Zakup usługi wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń Imperva oraz Juniper

Publication date 2013-03-19
End date 2013-03-28 09:00:00
Instytucja Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41381 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń:
1.Imperva-G4 oraz stacja zarządzająca MX:
1)Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny na 2 urządzenia Imperva-G4 o numerach seryjnych (1013142200089, 1013142200095) oraz stację zarządzającą MX o numerze seryjnym (0913231100242) będzie świadczone przez okres 1 roku
2)Serwis pogwarancyjny sprzętu będzie standardowym serwisem świadczonym przez producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego rozwiązania w trybie 9x5 z wymianą sprzętu po 10 dniach roboczych od momentu otrzymania uszkodzonego sprzętu od Zamawiającego.
3)Wsparcie musi uwzględniać obsługę problemów technicznych oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania.
4)W ramach usługi wsparcia Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo wykonywać zlecone przez Zamawiającego prace związane z wykonaniem modyfikacji konfiguracji urządzeń Imperva zgodnie z zamówieniami Zamawiającego. Prace na zlecenie Zamawiającego, będą realizowane zgodnie z procedurą opisaną w Umowie i wyceniane każdorazowo według ustalonej w Umowie stawki godzinowej. Liczba godzin nie przekroczy 100 roboczogodzin, a realizacja będzie się odbywać każdorazowo na zamówienie wg faktycznych potrzeb UKNF.
2.Juniper SSG550M:
1)Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny na urządzenia o numerach seryjnych (JN11B15C0ADB, JN11B1519ADB) będzie świadczone przez okres 3 lat.
2)Serwis pogwarancyjny sprzętu będzie standardowym serwisem świadczonym przez producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego rozwiązania w trybie 9x5 z wymianą sprzętu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii (dla awarii zgłoszonych do godziny 14:00).
3)Serwis pogwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu (tzn. w siedzibie Zamawiającego). W przypadku kiedy Wykonawca uzna za konieczną naprawę sprzętu w serwisie, wówczas uszkodzony sprzęt będzie odbierany z siedziby Zamawiającego, a po naprawie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4)Wsparcie musi uwzględniać obsługę problemów technicznych oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz dostęp do elektronicznego systemu obsługi klienta świadczonego w języku polskim.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Ulica Pl. Powstańców Warszawy 1
Nr domu 1
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-950
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 2625240;2625276;2625263
Fax 22 2625274
Internet www.knf.gov.pl
Regon 14067464900000
E mail agata.imielinska@knf.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń Imperva oraz Juniper o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wykonywanych usług, o których mowa wyżej Wykonawca musi wykazać należyte realizowanie usług o wymaganej minimalnej wartości brutto i wymaganym zakresie dla zamówienia realizowanego w ramach odrębnej umowy na dzień składania ofert. W przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy zamówienia). Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za wsparcie i serwis pogwarancyjny dla urządzeń Impreva oraz Juniper, posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj.: -osoba, posiadająca certyfikat Imperva SecureAdministration lub równoważny; -osoba ta musi przedstawić udokumentowany udział w realizacji minimum jednego projektu, w których wykorzystywane były urządzenia Imperva oraz Juniper.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.knf.gov.pl
Spec war UKNF ul. Niedźwiedzia 6E 02-737 Warszawa
Data skl 28/03/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Biuro Podawcze przy Pl. Powstańców Warszawy 1 wejście od ul. Boduena
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czy dialog Nie
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Inne dok potw nie dotyczy
Inne dokumenty nie dotyczy
Dok potw 5 Tak
Inf dodat nie dotyczy

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)