Dostawa tonerów oryginalnych i zamienników na potrzeby poszczególnych jednostek Wydziału Mechanicznego.

Publication date 2013-03-19
End date 2013-04-09 10:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108898 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

nie dotyczy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny
Ulica ul. Stefanowskiego 1/15
Nr domu 1/15
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-924
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 6312211
Fax 042 6312211
Internet www.zp.p.lodz.pl
Regon 00000158300000
E mail milena@p.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/03/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie załącznik 2.1
Wiedza załącznik 2.1
Potencjal załącznik 2.1
Zdolne załącznik 2.1
Sytuacja załącznik 2.1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty załącznik 4 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z opracowanym wzorem umowy zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji. 1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a. w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te nie są istotne w stosunku do treści złożonej oferty oraz są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności jeżeli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia o parametrach nie gorszych niż w złożonej ofercie. a. w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zaszły okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy sposób należyty. b. w zakresie zmiany terminu płatności - w przypadku: ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych. c. w zakresie zmiany w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamienne. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d. w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto : ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej podpisanej przez obie strony pod rygorem nieważności. 4. Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w SIWZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia. 5. Dopuszcza się możliwość zamawiania poszczególnych materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 1 w ilościach większych niż maksymalnie zapisane w tym załączniku (ale w cenie ofertowej), pod warunkiem rezygnacji z zamawiania innego asortymentu tak, aby łączna wartość wszystkich zamówień cząstkowych nie przekroczyła kwoty łącznej wartości oferty.
Kryt cena A
Spec www www.zp.p.lodz.pl
Spec war Dziekanat Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi, ul. Stefanowskiego 1/15 w pokoju 207, budynek A22.
Data skl 09/04/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Dziekanat Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi, ul. Stefanowskiego 1/15 w pokoju 207, budynek A22.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)