GuidZP400 |
7552ebbe-44f0-45cc-a5cc-fc8223a8edff
|
Biuletyn |
776512-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
|
Regon |
31245500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 26 Marca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wodzisław Śląski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 591 837
|
Zamawiajacy fax |
324 591 838
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zoz.wodzislaw.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.wodzislaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.wodzislaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PPZOZ Wodzisław Śląski ul. 26 marca 51, 44-300 Wodzisław Śląski Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup urządzeń medycznych
|
Numer referencyjny |
40/Zp/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup:
Zadanie nr 1. Stół operacyjny z ramieniem C
Zadanie nr 2. Retraktor do zabiegów chirurgii onkologicznej
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawa do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w zakresie ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pozostałe dokumenty, jakie należy załączyć do oferty:
Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć:
1) Oświadczenie o warunkach gwarancji – zał. nr 3 do Działu III SIWZ – wypełnione
i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy;
2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej;
3) wypełniony szczegółowy opis oferowanego sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Działu II SIWZ, który jednocześnie stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - (w związku faktem, iż wykonawca zobowiązany jest zapewnić na terenie kraju autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny oferowanego przedmiotu zamówienia przez okres trwania gwarancji, w złożonym szczegółowym opisie oferowanego sprzętu, należy podać lokalizację serwisu gwarancyjnego oraz serwisu pogwarancyjnego, tj. nazwę i adres serwisu, nr telefonu i faksu oraz adres e-mail).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|