Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach projektu pn.:”Chełmski Łańcuch Kreatywności” – kompleksowa modernizacja Amfiteatru Kumowa Dolina wraz z otoczeniem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Miasto Chełm
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776397-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391310009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach projektu pn.:”Chełmski Łańcuch Kreatywności” – kompleksowa modernizacja Amfiteatru Kumowa Dolina wraz z otoczeniem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz, jeśli jest to niezbędne, uruchomienie, wyposażenia wyszczególnionego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) powiadomienia (z dwudniowym wyprzedzeniem) Zamawiającego o planowanym terminie dostawy, 2) dostarczenia przedmiotu zamówienia do Amfiteatru Kumowa Dolina, własnym kosztem i staraniem wraz z wymaganymi gwarancjami określonymi w kartach gwarancyjnych oraz z innymi niezbędnymi dokumentami, 3) przeprowadzenia na własny koszt montażu mebli i wyposażenia, w tym podłączenia do infrastruktury technicznej budynku, dokonania prób i sprawdzeń oraz przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi, o ile jest to niezbędne do prawidłowego odbioru przedmiotu zamówienia, 4) przekazania na żądanie Zamawiającego certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat oraz licencji, 5) zagospodarowania we własnym zakresie odpadów powstałych w toku własnych prac oraz poniesienia kosztów ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji. 4. Odbioru przedmiotu zamówienia dokonają pracownicy Zamawiającego i Chełmskiego Domu Kultury w Chełmie. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru przedmiotu umowy. 5. Jeżeli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Poprzez produkt równoważny Zamawiający rozumie meble/wyposażenie o parametrach technicznych, technologii, funkcjonalności, wydajności i jakości nie gorszej niż określone w SIWZ. Przedstawione rozwiązania przedstawiają poziom minimalny parametrów technicznych, technologii, funkcjonalności, wydajności i jakości. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn.akt; KIO 2315/13}). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm Podwykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec9557ca-6d33-4328-afd6-9f09fde2a72d
Biuletyn 776397-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Chełm
Regon 11019823800000
Zamawiajacy adres ulica Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 65
Zamawiajacy miejscowosc Chełm
Zamawiajacy kod pocztowy 22-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 82 5652070, 5652223, 5652232
Zamawiajacy fax 825 652 254
Zamawiajacy email monika.hurko@umchelm.pl
Adres strony url https://www.chelm.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.umchelm.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.umchelm.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Urzędu Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach projektu pn.:”Chełmski Łańcuch Kreatywności” – kompleksowa modernizacja Amfiteatru Kumowa Dolina wraz z otoczeniem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne
Numer referencyjny DIR-ZP.271.8.78.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach projektu pn.:”Chełmski Łańcuch Kreatywności” – kompleksowa modernizacja Amfiteatru Kumowa Dolina wraz z otoczeniem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz, jeśli jest to niezbędne, uruchomienie, wyposażenia wyszczególnionego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) powiadomienia (z dwudniowym wyprzedzeniem) Zamawiającego o planowanym terminie dostawy, 2) dostarczenia przedmiotu zamówienia do Amfiteatru Kumowa Dolina, własnym kosztem i staraniem wraz z wymaganymi gwarancjami określonymi w kartach gwarancyjnych oraz z innymi niezbędnymi dokumentami, 3) przeprowadzenia na własny koszt montażu mebli i wyposażenia, w tym podłączenia do infrastruktury technicznej budynku, dokonania prób i sprawdzeń oraz przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi, o ile jest to niezbędne do prawidłowego odbioru przedmiotu zamówienia, 4) przekazania na żądanie Zamawiającego certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat oraz licencji, 5) zagospodarowania we własnym zakresie odpadów powstałych w toku własnych prac oraz poniesienia kosztów ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji. 4. Odbioru przedmiotu zamówienia dokonają pracownicy Zamawiającego i Chełmskiego Domu Kultury w Chełmie. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru przedmiotu umowy. 5. Jeżeli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Poprzez produkt równoważny Zamawiający rozumie meble/wyposażenie o parametrach technicznych, technologii, funkcjonalności, wydajności i jakości nie gorszej niż określone w SIWZ. Przedstawione rozwiązania przedstawiają poziom minimalny parametrów technicznych, technologii, funkcjonalności, wydajności i jakości. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn.akt; KIO 2315/13}). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm Podwykonawców.
Cpv glowny przedmiot 39131000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy wykonać w terminie nie krótszym niż 30 dni i nie dłuższym niż 60 dni, licząc od daty zawarcia umowy. Zamawiający ustalił termin wykonania zamówienia jako jedno z kryteriów oceny ofert. Kryterium oraz sposób oceny ofert i zasady przyznawania liczby punktów danej ofercie, Zamawiający  opisał w pkt. XIII SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.4 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. VI.6 SIWZ stosuje się odpowiednio.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy ustawy dotyczące Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Oferta musi zawierać: 1) formularz oferty o treści zgodnej z wzorem formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 3) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy, 4) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oraz pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy powinno być złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2020 r. poz.1192 ). 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. XI.12 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust.4 ustawy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w przypadkach: 1) wynikających z przyczyn o charakterze obiektywnym (oczywista omyłka w treści umowy, zmiana przepisów prawa, itp.), 2) zdarzeń siły wyższej, których nie można było przewidzieć i którym, jak również ich skutkom, nie można było zapobiec, 3) określonych w art. 144, ust. 1, pkt 2-6 Prawa Zamówień Publicznych. 2.Pozostałe istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) przedmiot umowy – w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja przedmiotu zamówienia zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń i elementów wyposażenia stanowiących przedmiot umowy, 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, właściwego dla obowiązującego systemu prawnego lub innych ograniczeń wpływających na swobodę prowadzenia działalności gospodarczej. 3) Zmiany warunków płatności oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia. Zmiany o których mowa powyżej wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności tych zmian. Wszystkie sytuacje określone w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm, siedziba: Urząd Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, tel. 82 565 22 23, fax 82 565 22 54, e-mail: info@umchelm.pl; e-mail: iod@umchelm.pl. tel. 82 565 26 06* inspektora ochrony danych osobowych w Mieście Chełm, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:„Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach projektu pn.: „Chełmski Łańcuch Kreatywności” – kompleksowa modernizacja Amfiteatru Kumowa Dolina wraz z otoczeniem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne ” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *niepotrzebne skreślić * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)