Dostawa rękawiczek medycznych, diagnostycznych, chirurgicznych oraz sekcyjnych dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
Miejscowość Tomaszów Mazowiecki
Województwo łódzkie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 775485-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek medycznych, diagnostycznych, chirurgicznych oraz sekcyjnych dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szczegółowy opis asortymentu i ilości zawarty został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta musi zostać złożona na wszystkie pozycje w danym pakiecie, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje.
2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 m-cy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do dosatrczenia próbek zaoferowanego asortymentu w ilościach i rozmiarach podanych w załączniku 2a do SIWZ. Zamawiający informuje, że próbki są bezpłatne i nie podlegają zwrotowi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72bea6c2-be16-4adf-a2e8-ea0e1e354780
Biuletyn 775485-N-2020
Zamawiajacy nazwa Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
Regon 10055873300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Tomaszów Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 97-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 447 257 235,
Zamawiajacy fax 447 257 251
Zamawiajacy email centrum@tomaszow.org.pl,
Adres strony url szpitalwtomaszowie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą albo kurierem na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jana Pawła II, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Pokój nr 6 (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawiczek medycznych, diagnostycznych, chirurgicznych oraz sekcyjnych dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Numer referencyjny ZP/40/Sp./2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek medycznych, diagnostycznych, chirurgicznych oraz sekcyjnych dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szczegółowy opis asortymentu i ilości zawarty został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta musi zostać złożona na wszystkie pozycje w danym pakiecie, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje. 2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 m-cy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia. 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do dosatrczenia próbek zaoferowanego asortymentu w ilościach i rozmiarach podanych w załączniku 2a do SIWZ. Zamawiający informuje, że próbki są bezpłatne i nie podlegają zwrotowi.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 99999997,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - katalogi, ulotki informacyjne potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załącznik nr 2a do SIWZ. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego pakietu i pozycji dotyczy. Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) - kartę techniczną lub kartę katalogowa z raportem z badań producenta dla oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanych zgodnie z opisem w SIWZ (z zaznaczeniem Pakietu i pozycji której dotyczy); - próbki zaoferowanego asortymentu w ilościach i rozmiarach podanych w załączniku nr 2a do SIWZ (próbki są bezpłatne i nie podlegają zwrotowi) -dokumenty odpowiednio potwierdzające zgodność z normami dla pozycji określonych w załączniku nr 2a SIWZ (z zaznaczeniem Pakietu i pozycji której dotyczy): 1) dla pakietu 1: PN – EN 455-1-2-3 2) dla pakietu 2: PN-EN 455-1-2-3-4 oraz raport potwierdzający 3) dla pakietu 3: PN-EN 374-3 4) dla pakietu 4: PN-EN 455-1-2-3-4, EN455, EN 420, EN 388 5) dla pakietu 5: PN-EN 374-2 i 3 oraz EN 455 oraz EN 420 Zamawiający wymaga, aby dostarczone dokumenty były w języku polskim
Inne dokumenty niewymienione - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. - FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. Formularz ofertowy powinien być wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem), - Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) , - Pełnomocnictwo do podpisania oferty. - W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen towaru będącego przedmiotem umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku, gdy jest to możliwe, b) gdy zmianie ulegną stawki podatku od towarów i usług i zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; Zmiany wynagrodzenia z powyższego tytułu będą dokonywane wg. następujących zasad: - zmianie mogą ulec tylko ceny brutto o wartość zmniejszenia lub zwiększenia stawki podatku, - w przypadku zwiększenia stawki podatku Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek wraz z projektem aneksu dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian zgodną z niniejszą umową. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty do dnia wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę ww. obciążeń podatkowych, będzie to skutkowało dalszą realizacją umowy po dniu wejścia w życie przedmiotowego aktu prawnego wg ceny jednostkowej brutto, po odpowiednim zmniejszeniu ceny jednostkowej netto o wartość zwiększenia podatku. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty do dnia wejścia w życie przedmiotowego aktu prawnego Wykonawca i Zamawiający mają prawo do rozwiązania umowy za 1-miesięcznym wypowiedzeniem. - w przypadku zmniejszenia stawki podatku zmniejsza się ceny brutto o wartość zmniejszenia od dnia wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmiany, bez potrzeby zawierania aneksu do umowy. 2. Niezależnie od powyższego Strony uzgadniają, że w przypadku stosowania przez producentów towaru okresowych upustów, bonifikat lub promocji na towar objęty umową Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymienionych form w realizacji dostaw cząstkowych. 3. W przypadku zmiany /wprowadzenia ceny urzędowej towaru cena umowna ulegnie zmianie wyłącznie w przypadku gdy: a) cena umowna jest niższa od obowiązującej stawki minimalnej – do wysokości stawki minimalnej, b) cena umowna jest wyższa od obowiązującej stawki maksymalnej – do wysokości stawki maksymalnej (jeśli dotyczy) 4. Wykonawca oświadcza, że w cenie towaru zawarte są wszystkie koszty pośrednie, w szczególności: koszt opakowania, ubezpieczenia i transportu do magazynu Zamawiającego w związku z czym zmiany tych kosztów nie będą stanowić podstawy do proponowania zmiany umowy – za wyjątkiem zmian czynników opisanych w ust. 1 lit. b.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawiczek chirurgicznych sterylnych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawiczek diagnostycznych niesterylnych (nitrylowe i lateksowe)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawiczek sekcyjnych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawiczek diagnostycznych niesterylnych nitrylowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic nitrylowych
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)