Zakup usługi wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń Imperva oraz Juniper

Data publikacji 2013-03-19
Data zakończenia 2013-03-28 09:00:00
Instytucja Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41381 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń:
1.Imperva-G4 oraz stacja zarządzająca MX:
1)Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny na 2 urządzenia Imperva-G4 o numerach seryjnych (1013142200089, 1013142200095) oraz stację zarządzającą MX o numerze seryjnym (0913231100242) będzie świadczone przez okres 1 roku
2)Serwis pogwarancyjny sprzętu będzie standardowym serwisem świadczonym przez producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego rozwiązania w trybie 9x5 z wymianą sprzętu po 10 dniach roboczych od momentu otrzymania uszkodzonego sprzętu od Zamawiającego.
3)Wsparcie musi uwzględniać obsługę problemów technicznych oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania.
4)W ramach usługi wsparcia Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo wykonywać zlecone przez Zamawiającego prace związane z wykonaniem modyfikacji konfiguracji urządzeń Imperva zgodnie z zamówieniami Zamawiającego. Prace na zlecenie Zamawiającego, będą realizowane zgodnie z procedurą opisaną w Umowie i wyceniane każdorazowo według ustalonej w Umowie stawki godzinowej. Liczba godzin nie przekroczy 100 roboczogodzin, a realizacja będzie się odbywać każdorazowo na zamówienie wg faktycznych potrzeb UKNF.
2.Juniper SSG550M:
1)Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny na urządzenia o numerach seryjnych (JN11B15C0ADB, JN11B1519ADB) będzie świadczone przez okres 3 lat.
2)Serwis pogwarancyjny sprzętu będzie standardowym serwisem świadczonym przez producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego rozwiązania w trybie 9x5 z wymianą sprzętu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii (dla awarii zgłoszonych do godziny 14:00).
3)Serwis pogwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu (tzn. w siedzibie Zamawiającego). W przypadku kiedy Wykonawca uzna za konieczną naprawę sprzętu w serwisie, wówczas uszkodzony sprzęt będzie odbierany z siedziby Zamawiającego, a po naprawie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4)Wsparcie musi uwzględniać obsługę problemów technicznych oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz dostęp do elektronicznego systemu obsługi klienta świadczonego w języku polskim.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Ulica Pl. Powstańców Warszawy 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-950
Województwo mazowieckie
Tel 22 2625240;2625276;2625263
Fax 22 2625274
Internet www.knf.gov.pl
Regon 14067464900000
E-mail agata.imielinska@knf.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń Imperva oraz Juniper o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wykonywanych usług, o których mowa wyżej Wykonawca musi wykazać należyte realizowanie usług o wymaganej minimalnej wartości brutto i wymaganym zakresie dla zamówienia realizowanego w ramach odrębnej umowy na dzień składania ofert. W przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy zamówienia). Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za wsparcie i serwis pogwarancyjny dla urządzeń Impreva oraz Juniper, posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj.: -osoba, posiadająca certyfikat Imperva SecureAdministration lub równoważny; -osoba ta musi przedstawić udokumentowany udział w realizacji minimum jednego projektu, w których wykorzystywane były urządzenia Imperva oraz Juniper.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.knf.gov.pl
Adres uzyskania siwz UKNF ul. Niedźwiedzia 6E 02-737 Warszawa
Data składania wniosków 28/03/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Biuro Podawcze przy Pl. Powstańców Warszawy 1 wejście od ul. Boduena
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy dialog Nie
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Inne dokumenty potwierdzające nie dotyczy
Inne dokumenty nie dotyczy
Dok potw 5 Tak
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)