ARTYKUŁY SPOŻYWCZE RÓŻNE (Nr rejestru Ż/11/13)

Publication date 2013-03-25
End date 2013-04-02 10:00:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 117674 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością ujęto w 12 niepodzielnych pakietach (Cennik - Załącznik nr 2 do SIWZ).

Zamawiający wymaga aby:

1) Realizacja zamówienia wynosiła 1 dzień od złożenia zamówienia do godziny 13.00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku;
2) Dostawa na koszt i ryzyko dostawcy;
3) Dostarczenie towaru wraz z dowodem dostawy, faktura zbiorcza wystawiana raz w tygodniu lub na koniec m-ca, płatna w terminie 30 dni przelew lub zapłata gotówkowa w przypadku gdy faktura nie przekracza kwoty 2.000 PLN - wyłącznie w przypadku wystawionej faktury zbiorczej na koniec miesiąca.
4) Wykonawca każdorazowo dostarczał towar wraz z Handlowym Dokumentem Identyfikacyjnym;
5) Pozostałe wymagania zawarte w projekcie umowy.

Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.

Opis

MĄKAKASZE, RYŻ I INNE PRODUKTY ZBOŻOWEMAKARONYWODA MINERALNAMIÓD, DŻEMPRZETWORY WARZYWNE I OWOCOWESOKI, NAPOJE OWOCOWE I WARZYWNEWYROBY CIASTKARSKIEKONCENTRATY ZUP, SOSÓW I INNEPRZYPRAWY, PRZYPRAWY PRZETWORZONECUKIERHERBATA, KAWA

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-545
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 8310142, 8310242
Fax 61 8310107
Internet www.orsk.ump.edu.pl
Regon 00028885700000
E mail zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 12
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Potencjal Wykonawca spełni niniejszy warunek jeśli posiada środek transportu, który spełnia warunki higieniczno - sanitarne i może służyć do przewozu żywności.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Zaświadczenie potwierdzone opinią Inspektoratu Sanitarnego, że środek transportu spełnia warunki higieniczno - sanitarne i może służyć do przewozu żywności; 2) Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP. Dokumentem tym będzie certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności.
Inne dokumenty 1) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2) Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 3) Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 4) Określenie części zamówienia, która będzie wykonana przez Podwykonawcę (dotyczy tylko Wykonawcy, który ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy). 5) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej. (sporządzony wg wzoru Zamawiającego).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Określone w SIWZ
Kryt cena A
Spec www www.orsk.ump,edu.pl
Spec war Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (pok. 174)
Data skl 02/04/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Kancelaria Szpitala (pok. 35) przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147. w godzinach urzędowania od 7:00 do 14:35 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)