Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice. Zamówienie składa się z 20 części.

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-13 00:00:00
Instytucja Miasto Katowice
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 774627-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

​Zamówienie podzielone jest na 20 części w tym:

Część 1. Kubek porcelanowy

Część 2. Chusta wielofunkcyjna

Część 3. Szelki odblaskowe

Część 4. Worek ze sznurkiem

Część 5. Torba papierowa

Część 6. Piórnik

Część 7. Pióro

Część 8. Kawa

Część 9. Parasol

Część 10. Ręcznik

Część 11. Miód

Część 12. Kubek z karabińczykiem

Część 13. Krawat

Część 14. Drewniane spinki do mankietów

Część 15. Nawilżacz powietrza

Część 16. Butelka termiczna

Część 17. Brelok - przejściówka z kablami

Część 18. Magnes na lodówkę

Część 19. Adresówka dla psa

Część 20. Cukierki krówki w kuferku

Szczegółowy opis każdej z części znajduje się w załącznikach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 65001b11-0706-4452-8585-6c2082690b55
Biuletyn 774627-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Katowice
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-098
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48 32 2593302,
Zamawiajacy fax 48 327 054 949
Zamawiajacy email bzp@katowice.eu,
Adres strony url http://www.katowice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.katowice.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.katowice.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą na adres podany niżej:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Katowice - Wydział Promocji, 40-003 Katowice, ul. Rynek 13; osobiście: portiernia przy ul. Rynek 13
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice. Zamówienie składa się z 20 części.
Numer referencyjny BZP.271.1.132.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu ​Zamówienie podzielone jest na 20 części w tym: Część 1. Kubek porcelanowy Część 2. Chusta wielofunkcyjna Część 3. Szelki odblaskowe Część 4. Worek ze sznurkiem Część 5. Torba papierowa Część 6. Piórnik Część 7. Pióro Część 8. Kawa Część 9. Parasol Część 10. Ręcznik Część 11. Miód Część 12. Kubek z karabińczykiem Część 13. Krawat Część 14. Drewniane spinki do mankietów Część 15. Nawilżacz powietrza Część 16. Butelka termiczna Część 17. Brelok - przejściówka z kablami Część 18. Magnes na lodówkę Część 19. Adresówka dla psa Część 20. Cukierki krówki w kuferku Szczegółowy opis każdej z części znajduje się w załącznikach.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow I. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy – dla części: 4, 5, 6, 7, 9, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19 (dostawa całości zamówienia) oraz 7 miesięcy od dnia podpisania umowy – dla części: 1, 2, 3, 8, 10, 11, 16, 20 (dostawa II partii zamówienia) II. Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach: - pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy - drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona winien przedłożyć: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winne być wystawione odpowiednio w terminach jak określono w pkt powyżej. Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni ) aktualnych na dzień złożenia - oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1.
Inne dokumenty niewymienione ​Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt. 2) do 6) ustawy Prawa zamówień publicznych albo okoliczności przewidzianych zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp we wzorze umowy. 2) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. W przypadku, gdy zmiana dotyczyć będzie podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, Strony dokonają zmian po zabezpieczeniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych w budżecie. 3) Zmiana postanowień umownych nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy i nie może zostać wprowadzona w celu uniknięcia przepisów ustawy Pzp. 4) Zmiana postanowień umowy może nastąpić, gdy wystąpi: - zmiana będąca następstwem siły wyższej – rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, - zmiana obowiązującej stawki podatku VAT - w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy z dniem wejścia w życie nowych przepisów zostanie odpowiednio skorygowane (+/-) o wartość jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT. - Inna przesłanka opisana we wzorze umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określających zakres i warunki zmian, w szczególności możliwości zmiany wynagrodzenia i terminu.
