Dostawa i wdrożenie dla Gminy Miasto Szczecin modułu obsługi gospodarki odpadami z integracją z użytkowanym przez Zamawiającego systemem MS Dynamics AX 2009 i jego środowiskiem

Publication date 2013-04-05
End date 2013-04-15 09:30:00
Instytucja Gmina Miasto Szczecin
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do systemów finansowych,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 133268 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 484420008, 302412002, 302482001, 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja w zasobach Zamawiającego i wdrożenie dla Gminy Miasto Szczecin modułu obsługi gospodarki odpadami, stanowiącego integralną część użytkowanego przez Zamawiającego systemu MS Dynamics AX 2009 i jego środowiskiem oraz Systemem Obsługi Korespondencji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Szczecin
Ulica pl. Armii Krajowej 1
Nr domu 1
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-456
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 4245102
Fax 91 4245104
Internet www.szczecin.pl
Regon 00059982400000
E mail bzp@um.szczecin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
Czas D
Data zak 31/08/2015
Wadium Wadium należy wnieść w wysokości 12.000 zł (słownie dwanaście tysięcy złotych) w terminie do dnia 15.04.2013 r. o godziny 09:30. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 główne dostawy obejmujące dostawę i wdrożenie systemu informatycznego, z których: a) co najmniej 2 dostawy powinny obejmować: zintegrowany system informatyczny funkcjonujący w jednostce samorządu terytorialnego o liczbie ludności przekraczającej 200 tys. mieszkańców, oparty o komercyjną relacyjną bazę danych, obejmujący co najmniej 3 z 4 poniższych obszarów: planowanie budżetu, księgowość, wymiarowanie podatków lokalnych, egzekucja administracyjna - każda dostawa oraz b) co najmniej 1 dostawa powinna obejmować zintegrowany system informatyczny utworzony w środowisku programistycznym Microsoft Dynamics AX, obejmujący obszar finansowo-księgowy i budżetowy, dla co najmniej 100 użytkowników. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: a) 6 - osobowym zespołem specjalistów posiadających certyfikat dostawcy środowiska Microsoft Dynamics AX. Co najmniej 3 ze wskazanych osób powinno posiadać doświadczenie polegające na udziale w co najmniej jednym projekcie polegającym na dostawie i wdrożeniu lub utrzymaniu zintegrowanego systemu informatycznego w jednostce samorządu terytorialnego o liczbie ludności przekraczającej 200 tys. mieszkańców oraz b) kierownikiem projektu z min. 6-letnim stażem pracy w branży IT, z wykształceniem wyższym i posiadającym doświadczenie w kierowaniu co najmniej: - jednym projektem obejmującym dostawę i utrzymanie lub wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w jednostce samorządu terytorialnego o liczbie ludności przekraczającej 200 tys. mieszkańców, w którego zakres wchodziły co najmniej 3 z 4 poniższych obszarów: planowanie budżetu, księgowość, wymiarowanie podatków lokalnych, egzekucja administracyjna, oraz - jednym projektem obejmującym dostawę i utrzymanie lub wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego utworzonego w środowisku programistycznym Microsoft Dynamics AX obejmującego obszar finansowo-księgowy i budżetowy, o liczbie użytkowników przekraczającej 100. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osiągnął w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej był krótszy - za ten okres, przychody netto z tytułu sprzedaży w wysokości co najmniej 3.000.000 zł rocznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Sprawozdanie calosc Nie
Lata obrotowe 3
Sprawozdanie calosc 2 Nie
Lata obrotowe 2 3
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 11 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 14 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany umowy będą mogły być wprowadzane jedynie w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. 2. Dopuszcza się możliwość: a) zmian redakcyjnych umowy b) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron, c) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, d) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy, e) zmian będących następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, w tym dotyczących zmiany stawki podatku VAT, f) zmian terminów wskazanych w umowie: - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, o okres zawiniony przez Zamawiającego, - z powodu siły wyższej, - w przypadku uzasadnionego opóźnienia po stronie Wykonawcy, - wynikających z konieczności przeprowadzenia ewentualnych prac dodatkowych lub zamiennych g) zmian dotyczących zakresu prac, których konieczność wprowadzenia wynikać będzie ze zmian organizacyjnych Zamawiającego mogących mieć wpływ na przebieg prac związanych z realizacją umowy; h) zmian osób wskazanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spełniania przez te osoby wymogów określonych w siwz. 3.W sytuacjach określonych w pkt 2 Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki
Kryt cena A
Spec www http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
Spec war Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397)
Data skl 15/04/2013
Godz skl 09:30
Miejsce Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Termin wykonania zamówienia wskazany w sekcji II.2 został określony orientacyjnie, z uwzględnieniem ostatecznego terminu wdrożenia modułu oraz 24-miesięcznego okresu świadczenia usługi wsparcia technicznego dla wdrożonego modułu. Zamówienie będzie realizowane w następujących terminach: 1) termin realizacji wdrożenia Modułu: do 31 sierpnia 2013 roku. 2) zamawiający wymaga, by funkcjonalności obsługujące: rejestrację deklaracji właścicieli nieruchomości w rozumieniu Ustawy o z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 roku, poz. 391 ze zm.), kalkulator i deklarację elektroniczną wykonawca uruchomił produkcyjnie do 15 maja 2013 roku. Zamawiający dopuszcza realizację kalkulatora i deklaracji elektronicznej w technologii tymczasowej, którą dysponuje Wykonawca, pod warunkiem przeniesienia wymaganej funkcjonalności do docelowego środowiska do 31 sierpnia 2013 roku. Zastosowanie rozwiązań tymczasowych oraz przeniesienie ich do docelowego środowiska nie będzie stanowić podstawy do dodatkowych roszczeń finansowych. 3) w terminie do 30 czerwca 2013 roku Wykonawca uruchomi wszystkie funkcjonalności konieczne do prowadzenia działalności operacyjnej Zamawiającego w zakresie gospodarki odpadami, w tym obsługę deklaracji, obsługę finansową i zarządzanie procesem zleceń dla wykonawcy realizującego odbiór i zagospodarowanie odpadów. 4) w okresie 24 miesięcy od dnia odebrania modułu przez Zamawiającego, Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego lub podmiotu przez niego wskazanego usługę wsparcia technicznego dla wdrożonego modułu.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)