Dostawa sprzętu do pracowni graficznej w ramach projektu Okno na zawód przyszłości

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Obsługi Oświaty w Rypinie
Miejscowość Rypin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776306-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Liceum Sztuk Plastycznych, znajdującego się w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, przy ul. Sportowej 24 w Rypinie, niżej wymienionego sprzętu do pracowni graficznej: a) Zestaw Komputerowy z oprogramowaniem – 17 zestawów – każdy zestaw składający się z komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym, monitora, myszy i klawiatury, b) Oprogramowanie biurowe – 17 sztuk, c) Oprogramowanie graficzne – 17 sztuk, d) Projektor – 1 sztuka, e) Głośnik z pilotem – 1 sztuka, f) Dysk zewnętrzny – 17 sztuk, g) Skaner A3 – 1 sztuka, h) Słuchawki z mikrofonem – 17 sztuk. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu i jego wyposażenie, opis oprogramowania oraz minimalne wymagania dla sprzętu i oprogramowania zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt musi być fabrycznie nowy i musi posiadać instrukcje obsługi w języku polskim. 3) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania usterek. Zadania wchodzące w zakres czynności gwarancyjnych, Wykonawca zrealizuje na własny koszt, w tym w szczególności dojazd, odbiór i zwrot naprawianego sprzętu. c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. e) Wykonawca w ofercie wskaże dane wymagane przez Zamawiającego dotyczące sprzętu i oprogramowania. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki Wykonawcy wymienione w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5) Czas reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego. W przypadku braku możliwości naprawy na miejscu dopuszcza się naprawę w serwisie zewnętrznym. 6) Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże Wykonawcy niezbędne dane do wystawienia licencji na oprogramowanie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7c7ab427-5d56-4eb8-8e9e-dcd6475bea7f
Biuletyn 776306-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Obsługi Oświaty w Rypinie
Regon 34039011800000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Rypin
Zamawiajacy kod pocztowy 87-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542809636,
Zamawiajacy fax 542809637
Zamawiajacy email marta.jadzinska@rypin.eu,
Adres strony url www.bipmzoo.rypin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Okno na zawód przyszłości” współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna Edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bipmzoo.rypin.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bipmzoo.rypin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zespół Obsugi Oświaty w Rypinie, ul. Warszawska 40, 87 - 500 Rypin, pokój Nr 202, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu do pracowni graficznej w ramach projektu Okno na zawód przyszłości
Numer referencyjny MZOO.330.11.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Liceum Sztuk Plastycznych, znajdującego się w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, przy ul. Sportowej 24 w Rypinie, niżej wymienionego sprzętu do pracowni graficznej: a) Zestaw Komputerowy z oprogramowaniem – 17 zestawów – każdy zestaw składający się z komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym, monitora, myszy i klawiatury, b) Oprogramowanie biurowe – 17 sztuk, c) Oprogramowanie graficzne – 17 sztuk, d) Projektor – 1 sztuka, e) Głośnik z pilotem – 1 sztuka, f) Dysk zewnętrzny – 17 sztuk, g) Skaner A3 – 1 sztuka, h) Słuchawki z mikrofonem – 17 sztuk. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu i jego wyposażenie, opis oprogramowania oraz minimalne wymagania dla sprzętu i oprogramowania zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt musi być fabrycznie nowy i musi posiadać instrukcje obsługi w języku polskim. 3) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania usterek. Zadania wchodzące w zakres czynności gwarancyjnych, Wykonawca zrealizuje na własny koszt, w tym w szczególności dojazd, odbiór i zwrot naprawianego sprzętu. c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. e) Wykonawca w ofercie wskaże dane wymagane przez Zamawiającego dotyczące sprzętu i oprogramowania. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki Wykonawcy wymienione w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5) Czas reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego. W przypadku braku możliwości naprawy na miejscu dopuszcza się naprawę w serwisie zewnętrznym. 6) Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże Wykonawcy niezbędne dane do wystawienia licencji na oprogramowanie.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Dysponowanie zasobami innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a – 22d ustawy Pzp 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy Pzp. 3.3. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1 SIWZ. 3.5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Podwykonawcy 4. Zamawiający, żąda wskazania (w Formularzu ofertowym – Załącznik Nr 1) przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w XXVII SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz ust. 5 (w zakresie wskazanym w SIWZ), natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu winien spełniać Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. 5.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w Części VI ust. 1 a) i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 6.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 6.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 6.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 346 z późn. zm.); 6.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty; 6.6. Oświadczenie Wykonawcy (RODO) według wzoru – Załącznik Nr 8 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zakresu dostaw zleconych Podwykonawcom oraz zmiany Podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe wykazanego w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień SIWZ dotyczących Podwykonawców lub podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, 2) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) terminu zakończenia realizacji umowy z uwagi na: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, b) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, c) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, 4) braku dostępności sprzętu lub oprogramowania wskazanego w ofercie Wykonawca po uzyskaniu akceptacji i zgody Zamawiającego może dostarczyć nowsze modele (wersje) sprzętu lub oprogramowania pod warunkiem, że sprzęt lub oprogramowanie będą posiadały parametry nie gorsze niż zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie. Brak dostępności musi być potwierdzony na piśmie przez producenta lub przez oficjalnego dystrybutora sprzętu lub oprogramowania. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ z uwzględnieniem art. 144. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40, pokój Nr 202, II piętro. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 3. W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail: milena.lapkiewicz@rypin.eu i projektmzoo@rypin.eu) w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych w SIWZ. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania każdej informacji przekazanej w innej formie niż pisemna, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego informacji. W przypadku braku potwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru przesłanych informacji (pomimo takiego żądania), Zamawiający uzna, że wiadomość dotarła do wykonawcy po wydrukowaniu prawidłowego raportu faksu o dostarczeniu informacji lub wydrukowaniu informacji o wysłaniu e-maila i braku informacji o odrzuceniu maila. 4. Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami osoby wskazane w Części I ust. 3. 5. Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne – nie dotyczy. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), kierując wniosek na adres: Miejski Zespół Obsługi Oświaty w Rypinie, ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, tel. +48 54 280 96 57, fax. +48 54 280 96 48, e-mail: milena.lapkiewicz@rypin.eu i projektmzoo@rypin.eu. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań również drogą elektroniczną (na adres: milena.lapkiewicz@rypin.eu i projektmzoo@rypin.eu) w formie edytowalnej, w celu skrócenia czasu udzielania wyjaśnień 7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 8. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)