IV 4 4 data 2021-01-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Termin i miejsce realizacji zamówienia Zamówienie należy zrealizować w terminie jednego miesiąca od dnia podpisania umowy – dla części: 4, 5, 6, 7, 9, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19 oraz w terminie siedmiu miesięcy od dnia podpisania umowy – dla części: 1, 2, 3, 8, 10, 11, 16, 20. Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach: - pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy - drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji zamówienia: Katowice Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji 2) Opisy, certyfikaty (jeśli dotyczy) i oświadczenia potwierdzające, że produkt spełnia wymagania SIWZ, a także wszelkie informacje niezbędne do dokonania oceny oferowanych produktów oraz informacje w zakresie kolorystyki produktów i innych parametrów, spośród których Zamawiający będzie dokonywał wyboru. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu . Oświadczenia wykonawca składa zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ 2 i 3 4) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 5) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6) Oświadczenie, o którym mowa ust.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące podwykonawców. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Kubek porcelanowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach I część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy 2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach: - pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy - drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk – 1000 Kubek z uchem o parametrach: pojemność - 300 ml, wysokość - 110 mm (+/- 5 mm), średnica górnej części - 75 mm (+/- 5 mm). Kolor biały. Materiał – ceramics. Kształt kubka nieregularny, zwężający się ku dołowi po łuku. Znakowanie: na zewnętrznej stronie wokół kubka, jeden kolor. Odporne na mycie w zmywarkach. Opakowanie zbiorcze: Pudełko kartonowe/tekturowe o wymiarach nie przekraczających 38x45x50 cm z przegródkami.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Chusta wielofuncyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach I część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy 2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach: - pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy - drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk: 2 000 Wielofunkcyjna bezszwowa chusta tunelowa, którą można będzie używać m. in. jako szalika, czapki, opaski. Charakterystyka produktu: wykonanie z poliestru, cienkiej, lekkiej, elastycznej, szybkoschnącej tkaniny o Gramaturze od 120-150 g/m2. Grafika według jednego projektu, zgodnie z nadesłanym projektem dostarczonym przez Zamawiającego. Wysoka jakość wykonania. Rozmiar: uniwersalny, mierzone bez rozciągania: długość 48 cm, szerokość 22 cm. Dopuszczalna różnica (tolerancja)w rozmiarach: ±2cm Kolorystyka: nadruk full color, zgodna z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Znakowanie: na maksymalnym polu zadruku Opakowania: - jednostkowe: chusta zawieszona w poprzek na tekturze o gramaturze 350- 400 g/m2, chusta zawieszona w sposób nie powodujący jej spadania, tekturka wykrojona na kształt logo Katowic „serca”, nadruk na tekturze na maksymalnym polu zadruku w pełnym kolorze zgodnie z projektem przesłanym przez Zamawiającego. Na odwrocie tekturki instrukcja obsługi używania chusty. - zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 35x40x40 cm, zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Szelki odblaskowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Okres w miesiącach I część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy 2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach: - pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy - drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk – 2 000 Szelki z materiału fluorescencyjnego, o gramaturze od 120 g/m2, poliester 100%. Gramatura będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Obszycie lamówką w kolorze szelek. Szelki zakładane przez głowę, z boków gumka. Srebrne elementy odblaskowe naniesione na szelkach Zgodność z Dyrektywą CE EN 13356 wymiary: długość 40 cm, szerokość 35 cm (+/- 2 cm) Kolorystyka: dopuszczalne różne kolory (w równych częściach) Znakowanie: nadruk w jednym kolorze z przodu kamizelki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Worek ze sznurkiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk: 1 000 Worek wykonany w 100% z bawełny. Materiał o gramaturze nie mniejszej niż 100g/m². Gramatura będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Wymiary: szerokość - 37 cm (+/- 5%), wysokość - 41 cm (+/-5%). Kolor beżowy. Dwie grube dwusznurkowe szelki (ramiączka). Znakowanie: Sitodruk (1 kolor), na maksymalnej dostępnej powierzchni, zgodnie z projektem udostępnionym przez Zamawiającego
