Dostawa artykułów nabiałowych

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Psychiatryczny
Miejscowość Andrychów
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776986-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych - nabiału
do magazynu żywności Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.54.00.00-5
2 Wielkość i struktura zamówienia.
Asortyment oraz szacunkowa ilość zamawianego towaru w okresie 12 miesięcy określa - załącznik nr 1a do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy).
Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie
o realizację dostaw w wielkości podanej w formularzu asortymentowo-cenowym. Dostawy dokonywane w trakcie realizacji umowy mogą różnić się ilościowo od wartości podanej w formularzu asortymentowo-cenowym, jednak łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy..
3. Warunki dostawy
3.1 Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów nabiałowych do magazynu żywności Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie.
3.2 Wielkość i struktura zamówienia.
Asortyment oraz szacunkową ilość zamawianego towaru w okresie 12 miesięcy określa – załącznik nr 1a do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie
o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu asortymentowo-cenowym. Dostawy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu asortymentowo-cenowym, jednak łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy.
3.3 Warunki dostawy
1 Wykonawca będzie dostarczał zamówiony towar na bieżąco – codziennie od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. od 600 - 700 własnym transportem na swój koszt po uprzednim zamówieniu w formie telefonicznej, złożonym na dzień przed terminem dostawy. Ilości i rodzaj dostarczonego towaru ma być zgodny ze złożonym zamówieniem.
2 Dostarczony towar winien być świeży i posiadać ważną datę przydatności do spożycia
a jego wartości smakowe i organoleptyczne powinny odpowiadać pierwszemu gatunkowi wyrobu. Każdy produkt ma być oznaczony w sposób czytelny, z datą produkcji oraz datą przydatności do spożycia.
3 Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu handlowy dokument identyfikacji na dostarczony towar.
4 Warunki produkcji i dostawy muszą być zgodne z obowiązującymi zasadami HACCP.
5 Termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy:
a) min. 5 dni na artykuły nabiałowe wyszczególnione w poz. 4, 8, 15, 16, 17.
b) min. 20 dni na artykuły nabiałowe wyszczególnione w poz. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 12, 13, 14.
c) min. 30 dni na artykuły nabiałowe wyszczególnione w poz. 9, 10, 11.
6 Miejscem dostawy jest magazyn żywności Zamawiającego znajdujący się
w Andrychowie przy ul. Dąbrowskiego 19. Wykonawca dokona również wniesienia zamówionego towaru do magazynu Zamawiającego.
Osobą upoważnioną do kontroli jakości dostarczonego towaru jest magazynier lub kierownik działu żywienia.
7 Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany
w cenę dostarczanego towaru.
UWAGA!
Mleko krowie pasteryzowane o zawartości tłuszczu 2,0% należy dostarczać
w opakowaniu 5 l.
Mleko krowie pasteryzowane o zawartości tłuszczu 3,2% należy dostarczać
w opakowaniu nie większym niż 1 litr.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19f11532-05a8-44cf-ae6a-2a451f25b408
Biuletyn 776986-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Psychiatryczny
Regon 80566600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Andrychów
Zamawiajacy kod pocztowy 34-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 752 446
Zamawiajacy fax 338 754 559
Zamawiajacy email szpital@szpital.info.pl
Adres strony url www.szpital.info.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.info.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Psychiatryczny, ul. Dąbrowskiego 19, 34-120 Andrychów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów nabiałowych
Numer referencyjny IZP/2500/08/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych - nabiału do magazynu żywności Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.54.00.00-5 2 Wielkość i struktura zamówienia. Asortyment oraz szacunkowa ilość zamawianego towaru w okresie 12 miesięcy określa - załącznik nr 1a do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy). Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkości podanej w formularzu asortymentowo-cenowym. Dostawy dokonywane w trakcie realizacji umowy mogą różnić się ilościowo od wartości podanej w formularzu asortymentowo-cenowym, jednak łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy.. 3. Warunki dostawy 3.1 Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów nabiałowych do magazynu żywności Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie. 3.2 Wielkość i struktura zamówienia. Asortyment oraz szacunkową ilość zamawianego towaru w okresie 12 miesięcy określa – załącznik nr 1a do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu asortymentowo-cenowym. Dostawy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu asortymentowo-cenowym, jednak łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. 3.3 Warunki dostawy 1 Wykonawca będzie dostarczał zamówiony towar na bieżąco – codziennie od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. od 600 - 700 własnym transportem na swój koszt po uprzednim zamówieniu w formie telefonicznej, złożonym na dzień przed terminem dostawy. Ilości i rodzaj dostarczonego towaru ma być zgodny ze złożonym zamówieniem. 2 Dostarczony towar winien być świeży i posiadać ważną datę przydatności do spożycia a jego wartości smakowe i organoleptyczne powinny odpowiadać pierwszemu gatunkowi wyrobu. Każdy produkt ma być oznaczony w sposób czytelny, z datą produkcji oraz datą przydatności do spożycia. 3 Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu handlowy dokument identyfikacji na dostarczony towar. 4 Warunki produkcji i dostawy muszą być zgodne z obowiązującymi zasadami HACCP. 5 Termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy: a) min. 5 dni na artykuły nabiałowe wyszczególnione w poz. 4, 8, 15, 16, 17. b) min. 20 dni na artykuły nabiałowe wyszczególnione w poz. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 12, 13, 14. c) min. 30 dni na artykuły nabiałowe wyszczególnione w poz. 9, 10, 11. 6 Miejscem dostawy jest magazyn żywności Zamawiającego znajdujący się w Andrychowie przy ul. Dąbrowskiego 19. Wykonawca dokona również wniesienia zamówionego towaru do magazynu Zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontroli jakości dostarczonego towaru jest magazynier lub kierownik działu żywienia. 7 Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę dostarczanego towaru. UWAGA! Mleko krowie pasteryzowane o zawartości tłuszczu 2,0% należy dostarczać w opakowaniu 5 l. Mleko krowie pasteryzowane o zawartości tłuszczu 3,2% należy dostarczać w opakowaniu nie większym niż 1 litr.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 3 stosuje się. 5) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp 6) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700).
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2). Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3). Oświadczenia stanowiące załączniki specyfikacji (załącznik nr 2). 4). Pełnomocnictwo – do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami SIWZ
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1, dalej „RODO” informuję że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Psychiatryczny z siedzibą ul. Dąbrowskiego 19, 34-120 Andrychów; • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie jest możliwy pod nr telefonu 33 875 75 75 oraz pod adresem e-mail: mguzdek@szpital.info.pl*; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z w/w postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; • Posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • Nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)