Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego w ramach modernizacji zasilania awaryjnego dla obiektów Specjalistycznego Szpitala im. Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu przy ul. Sokołowskiego 4.

Publication date 2013-04-02
End date 2013-04-18 09:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48903 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 311200003, 452151400
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego agregatu prądotwórczego na fabrycznie nowy wraz z modernizacją pomieszczenia agregatu prądotwórczego oraz rozdzielnicy głównej w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu wg warunków opisanych w załączonej dokumentacji projektowej.
2. Zakres robót:
-demontaż istniejącego agregatu,
-dostarczenie i zamontowanie na istniejącym fundamencie nowego agregatu prądotwórczego,
-podłączenie agregatu do uziemienia
-demontaż istniejących rozdzielnic w pomieszczeniu agregatu
-montaż nowych rozdzielnic w pomieszczeniu agregatu prądotwórczego
-dostosowanie istniejącej rozdzielnicy RG do montażu projektowanych aparatów
-montaż kabli sterujących oraz kabli odbioru mocy od agregatu do układu SZR,
-montaż elementów wentylacji
-wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia agregatu od strony korytarza i od strony zewnętrznej budynku
-malowanie ścian wewnętrznych pomieszczenia agregatu
-wykonanie prób , pomiarów oraz szkolenia obsługi.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Ulica ul. Sokołowskiego 4
Nr domu 4
Miejscowosc Wałbrzych
Kod poczt 58-309
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 074 6489742
Fax 074 6489746
Regon 89004744600000
E mail szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.zdrowie.walbrzych.pl
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 56
Wadium Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: - 16 000,00 zł (słownie : szesnaście tysięcy zł) DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie załączonego do oferty przetagowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wiedza Na podstawie załączonego do oferty przetagowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : -posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać wykonanie co najmniej trzech dostaw polegających na dostawie,montażu lub wymianie agregatu prądotwórczego wraz z montażem lub przebudową rozdzielnic, o wartości brutto min. 300.000 zł brutto dla każdej dostawy (umowy) wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zdolne Na podstawie załączonego do oferty przetagowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : posiadanie potencjału technicznego i dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia - na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczetniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązrek posiadania takich uprawnień.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.zdrowie.walbrzych.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Data skl 18/04/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)