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Torba papierowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk – 500 Torebki o wymiarach 23-24 cm szerokość, 8-9 cm głębokość, 33-34 cm wysokość. Wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt: przewlekany uchwyt syntetyczny w kolorze białym, rodzaj papieru - multioffset. Papier o gramaturze nie mniejszej niż 170 g/m². Gramatura będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Kolorystyka - biały Znakowanie – wymiar nadruku - szerokość 10cm, wysokość 14 cm, nadruk dwustronny full color
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Piórnik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk: 1 000 Piórnik szkolny w kształcie tuby o wymiarach: długość 200 mm (+- 10 mm), średnica 80 mm (+- 5 mm) wykonany z poliestru, zamykany na zamek błyskawiczny, z uchwytem do trzymania przy boczne ściance. Kolorystyka: co najmniej trzy wersje kolorystyczne spośród barw: czerwonej, zielonej niebieskiej, żółtej, magenta, w równych częściach. Znakowanie: nadruk monochromatyczny (preferowana metoda: transfer cyfrowy) na maksymalnym dostępnym polu nadruku (co najmniej 40x50 mm). Dodatkowo punktowana będzie możliwość znakowania na ściance bocznej (okrągłej).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pióro wieczne w etui
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk: 150 Pióro wieczne o klasycznym kształcie wykonane z mosiądzu pokrytego czarnym, błyszczącym lakierem. Czarny korpus i skuwka, chromowane wykończenia, korona skuwki zwieńczona biało-czerwonym otokiem. Stalówka grawerowana wykonana ze stali szlachetnej (średniopisząca), tzw. prosta. Pióro wyposażone w konwerterowy system napełniania z możliwością używania naboi atramentowych. Wymiary pióra: 14 cm (+/- 0,5 cm). Okres gwarancji – minimum jeden rok (okres gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert) Znakowanie pióra: grawer laserowy na skuwce – herb miasta Katowice. Etui: Pudełko wykonane z czarnego kartonu oklejone czarnym papierem imitującym skórę, uchylne, wyposażone w samozamykacz. Czarne gumki przytrzymujące pióro zamaskowane czarną tasiemką. Wnętrze wyłożone czarną lśniącą wyściółką. Wyściółka wewnątrz wieczka stylowo wybrzuszona. Wymiary: 18 x 6,5 x 3 cm (+/- 0,2 cm). Waga: 125 g (+/-5g). Pudełko zapakowane w kartonową wsuwaną obwolutę w kolorze białym. Znakowanie etui: znakowanie metodą laserową, herb miasta, wymiar nadruku- szerokość 3,2 cm, wysokość 4 cm
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Kawa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Okres w miesiącach I część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy 2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach: - pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy - drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk – 500 Kawa ziarnista 250g, średnio palona, 100 % ziaren arabiki pochodzących z Ameryki Środkowej i/lub Afryki. Data wypału kawy: nie starsza niż 14 dni. Termin przydatności do spożycia min. 24 miesięcy. Opakowanie kawy: Torebka typu doypack mieszcząca 250 g kawy, wyposażona w wentyl wewnętrzny umożliwiający odprowadzanie gazów. Zapięcie strunowe. Wewnętrzna warstwa z aluminium. Na opakowaniu informacja o dacie palenia, terminie przydatności do spożycia, rodzaju ziaren, informacja o certyfikacie fairtade. Certyfikat jest jednym z kryterium oceny ofert. Opakowanie torebki z kawą: Torebka z kawą włożona w opakowanie papierowe – zamknięta torebka z płaskim dnem. Gramatura papieru nie mniejsza niż 250g/m2. Na opakowaniu nadruk techniką offsetową 4/0, full color, na całej powierzchni. Opakowanie o wymiarach wysokość: 200 -250 mm, szerokość: 70-110 mm, głębokość 50-60 mm.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Parasol
