Zakup licencji systemu e-Urząd w ramach projektu „Rozwój e-usług publicznych w Gminie Zembrzyce” Portal e-Oświata

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Gmina Zembrzyce
Miejscowość Zembrzyce
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776214-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania i licencji wraz z wdrożeniem systemu e-Urząd w ramach projektu „Rozwój e-usług publicznych w Gminie Zembrzyce” Portal e-Oświata.
2. W ramach zamówienia Portal e-Oświata obejmuje:
- e-Oświata
- Prace instalacyjne i wdrożeniowe
- Szkolenie w zakresie e-Oświata
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ , zwany dalej OPZ.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają zapisy Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18667350-c900-4204-a51d-32abeb883974
Biuletyn 776214-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Zembrzyce
Regon 72182025000000
Zamawiajacy adres ulica Zembrzyce
Zamawiajacy adres numer domu 540
Zamawiajacy miejscowosc Zembrzyce
Zamawiajacy kod pocztowy 34-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 746 040,
Zamawiajacy fax 338 770 700
Zamawiajacy email zamowienia@zembrzyce.pl,
Adres strony url https://zembrzyce.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia realizowany jest z udziałem środków Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Techmaster Sp. z o.o. ul. Kabaty 2 34-300 Żywiec NIP: 5532519969 REGON: 362876045 tel.: +48 33 861-16-87; e-mail: przetargi@techmaster.com.pl adres strony internetowej: https://techmaster.com.pl Postępowanie o udzielenie zamówienia zostanie upublicznione na stronie: https://www.techmaster.com.pl/zamowienia-publiczne-pelnomocnik-2/
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.techmaster.com.pl/zamowienia-publiczne-pelnomocnik-2/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.techmaster.com.pl/zamowienia-publiczne-pelnomocnik-2/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności (Pełnomocnik Zamawiającego nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Techmaster Sp. z o.o. ul. Kabaty 2 34-300 Żywiec
Nazwa nadana zamowieniu Zakup licencji systemu e-Urząd w ramach projektu „Rozwój e-usług publicznych w Gminie Zembrzyce” Portal e-Oświata
Numer referencyjny RO.042.1.2020_04
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania i licencji wraz z wdrożeniem systemu e-Urząd w ramach projektu „Rozwój e-usług publicznych w Gminie Zembrzyce” Portal e-Oświata. 2. W ramach zamówienia Portal e-Oświata obejmuje: - e-Oświata - Prace instalacyjne i wdrożeniowe - Szkolenie w zakresie e-Oświata 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ , zwany dalej OPZ. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają zapisy Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch dostaw systemu informatycznego dedykowanego dla placówek oświatowych o wartości minimum 25.000 zł brutto każda 2. dysponują osobami, odpowiednio dla danej części zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) 1 osobę pełniącą rolę Kierownika Projektu, posiadającą doświadczenie w zarządzaniu projektami, która brała udział w minimum 1 wdrożeniu systemu informatycznego na stanowisku Kierownika Projektu o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto; b) 1 osobę w funkcji specjalisty w zakresie wdrażania systemów informatycznych w zakresie wdrożenia oprogramowania, która brała udział w minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający w ramach kryterium dodatkowego doświadczenia osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia będzie żądać dokumentów potwierdzających posiadanie przez wyspecyfikowaną osobę określonego doświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, do przedłożenia próbki oprogramowania e-Urząd zgodnie ze scenariuszem prezentacji systemu e-Urząd stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, tj. prezentacji oferowanego oprogramowania, w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 7) do SIWZ; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca sporządzi dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 4) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium dodatkowe doświadczenie osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1.b) SIWZ. Dla przeprowadzenia oceny ofert [tj. uzyskania określonej ilości punktów w ramach niniejszego kryterium] każdy Wykonawca przedłoży przy ofercie następujące dokumenty: a) wykaz osób dedykowanych do realizacji zamówienia określający dodatkowe doświadczenie osoby/osoby dedykowanej/dedykowanych do realizacji zamówienia, ponad doświadczenie, które stanowi potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2.2. a) – b) SIWZ. Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. b) dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz, że dedykowana osoba/dedykowane osoby realizowała/y wykazane usługi. Dowodami, o których mowa mogą być: - w zakresie wykazania, że usługi zostały wykonane należycie: referencje/poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, - w zakresie wykazania, że dedykowana osoba realizowała wskazane usługi, oświadczenie wykonawcy, zleceniodawcy usług, które potwierdzi taką sytuację, oświadczenie dedykowanej osoby, potwierdzające, że realizowała wskazane usługi.. UWAGA 1: Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba realizowała wykazane usługi. UWAGA 2: Ww. dowody potwierdzające, że: wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba realizowała wykazane usługi, muszą zostać załączone przez wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, ani uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz rozwiązań równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane rozwiązania zapewnią uzyskanie parametrów funkcjonalnych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie opis funkcjonalności zawarty w ogólnie dostępnych źródłach, podręcznikach użytkownika i administratora, materiałach szkoleniowych, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, o którym mowa w pkt 7.1. lit. b). UWAGA: W oparciu o wskazane w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp regulacje, każdy wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien samodzielnie określić czy przynależy/ nie przynależy do grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2) do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria dodatkowe doświadczenie osób dedykowanych do realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria serwis gwarancyjny
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)