Zakup i dostawa odzieży sportowej.

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-14 00:00:00
Instytucja 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Odzież sportowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776309-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184120000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży sportowej na dla instytucji i jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie .
Odzież sportowa wyszczególniona została w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ.
1. Wykonawca dostarczy odzież sportową spełniająca wymagania określone w załączniku nr 2 , oraz załączniku od nr 3 do 3c do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być:
- fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych,
- na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj,) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę.
3. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol „Nazwa towaru Wykonawcy” nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu.
4. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi przedmiot zamówienia do jednostki wojskowej w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 12.00.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony przedmiot umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego .
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie później niż do dnia 12.05.2021 r. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego dokładny termin dostawy – dzień i godzinę, w trybie roboczym po podpisaniu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury.
8. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta.
9. Wykonawca ma prawo wezwać Zamawiającego w celu potwierdzenia , że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do złożenia próbek ,opisów , kart charakterystyki, których to autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli ze złożonych dokumentów i próbek tj. kart charakterystyki z parametrami technicznymi oraz produktów do prezentacji będzie wynikać niezgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z wymaganiami SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6430de55-4bbf-4a5b-b17e-ce5420c98dc7
Biuletyn 776309-N-2020
Zamawiajacy nazwa 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Regon 32098789500000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 10A
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-231
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 48 38,
Zamawiajacy fax 261 45 23 98
Zamawiajacy email 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa jednostka budżetowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.15wog.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa odzieży sportowej.
Numer referencyjny 115-ZP-12-20-296
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży sportowej na dla instytucji i jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie . Odzież sportowa wyszczególniona została w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ. 1. Wykonawca dostarczy odzież sportową spełniająca wymagania określone w załączniku nr 2 , oraz załączniku od nr 3 do 3c do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien być: - fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, - na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj,) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę. 3. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol „Nazwa towaru Wykonawcy” nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu. 4. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi przedmiot zamówienia do jednostki wojskowej w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 12.00. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony przedmiot umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego . 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie później niż do dnia 12.05.2021 r. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego dokładny termin dostawy – dzień i godzinę, w trybie roboczym po podpisaniu umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury. 8. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta. 9. Wykonawca ma prawo wezwać Zamawiającego w celu potwierdzenia , że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do złożenia próbek ,opisów , kart charakterystyki, których to autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli ze złożonych dokumentów i próbek tj. kart charakterystyki z parametrami technicznymi oraz produktów do prezentacji będzie wynikać niezgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z wymaganiami SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę.
Cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną umowę na dostawę: – odzieży sportowej o wartości co najmniej 100 000 zł brutto, dla części 1 postępowania. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; Dla części 2, 3, 4 Zamawiający warunku nie formułuje.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji; b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 9 do SIWZ), c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 7 do SIWZ) d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 10 do SIWZ); W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, której dotyczy dokument, o którym mowa w lit. a), składa dokument wskazany w pkt 7.8 ppkt.1) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiednio 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw według załącznika nr 8, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowody (poświadczenia) dotyczące nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. na potwierdzenie warunku określonego w pkt.5.1 lit. c) SIWZ Wykonawca, który przedstawia w wykazie dostawy wykonane na rzecz Zamawiającego zwolniony jest z załączania dowodów potwierdzających, że zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych dowodów (poświadczeń), przedstawia oświadczenie potwierdzające, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
Czy wadium 1
Wadium 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1- 4 164,00 zł Dla części 2- 3 481,00 zł Dla części 3 i 4 wadium nie jest wymagane. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 115-ZP-12-20-296 9.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, nie składający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania, wskazać nazwę podmiotu , na rzecz którego wadium jest wnoszone. 9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b do e , powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa odzieży sportowej ( min. dresy, koszulki sportowe, spodnie do biegania, spodenki sportowe),
