Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Paczkowie

Publication date 2013-03-29
End date 2013-04-09 10:00:00
Instytucja Gmina Swarzędz
Miejscowość Swarzędz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47791 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391300002, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia wnętrza szkoły Podstawowej w Paczkowie, w skład którego wchodzą m. in.:
krzesła, fotele, stoły, szafy, biurka, dywany, stoliki komputerowe, stoły konferencyjne, regały biblioteczne, lady biblioteczne, regały ekspozycyjne, szafki kuchenne, stół warsztatowy, metalowa szafa gospodarcza, tablice białe suchościeralne, tablice korkowe, tablice interaktywne, tablice informacyjne i tablica z nazwą szkoły, projektory, stojaki na mapy, mapy magnetyczne, suchy basen z piłeczkami, zestawy piankowe - kształtki rehabilitacyjne, rolety okienne, kosze na śmieci, dozowniki na mydło, pojemniki na papier,
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie aranżacji mebli oraz przedmiarze, które stanowią integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zamówienie do 200000 EURO

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Swarzędz
Ulica Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowosc Swarzędz
Kod poczt 62-020
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel (061) 65 12 000
Fax (061) 65 12 211
Internet www.swarzedz.pl
E mail zamowienia@swarzedz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace W przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wyłonionemu w niniejszym postępowaniu wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, zamówienie zostanie udzielone z zastosowaniem trybu z wolnej ręki. Udzielenie takiego zamówienia nastąpi w przypadku wystąpienia robót tego samego rodzaju - na które zabezpieczone zostaną środki w budżecie.
Czas D
Data zak 12/07/2013
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia:- wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy wraz z montażem mebli biurowych, o wartości min. 200000,00 zł i załączą dowody czy została wykonana lub są wykonywane należycie. Ponadto należy załączyć Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia (złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3 SIWZ: Wykaz wymaganych dokumentów). Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia 20 lutego 2013r. Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Ponadto zamawiający wymaga złożenia do oferty: -druku oferty, -pełnomocnictwa dla jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, -upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba, -oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy na poniżej określonych warunkach: a)możliwość zmiany (przedłużenia) terminu realizacji zamówienia, za pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności oraz przyczyn: -wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostaw. b)możliwość dokonania zmiany Podwykonawców, w zakresie prac wskazanych w ofercie, w związku z rażącym naruszeniem przez nich warunków projektu umowy oraz w związku ze zdarzeniami losowymi;
Kryt cena A
Spec www http://bip.swarzedz.eu
Spec war Siedziba zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 410..
Data skl 09/04/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, Biuro Obsługi Interesanta - Kancelaria Urzędu (parter).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)