesięcy od daty ich dostarczenia Zamawiającemu. 5. Zamawiający zastrzega sobie, iż wydajność / pojemność materiałów nie może być mniejsza niż została określona w ofercie cenowej. 6. Zamawiający zasadniczo wymaga, aby materiały eksploatacyjne do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów były oryginalne (w rozumieniu pkt 7), przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych – zgodnie z warunkami określonymi w pkt 8. 7. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez producenta danego sprzętu (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery, kserokopiarki, faxu), które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 8. W przypadku oferowania przez wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego (pożądanego przez Zamawiającego). Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. W przypadku dostawy tonerów innych niż producenta sprzętu do drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów, produkty równoważne muszą mieć zastosowane fabrycznie nowe, nieodnawialne żadną metodą elementy: - wałek optyczny, - listwę czyszcząca wałek optyczny, - pasek zamykający zbiornik z tonerem, - toner, - chipy sterujące pracą kasety, jeżeli jest to niezbędne. Zamawiający nie dopuszcza tonerów i tuszy, posiadających pojemności startowe. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty (np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu/tonera lub pokazuje komunikaty o nieoryginalności zastosowanego materiału). W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony. Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia po 1 szt. każdego z asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia, w zakresie którego Wykonawca składa ofertę na produkt równoważny (próbki) celem przeprowadzenia testów mających na celu ustalenie spełnienia przez oferowane produkty równoważne wymogów określonych przez Zamawiającego wraz z wypożyczeniem sprzętu wymienionego w formularzu cenowym, na którym będą przeprowadzane testy. 9. Przedmiot zamówienia, który został ujęty w formularzu cenowym, jest największym możliwym (maksymalnym) zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w formularzu cenowym ilości zamawianego papieru i materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego. Niniejsze nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia (w kontekście zakresu podstawowego oraz zakresu opcjonalnego zamówienia – w przypadku jego uruchomienia): od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. (lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wynagrodzenie umowne) – sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, zgodnie z formularzem cenowym. 2. Ustalona przez Zamawiającego wartość zamówienia wynosi 452 496,64 zł (netto), w tym: - zakres podstawowy – 298 304,08 zł (netto) - zakres opcjonalny – 154 192,56 zł (netto)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w stosunku do: • podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, • Podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie są podmiotami, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 ich dotyczące.
Inne dokumenty niewymienione 1. ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale) (przy zastrzeżeniu alternatywnego trybu komunikacji elektronicznej – zgodnie z zał. nr 6 SIWZ). 2. OŚWIADCZENIE W SPRAWIE GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej (oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) (przy zastrzeżeniu alternatywnego trybu komunikacji elektronicznej – zgodnie z zał. nr 6 SIWZ) na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ – wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 4 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, zgodnie z zapisami wzoru umowy (§ 8) – zał. nr 5 SIWZ. Każdorazowo zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2021-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W kryterium rodzaj materiałów eksploatacyjnych ocenie podlegać będzie rodzaj materiałów eksploatacyjnych zaoferowanych przez Wykonawcę w ramach zakresu podstawowego zamówienia. W ramach przedmiotowego kryterium Wykonawcy zostaną przyznane punkty (w ilości maksymalnie 40) za zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych od podstaw przez producentów danego sprzętu wskazanego w formularzu cenowym (poz. od 1 do 102 – w kontekście zakresu podstawowego zamówienia).

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)