Dostawa tonerów oryginalnych i zamienników na potrzeby poszczególnych jednostek Wydziału Mechanicznego.

Data publikacji 2013-03-19
Data zakończenia 2013-04-09 10:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108898 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

nie dotyczy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny
Ulica ul. Stefanowskiego 1/15
Nr domu 1/15
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-924
Województwo łódzkie
Tel 042 6312211
Fax 042 6312211
Internet www.zp.p.lodz.pl
Regon 00000158300000
E-mail milena@p.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie załącznik 2.1
Wiedza załącznik 2.1
Potencjał załącznik 2.1
Zdolne załącznik 2.1
Sytuacja załącznik 2.1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty załącznik 4 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z opracowanym wzorem umowy zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji. 1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a. w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te nie są istotne w stosunku do treści złożonej oferty oraz są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności jeżeli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia o parametrach nie gorszych niż w złożonej ofercie. a. w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zaszły okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy sposób należyty. b. w zakresie zmiany terminu płatności - w przypadku: ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych. c. w zakresie zmiany w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamienne. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d. w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto : ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej podpisanej przez obie strony pod rygorem nieważności. 4. Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w SIWZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia. 5. Dopuszcza się możliwość zamawiania poszczególnych materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 1 w ilościach większych niż maksymalnie zapisane w tym załączniku (ale w cenie ofertowej), pod warunkiem rezygnacji z zamawiania innego asortymentu tak, aby łączna wartość wszystkich zamówień cząstkowych nie przekroczyła kwoty łącznej wartości oferty.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zp.p.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Dziekanat Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi, ul. Stefanowskiego 1/15 w pokoju 207, budynek A22.
Data składania wniosków 09/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Dziekanat Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi, ul. Stefanowskiego 1/15 w pokoju 207, budynek A22.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)