Dostawy wyrobów medycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771902-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331680005, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego dla
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala
Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostaw zawiera załącznik nr 1.1
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz cenowy”). Zamówienie
podzielone jest na 4 pakiety (części) wymienione w załączniku nr 1.1. Każdy z
wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub dowolnej liczby wybranych
pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować
wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Pozostałe warunki
zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
(„Wzór umowy”). Umowy w zakresie poszczególnych pakietów zostaną zawarte po zakończeniu postępowania na okres do dnia 30.06.2022 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 57a39b21-3966-4c10-b5ed-0daad07bcfc7
Biuletyn 771902-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Regon 27278032300014
Zamawiajacy adres ulica ul. Energetyków
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0324291000, 4291288
Zamawiajacy fax 324 291 225
Zamawiajacy email zampub@szpital.rybnik.pl
Adres strony url www.szpital.rybnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.rybnik.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.rybnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ WSS NR 3 44-200 Rybnik ul. Energetyków 46, sekretariat Dyrektora w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy wyrobów medycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego
Numer referencyjny LAS-306-PN/91-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostaw zawiera załącznik nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz cenowy”). Zamówienie podzielone jest na 4 pakiety (części) wymienione w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub dowolnej liczby wybranych pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Umowy w zakresie poszczególnych pakietów zostaną zawarte po zakończeniu postępowania na okres do dnia 30.06.2022 r.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
Inne dokumenty niewymienione Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zgodnie z informacją powyżej w punkcie III.3) należy do oferty dołączyć oświadczenie wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2; oświadczenie to musi zawierać wszystkie informacje i obejmować wszystkie załączniki wskazane w ww. wzorze. Ponadto dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy także w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca sporządza ofertę wg wzoru formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej: 1. formularz cenowy (wg wzoru załącznika nr 1.1 do specyfikacji); 2. oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia i potwierdzeniu spełniania warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie, o którym mowa powyżej w punkcie III.3 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji); 3.pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy, zgodnie z wymaganiami specyfikacji). Oświadczenie potwierdzające posiadanie dopuszczenia do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – dla całego zaoferowanego asortymentu, scharakteryzowanego w załączniku nr 1.1 oraz oświadczenie potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi zamawiającego zawarte jest w formularzu oferty. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zawarta jest w rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestawy drenów do pompy laparoskopowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestawy drenów do pompy laparoskopowej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pozycjonery i pasy dla pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pozycjonery i pasy dla pacjenta
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Ostrza do piły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ostrza do piły
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne endoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne endoskopowe
  

Criterion

Kryteria Termin dostaw
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Szybkość reakcji na reklamacje
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)