Dostawa druków

Data publikacji 2013-03-26
Data zakończenia 2013-04-04 10:30:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pozostałe druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44919 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224580005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dyplomów doktora habilitowanego nauk, elektronicznych legitymacji studenckich, indeksów, oryginału dyplomów ukończenia studiów, odpisu dyplomów ukończenia studiów, świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, papieru do suplementu, okładki do suplementu zwanych dalej drukami których szczegółowy opis, wzory oraz dokładne ilości zawierają załączniki nr 2A-2C do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:

Część A - Dyplomy Doktora Habilitowanego Nauk - zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 15 stycznia 2004 r. w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania czynności w przewodach doktorskim i habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora (Dz. U. z 2004 r. Nr 15, poz. 128 z późn. zm.), Ilość sztuk/opis: Zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ,

Część B - Elektroniczne legitymacje studenckie - druki ścisłego zarachowania - zgodne z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U. z 2011 r. Nr 201, poz. 1188). Ilość sztuk/opis: Zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ,

Część C - Dyplomy akademickie itp. - druki ścisłego zarachowania - zgodne z: Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U. z 2011 r. Nr 201, poz. 1188) i Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 r. w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz. U. 2011, Nr 196, poz. 1167).
3) Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 października 2011 r. w sprawie studiów doktoranckich oraz stypendiów doktoranckich (Dz.U. z 2011 Nr 225, poz. 1351). Ilość sztuk/opis: Zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ.

3. Zakres zamówienia w zakresie części A, B i C: obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie druków w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice.

4. Wymagany termin oraz sposób realizacji zamówienia:

1) W zakresie części A: przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 45 dni licząc od daty zawarcia umowy na podstawie jednorazowego zamówienia wystawionego niezwłocznie po zawarciu umowy.

2) W zakresie części B i C: przedmiot zamówienia będzie realizowany przez okres 12 miesięcy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości druków, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego. Termin realizacji danego zamówienia: nie więcej niż 21 dni od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego faksem, pocztą elektroniczną lub pisemnie.

5. Ilości druków podane w załącznikach nr 2B oraz 2C są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości druków w zakresie danej części, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.

6. Wymagany okres gwarancji w zakresie części B: min. 24 miesiące. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru.

7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.

10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ).

11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).

12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dyplomów doktora habilitowanego nauk których szczegółowy opis, wzory oraz dokładne ilości zawiera załącznik nr 2A do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie dyplomów w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice.

3. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 45 dni licząc od daty zawarcia umowy na podstawie jednorazowego zamówienia wystawionego niezwłocznie po zawarciu umowy1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych legitymacji studenckich, których szczegółowy opis, wzory oraz dokładne ilości zawiera załącznik nr 2B do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie druków w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice.

3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez okres 12 miesięcy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości druków, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego. Termin realizacji danego zamówienia: nie więcej niż 21 dni od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego faksem, pocztą elektroniczną lub pisemnie1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa indeksów, oryginału dyplomów ukończenia studiów, odpisu dyplomów ukończenia studiów, świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, papieru do suplementu, okładki do suplementu, których szczegółowy opis, wzory oraz dokładne ilości zawiera załącznik nr 2C do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie druków w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice.

3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez okres 12 miesięcy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości druków, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego. Termin realizacji danego zamówienia: nie więcej niż 21 dni od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego faksem, pocztą elektroniczną lub pisemnie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Bankowa 12
Nr domu 12
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-007
Województwo śląskie
Tel 32 3592048
Fax 32 3592048
Internet www.us.edu.pl
E-mail dzp-l@us.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Uczelnia Publiczna
Rodzaj zam inny Uczelnia Publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. W zakresie części A, B oraz C:
Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada system zarządzania jakością ISO 9001:2000 lub równoważny. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą składaną w danej części postępowania, następujących próbek oferowanych druków:
W zakresie części A:
- Próbka wzoru dyplomu Doktora Habilitowanego Nauk (1 szt.).
W zakresie części B:
- Próbka elektronicznej legitymacji studenckiej (1 szt.)
W zakresie części C:
Próbka wzorów następujących druków (po 1 szt.)
- indeksu
- oryginału dyplomu ukończenia studiów
- odpisu dyplomu ukończenia studiów
- świadectwa ukończenia studiów podyplomowych
- papieru do suplementu
- okładki do suplementu.
Próbki należy umieścić w szczelnie zamkniętych opakowaniach, opisanych tak jak oferta (zgodnie z rozdz. II pkt 10 SIWZ), a więc ze wskazaniem nazwy Wykonawcy, numeru i nazwy postępowania, terminem otwarcia ofert. Próbki należy złożyć w miejscu i terminie przewidzianym dla składania ofert określonym w rozdziale VI ust. 1 SIWZ.
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2. Jeśli Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Załącznik nr 5 do SIWZ Forma dokumentu: Oryginał.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
1) zmiany terminu dostawy (dot. części A) lub dostawy partii (dot. części B i C), w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty;
2) zmiany terminu dostawy (dot. części A) lub dostawy partii (dot. części B i C), w sytuacji, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany podwykonawcy;
4) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron;
5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy;
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym Rozporządzeń Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/u/1
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pokój nr 69, III piętro
Data składania wniosków 04/04/2013
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pokój nr 69, III piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)