„ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI TECHNICZNEJ I AKTUALIZACJI W ZAKRESIE EKSPLOATACJI I WSPARCIA SYSTEMU MEDIQUS ORAZ SYSTEMU WMS ERP”

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 774597-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki technicznej i aktualizacji
w zakresie eksploatacji i wsparcia systemów MEDIQUS I WMS ERP.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. zakup aktualizacji następujących komponentów nw. systemów:

WMS/Mediqus Przychodnia System Mediqus
WMS/Mediqus RIS System Mediqus
WMS/Mediqus Integracja HL7 System Mediqus
WMS/Mediqus Planowanie zabiegów rehabilitacyjnych System Mediqus
WMS/Mediqus e-Pacjent – moduł (rejestracja internetowa, powiadomienia SMS, e-mail) System Mediqus
WMS/Mediqus Moduł Medycyna Pracy - moduł System Mediqus
WMS/Mediqus RDM – Repozytorium Dokumentacji Medycznej - moduł System Mediqus
WMS ERP – Moduł Finansowo-Księgowy System - WMS ERP
WMS ERP – Moduł Kadry System - WMS ERP
WMS ERP – Moduł Płace System - WMS ERP
WMS ERP – Moduł Środki Trwałe System - WMS ERP
WMS ERP – Moduł Gospodarka Materiałowa System - WMS ERP
Świadczenie usług opieki technicznej, zostało szczegółowo opisane w pkt VI Opisu przedmiotu zamówienia, zwanego również „OPZ”, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.3. Opis przedmiotu zamówienia ponadto zawarty jest również we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
3.4. Wzór umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ, jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 375a47d0-0488-453e-99c9-e3ab9a00ead8
Biuletyn 774597-N-2020
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 13280825000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 526 42 17
Zamawiajacy fax 261 874 170
Zamawiajacy email zamowienia@spl.pl
Adres strony url www.spl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.spl.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spl.pl/zamowienia-publiczne
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny klasycznie w formie papierowej, szczegóły w dokumentacji postępowania
Nazwa nadana zamowieniu „ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI TECHNICZNEJ I AKTUALIZACJI W ZAKRESIE EKSPLOATACJI I WSPARCIA SYSTEMU MEDIQUS ORAZ SYSTEMU WMS ERP”
Numer referencyjny SPL/45/PN/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki technicznej i aktualizacji w zakresie eksploatacji i wsparcia systemów MEDIQUS I WMS ERP. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. zakup aktualizacji następujących komponentów nw. systemów: WMS/Mediqus Przychodnia System Mediqus WMS/Mediqus RIS System Mediqus WMS/Mediqus Integracja HL7 System Mediqus WMS/Mediqus Planowanie zabiegów rehabilitacyjnych System Mediqus WMS/Mediqus e-Pacjent – moduł (rejestracja internetowa, powiadomienia SMS, e-mail) System Mediqus WMS/Mediqus Moduł Medycyna Pracy - moduł System Mediqus WMS/Mediqus RDM – Repozytorium Dokumentacji Medycznej - moduł System Mediqus WMS ERP – Moduł Finansowo-Księgowy System - WMS ERP WMS ERP – Moduł Kadry System - WMS ERP WMS ERP – Moduł Płace System - WMS ERP WMS ERP – Moduł Środki Trwałe System - WMS ERP WMS ERP – Moduł Gospodarka Materiałowa System - WMS ERP Świadczenie usług opieki technicznej, zostało szczegółowo opisane w pkt VI Opisu przedmiotu zamówienia, zwanego również „OPZ”, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Opis przedmiotu zamówienia ponadto zawarty jest również we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.4. Wzór umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ, jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst świadczenie usług wsparcia, na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, przez okres d3 (trzech) miesięcy, w terminie trzech lat po zakończeniu umowy dot. zamówienia podstawowego.
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 3.6. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby zatrudnione bezpośrednio przy realizacji przedmiotu umowy, tj. wykonujące podłączenie sprzętu, będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320). 3.7. Z uwagi na rozbudowane wymogi oraz uprawnienia Zmawiającego w zakresie kontroli, ich opis znajduje się w §12 projektu umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.8. Obowiązki, o których mowa w pkt 3.6. – 3.7. powyżej, dotyczą również podwykonawców.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący a) zdolności technicznej lub zawodowej : w okresie trzech lat przed terminem składania ofert lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli ten okres jest krótsze, Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną usługę wsparcia technicznego systemów informatycznych, w sposób ciągły 24 h/7 (dwadzieścia cztery godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu), przez nieprzerwany okres minimum 6-miesięcy, o wartości minimum 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, złoży w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (pięć) dni, następujące dokumenty: a) Wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca, w terminie 3 (trzech) dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.2. powyżej, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy. Zobowiązanie składa się w oryginale.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian został szczegółowo opisany w § 15 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ i który stanowi integralną część dokumentacji.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)