Dostawa druków

Publication date 2013-03-26
End date 2013-04-04 10:30:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pozostałe druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44919 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 224580005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dyplomów doktora habilitowanego nauk, elektronicznych legitymacji studenckich, indeksów, oryginału dyplomów ukończenia studiów, odpisu dyplomów ukończenia studiów, świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, papieru do suplementu, okładki do suplementu zwanych dalej drukami których szczegółowy opis, wzory oraz dokładne ilości zawierają załączniki nr 2A-2C do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:

Część A - Dyplomy Doktora Habilitowanego Nauk - zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 15 stycznia 2004 r. w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania czynności w przewodach doktorskim i habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora (Dz. U. z 2004 r. Nr 15, poz. 128 z późn. zm.), Ilość sztuk/opis: Zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ,

Część B - Elektroniczne legitymacje studenckie - druki ścisłego zarachowania - zgodne z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U. z 2011 r. Nr 201, poz. 1188). Ilość sztuk/opis: Zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ,

Część C - Dyplomy akademickie itp. - druki ścisłego zarachowania - zgodne z: Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U. z 2011 r. Nr 201, poz. 1188) i Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 r. w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz. U. 2011, Nr 196, poz. 1167).
3) Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 października 2011 r. w sprawie studiów doktoranckich oraz stypendiów doktoranckich (Dz.U. z 2011 Nr 225, poz. 1351). Ilość sztuk/opis: Zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ.

3. Zakres zamówienia w zakresie części A, B i C: obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie druków w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice.

4. Wymagany termin oraz sposób realizacji zamówienia:

1) W zakresie części A: przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 45 dni licząc od daty zawarcia umowy na podstawie jednorazowego zamówienia wystawionego niezwłocznie po zawarciu umowy.

2) W zakresie części B i C: przedmiot zamówienia będzie realizowany przez okres 12 miesięcy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości druków, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego. Termin realizacji danego zamówienia: nie więcej niż 21 dni od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego faksem, pocztą elektroniczną lub pisemnie.

5. Ilości druków podane w załącznikach nr 2B oraz 2C są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości druków w zakresie danej części, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.

6. Wymagany okres gwarancji w zakresie części B: min. 24 miesiące. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru.

7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.

10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ).

11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).

12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dyplomów doktora habilitowanego nauk których szczegółowy opis, wzory oraz dokładne ilości zawiera załącznik nr 2A do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie dyplomów w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice.

3. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 45 dni licząc od daty zawarcia umowy na podstawie jednorazowego zamówienia wystawionego niezwłocznie po zawarciu umowy1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych legitymacji studenckich, których szczegółowy opis, wzory oraz dokładne ilości zawiera załącznik nr 2B do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie druków w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice.

3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez okres 12 miesięcy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości druków, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego. Termin realizacji danego zamówienia: nie więcej niż 21 dni od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego faksem, pocztą elektroniczną lub pisemnie1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa indeksów, oryginału dyplomów ukończenia studiów, odpisu dyplomów ukończenia studiów, świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, papieru do suplementu, okładki do suplementu, których szczegółowy opis, wzory oraz dokładne ilości zawiera załącznik nr 2C do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie druków w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice.

3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez okres 12 miesięcy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości druków, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego. Termin realizacji danego zamówienia: nie więcej niż 21 dni od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego faksem, pocztą elektroniczną lub pisemnie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Bankowa 12
Nr domu 12
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-007
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 3592048
Fax 32 3592048
Internet www.us.edu.pl
E mail dzp-l@us.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Uczelnia Publiczna
Rodzaj zam inny Uczelnia Publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. W zakresie części A, B oraz C:
Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada system zarządzania jakością ISO 9001:2000 lub równoważny. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą składaną w danej części postępowania, następujących próbek oferowanych druków:
W zakresie części A:
- Próbka wzoru dyplomu Doktora Habilitowanego Nauk (1 szt.).
W zakresie części B:
- Próbka elektronicznej legitymacji studenckiej (1 szt.)
W zakresie części C:
Próbka wzorów następujących druków (po 1 szt.)
- indeksu
- oryginału dyplomu ukończenia studiów
- odpisu dyplomu ukończenia studiów
- świadectwa ukończenia studiów podyplomowych
- papieru do suplementu
- okładki do suplementu.
Próbki należy umieścić w szczelnie zamkniętych opakowaniach, opisanych tak jak oferta (zgodnie z rozdz. II pkt 10 SIWZ), a więc ze wskazaniem nazwy Wykonawcy, numeru i nazwy postępowania, terminem otwarcia ofert. Próbki należy złożyć w miejscu i terminie przewidzianym dla składania ofert określonym w rozdziale VI ust. 1 SIWZ.
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2. Jeśli Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Załącznik nr 5 do SIWZ Forma dokumentu: Oryginał.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
1) zmiany terminu dostawy (dot. części A) lub dostawy partii (dot. części B i C), w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty;
2) zmiany terminu dostawy (dot. części A) lub dostawy partii (dot. części B i C), w sytuacji, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany podwykonawcy;
4) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron;
5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy;
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym Rozporządzeń Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Kryt cena A
Spec www http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/u/1
Spec war Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pokój nr 69, III piętro
Data skl 04/04/2013
Godz skl 10:30
Miejsce Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pokój nr 69, III piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)