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk – 200 Parasol z funkcja automatycznego otwierania, posiadający metalowy trzpień i szkielet, uchwyt pokryty gumą z aluminiowym akcentem, nieskładany, materiał poliester typu pongee 180T lub wyższy. Rodzaj materiału jest oceniany w kryterium oceny ofert. Średnica czaszy 100 cm, długość parasola 86 cm, ilość paneli 8. Wymagany jest pokrowiec w kolorze parasola Kolorystyka: kolor czaszy czarny, srebrne podbicie Znakowanie: logo "Katowice. Dla odmiany" w kolorze białym na jednym z paneli parasola, maksymalne pole zadruku z zachowaniem proporcji logotypu. Zamawiający uzna za równoważny produkt o średnicy +/- 5 cm
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Ręcznik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Okres w miesiącach I część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy 2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach: - pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy - drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Liczba: 1000 szt. Ręcznik z szybkoschnącej mikrofibry o gramaturze 200 g/m2, o wymiarach 70x140 cm. Kolorystyka: kolory niebieski i czerwony w równych częściach Znakowanie: Preferowana metoda: nadruk full kolor metodą sublimacji na całej powierzchni jednej strony ręcznika. Metoda dopuszczalna: haft monochromatyczny lub wielobarwny z jednej strony ręcznika, na polu o wymiarach co najmniej 10x10 cm. Sposób znakowania (haft) będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Opakowanie zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 40x40x70 cm, zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Miód
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Okres w miesiącach I część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy 2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach: - pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy - drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Liczba: 300 szt. Słoiczek miodu wielokwiatowego o pojemności 200 ml. Wymiary słoika 55 x 55 mm, wysokość 95 mm (+/- 5mm), wieczko przykryte szmatką i tasiemką. Miód pochodzący z pasiek na terenie Unii Europejskiej. Pochodzenie miodu jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert. W komplecie drewniany nabierak do miodu. Znakowanie: druk full kolor na etykiecie naklejonej na słoiczek Opakowanie: pudełko kartonowe, wykonane z trójwarstwowej tektury falistej eko, o wymiarach ok. 85x60x110 mm (± 10 mm w zakresie każdego z wymiarów) z okienkiem, przez które widoczna jest etykieta na słoiczku. U góry pudełka otwór umożliwiający zmieszczenie nabieraka do miodu.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Kubek z karabińczykiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk: 500 Kubek ze stali nierdzewnej, z uchwytem w postaci karabińczyka. Podwójne ścianki. Pojemność: 220ml. Znakowanie: monochromatyczne z dwóch stron kubka. Rodzaj (technologia) znakowania jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Krawat
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk – 200 Krawat wykonany ze 100% jedwabiu żakardowego pokrytego apreturą teflonową. Gramatura tkaniny jedwabnej 220-240 g/mb, wewnątrz wełniano-wiskozowa wkładka, Gramatura wkładki 450 g/m2, szerokość krawata w szerokim szpicu około 7 cm. Długość krawata 150 cm (tolerancja +/- 1 cm). Jeżeli Wykonawca zaoferuje krawaty ze szwem (szew od wewnętrznej strony krawata po osi symetrii, zewnętrzny szew widoczny dla użytkownika) oraz podwójnym „ryglem” w kolorach niebieskim oraz żółtym otrzyma dodatkowe punkty w ramach kryterium oceny ofert. Kolorystyka: granat, bordo, 10 wzorów po 50 szt. Znakowanie: z tyłu krawata metka z herbem urzędu miasta Katowice Opakowanie jednostkowe: Opakowanie wykonane z kartonu o grubości 2mm z kaszerowanego (laminowanego) i lakierowanego papieru w kolorze białym, o wymiarach: 18,5 x 10,5 x 3,5 cm (tolerancja +/- 5mm), z przeźroczystym okienkiem o wymiarach nie mniejszych niż 6 x 2,4 cm (tolerancja +/- 0,4 cm) podklejonym przezroczystą sztywną folią. Poniżej okienka jednokolorowy nadruk wg projektu zamawiającego. W środku opakowania wizytówka o wymiarach 8,5x5cm matowa tłoczona o fakturze papieru czerpanego w kolorze białym z jednokolorowym nadrukiem wg projektu zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Drewniane spinki do mankietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Liczba par: 150 Drewniane, eleganckie spinki do mankietów. Spinki okrągłe o średnicy w przedziale 15-20 mm. Stal nierdzewna. Znakowanie: Na każdej spince naniesiony znak identyfikacji wizualnej Katowic. Rodzaj graweru jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert. Opakowanie: każda para spinek zapakowana w eleganckie opakowanie typu prezentowego przeznaczone na biżuterię w kolorze czarnym lub grafitowym. Na opakowaniu naniesiony znak identyfikacji wizualnej Katowic.