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży sportowej na dla instytucji i jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie . Odzież sportowa wyszczególniona została w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ. 1. Wykonawca dostarczy odzież sportową spełniająca wymagania określone w załączniku nr 2 , oraz załączniku od nr 3 do 3c do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien być: - fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, - na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj,) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę. 3. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol „Nazwa towaru Wykonawcy” nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu. 4. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi przedmiot zamówienia do jednostki wojskowej w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 12.00. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony przedmiot umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego . 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie później niż do dnia 12.05.2021 r. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego dokładny termin dostawy – dzień i godzinę, w trybie roboczym po podpisaniu umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury. 8. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta. 9. Wykonawca ma prawo wezwać Zamawiającego w celu potwierdzenia , że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do złożenia próbek ,opisów , kart charakterystyki, których to autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli ze złożonych dokumentów i próbek tj. kart charakterystyki z parametrami technicznymi oraz produktów do prezentacji będzie wynikać niezgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z wymaganiami SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa odzieży sportowej ( min. buty sportowe do biegania, buty turystyczne, buty specjalistyczne do BNO),
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży sportowej na dla instytucji i jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie . Odzież sportowa wyszczególniona została w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ. 1. Wykonawca dostarczy odzież sportową spełniająca wymagania określone w załączniku nr 2 , oraz załączniku od nr 3 do 3c do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien być: - fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, - na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj,) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę. 3. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol „Nazwa towaru Wykonawcy” nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu. 4. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi przedmiot zamówienia do jednostki wojskowej w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 12.00. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony przedmiot umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego . 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie później niż do dnia 12.05.2021 r. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego dokładny termin dostawy – dzień i godzinę, w trybie roboczym po podpisaniu umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury. 8. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta. 9. Wykonawca ma prawo wezwać Zamawiającego w celu potwierdzenia , że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do złożenia próbek ,opisów , kart charakterystyki, których to autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli ze złożonych dokumentów i próbek tj. kart charakterystyki z parametrami technicznymi oraz produktów do prezentacji będzie wynikać niezgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z wymaganiami SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa odzieży sportowej (min. kurtka zimowa, kurtka membranowa, kurtka alpinistyczna),
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży sportowej na dla instytucji i jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie . Odzież sportowa wyszczególniona została w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ. 1. Wykonawca dostarczy odzież sportową spełniająca wymagania określone w załączniku nr 2 , oraz załączniku od nr 3 do 3c do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien być: - fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, - na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj,) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę. 3. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol „Nazwa towaru Wykonawcy” nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu. 4. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi przedmiot zamówienia do jednostki wojskowej w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 12.00. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony przedmiot umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego . 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie później niż do dnia 12.05.2021 r. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego dokładny termin dostawy – dzień i godzinę, w trybie roboczym po podpisaniu umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury. 8. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta. 9. Wykonawca ma prawo wezwać Zamawiającego w celu potwierdzenia , że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do złożenia próbek ,opisów , kart charakterystyki, których to autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli ze złożonych dokumentów i próbek tj. kart charakterystyki z parametrami technicznymi oraz produktów do prezentacji będzie wynikać niezgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z wymaganiami SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa odzieży sportowej (min. Getry piłkarskie, rękawice bramkarskie, kostiumy pływackie, bielizna termoaktywna rękawice zimowe, ręczniki),
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży sportowej na dla instytucji i jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie . Odzież sportowa wyszczególniona została w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ. 1. Wykonawca dostarczy odzież sportową spełniająca wymagania określone w załączniku nr 2 , oraz załączniku od nr 3 do 3c do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien być: - fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, - na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj,) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę. 3. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol „Nazwa towaru Wykonawcy” nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu. 4. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi przedmiot zamówienia do jednostki wojskowej w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 12.00. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony przedmiot umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego . 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie później niż do dnia 12.05.2021 r. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego dokładny termin dostawy – dzień i godzinę, w trybie roboczym po podpisaniu umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury. 8. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta. 9. Wykonawca ma prawo wezwać Zamawiającego w celu potwierdzenia , że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do złożenia próbek ,opisów , kart charakterystyki, których to autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli ze złożonych dokumentów i próbek tj. kart charakterystyki z parametrami technicznymi oraz produktów do prezentacji będzie wynikać niezgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z wymaganiami SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)