DOSTAWA MATERIAŁÓW PROTETYCZNYCH znak sprawy SPL 15/PN/2013

Publication date 2013-04-03
End date 2013-04-11 09:00:00
Instytucja Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 129352 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 331418307, 331418228, 331418204, 301921002, 449211003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów protetycznych dla Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ, zwanej dalej zamawiającym, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Nowowiejska 31
Nr domu 31
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-911
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 8258221
Fax 022 6874170
Internet www.spl.pl
Regon 01328082500000
E mail marketing@spl.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP, zgodnie z zapisami art. 44 ustawy PZP. Nie wymaga się przedstawienia dodatkowych dokumentów ani oświadczeń
Wiedza Wykonawca wykaże, iż wykonał lub wykonuje co najmniej trzy dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegające na wykonaniu lub wykonywaniu dostaw materiałów protetycznych z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością
Potencjal Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP, zgodnie z zapisami art. 44 ustawy PZP. Nie wymaga się przedstawienia dodatkowych dokumentów ani oświadczeń.
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP, zgodnie z zapisami art. 44 ustawy PZP. Nie wymaga się przedstawienia dodatkowych dokumentów ani oświadczeń.
Sytuacja Wykonawca wykaże, iż nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy dostarczą zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (Certyfikat lub inny dokument dopuszczający aparat do użytkowania na terenie Polski i UE wymagany obowiązującymi przepisami prawa, jak: atesty, certyfikaty CE, deklaracje zgodności - zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późniejszymi zmianami)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1 zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2 zmiana miejsca dostawy przedmiotu zamówienia; 3 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 4 zmiana dostarczanego produktu na inny spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego w przypadku wycofania go z rynku przez producenta, bez zmiany ceny jednostkowej wymienionej w załączniku nr 2 do umowy; 5 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 6 ustawowa zmiana stawki VAT.
Kryt cena A
Spec www http://www.spl.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SP ZOZ ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa, pok. 318.
Data skl 11/04/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SP ZOZ ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa, pok. 316 - Kancelaria.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)