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Nawilżacz powietrza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk – 200 Nawilżacz powietrza o pojemności 200 ml, zmieniająca kolor lampka, kabel w komplecie. Liczba trybów parowania jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert. Wymiary: Ø6 cm (+/- 1 cm) x 14,9 cm (+/- 1 cm) Znakowanie: na każdym nawilżaczu naniesiony znak identyfikacji wizualnej Katowic w jednym kolorze. Opakowanie: każdy nawilżacz zapakowany w pudełku.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Butelka termiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Okres w miesiącach I część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy 2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach: - pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy - drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk: 500 Butelka termiczna o pojemności 500 ml z zakręcanym korkiem. Butelka z dwoma ściankami wykonanymi z wysokiej jakości stali nierdzewnej 304. Jednolity srebrny kolor. Produkt wolny od Bisfenolu A. Wymiary produktu: Średnica: 6 cm (+/- 1 cm) Wysokość: 27 cm (+/- 1 cm) Opakowanie jednostkowe: Każda butelka w oryginalnym opakowaniu z kartonu. Znakowanie Na każdej butelce znak identyfikacji wizualnej Katowic z jednej strony, w jednym kolorze. Metoda znakowania jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Brelok - przejściówka z kablami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk: 500 Brelok bambusowy o wymiarach: 45 x 25 x 8 mm (+/- 3 mm) z trzema kablami do ładowania z następującymi końcówkami: USB-A, Micro-B (2 w 1) i typ C. Znakowanie: Znak identyfikacji wizualnej Katowic w wersji monochromatycznej na jednej stronie bambusowego elementu. Metoda znakowania jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Magnes na lodówkę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis ilość sztuk: 2 000 Magnes na lodówkę o wymiarach 78 mm x 53 mm (+/- 1 mm), usztywniony blaszką, podkład magnetyczny o grubości 1 mm (+/- 0,2 mm). Znakowanie - druk cyfrowy full color z laminowaniem - wydruk uszlachetniony folią błysk, zgodny z projektami graficznymi dostarczonymi przez Zamawiającego. Co najmniej trzy różne wzory nadruku. Liczba wzorów nadruku jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert. Opakowanie - opakowanie zbiorcze: pudełko kartonowe/tekturowe o wymiarach nie przekraczających 40 cm x 45 cm x 60 cm.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Adresówka dla psa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk: 1 000 Adresówka w kształcie psiej łapki, wykonana z tworzywa sztucznego, fosforyzującego w ciemności, z miejscem na wpisanie imienia psa i danych kontaktowych, mocowana do obroży za pomocą metalowego sprężystego kółka. Znakowanie: Grawer w kolorze kontrastowym w stosunku do barwy adresówki po jednej stronie – logo Katowic w wersji monochromatycznej. Liczba wersji kolorystycznych jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Cukierki krówki w kuferku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Okres w miesiącach I część - 1 miesiąc; II część - 7 miesięcy 2.Realizacja w terminie siedmiu miesięcy wiązała się będzie z dostawą w dwóch równych ilościowo partiach: - pierwszej w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy - drugiej po upływie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Liczba sztuk - 500 sztuk Gramatura jednej krówki 16g (+/- 2 g). Skład: cukier, śmietanka (z mleka), syrop glukozowy, mleko odtłuszczone w proszku, mleko, aromat. Dodatkowe cechy: produkt bezglutenowy, jeden smak. Termin ważności: min. 6 miesięcy. Etykiety krówek: Druk full kolor na papierze jednostronne powlekanym 75/80g/m2. Średnie wymiary spersonalizowanego nadruku: +/- dł. 43 mm x szer.30 mm. Liczba kolorów etykiet jest przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert. Opakowanie: kuferek z uchwytem 250g: Druk na kartonie Neo Board HB 210g/m2 wym. +/- dł. 110 x szer. 85 x wys. 120 mm - łącznie z uchwytem.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)