Dostawa rolek papieru termicznego z nadrukiem dwustronnym do automatów biletowych stacjonarnych i mobilnych Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu

Publication date 2013-04-05
End date 2013-04-15 10:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51173 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301976411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolek papieru termicznego z nadrukiem dwustronnym do automatów biletowych stacjonarnych i mobilnych Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, według projektu zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ.
Wielkość zamówienia: automaty biletowe stacjonarne - 1320 szt. , automaty biletowe mobilne - 1380 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
Ulica ul. Matejki 59
Nr domu 59
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-770
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 834 6146
Fax 61 834 61 47
Internet www.ztm.poznan.pl
Regon 30097351000000
E mail j.cienka@ztm.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy na łączną kwotę min. 50.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca winien przedstawić w ofercie próbkę papieru celem przetestowania przez Zamawiającego podczas czynności oceny ofert. Papier termiczny, winien być nawinięty na rolkę, dającą możliwość montażu i testowego druku 50 biletów w automacie biletowym stacjonarnym. Papier ten może mieć gramaturę w zakresie 80-160g/m2.(Produkt finalny winien być jednak zgodny z opisem wymagań zawartym w rozdziale 3 SIWZ i mieć 120 g/m2). Próbka papieru może posiadać inny nadruk niż ten który jest wskazany na projekcie graficznym załączonym do SIWZ - załącznik nr 4. Ocenie podlegać będzie jakość dostarczonego papieru celem zweryfikowania trwałości znaku skasowania biletu w kasowniku. W ramach oceny jakości i trwałości będą przeprowadzone następujące testy: a)trwałość nadruku termicznego realizowanego w automatach w ramach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (odporność na zmiany temperatury, podatność na wilgoć); b)możliwość usunięcia nadruku kasownika wydrukowanego biletu przy wykorzystaniu ogólnie dostępnych środków chemicznych - próby usunięcia nadruku muszą powodować uszkodzenie zewnętrznej warstwy papieru. Testy będą przeprowadzane po skasowaniu wydrukowanego biletu w następujących typach kasowników: KRG-3 firmy R&G Mielec, KRG-6 firmy R&G Mielec, MC-600 EMJ firmy ELGEBA Gerätebau. c)odporność na zmiany wilgoci i temperatury sprawdzana poprzez próby z parą wodną, d)badania pod względem odporności na ładowanie elektrostatyczne (wypadanie gotowego biletu do kieszeni automatu biletowego). Zamawiający wymaga zastosowania farby mającej takie właściwości, aby w przypadku próby usunięcia wydruku z kasownika również nadruk z farby ulegał usunięciu wskazując w ten sposób na próby manipulacji przy bilecie. Wykonawca winien dobrać właściwe środki drukarskie do spełnienia specyfikacji zamawiającego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: a)ograniczenia przez Zamawiającego zakresu umowy z przyczyn, jakich nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, b)zmiany rachunku bankowego, adresu, osób reprezentujących Strony, lub oznaczenia Stron umowy, wynikających ze zmiany stanu faktycznego lub prawnego, c)zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), d)zmiany w zakresie i formie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów prawa lub zmian organizacyjnych w mieście Poznań. e)Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo zmiany wzoru nadruku określonego w załączniku nr 4 do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość i trwałość
Kryt 2p 30
Spec www www.ztm.poznan.pl
Spec war Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu , ul. Matejki 59, 60 -770 Poznań , Sekcja Zamówień Publicznych , pokój 319
Data skl 15/04/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu , ul. Matejki 59, 60 -770 Poznań , Sekcja Zamówień Publicznych , pokój 319
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)