Dostawa środków czystości
Publication date | 2013-04-08 |
End date | 2013-04-16 08:00:00 |
Instytucja | Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z |
Miejscowość | Inowrocław |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 136408 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 398300009, 336316008, 398312204, 398000000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków czystości dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 pakiety Pakiet nr 1 Środki myjąco dezynfekcyjne załącznik nr 4 do siwz Pakiet nr 2 Środki chemiczne do utrzymania czystości załącznik nr 5 do siwz Pakiet nr 3 Środki dezynfekujące załącznik nr 6 do siwz 3. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowią odpowiednio załączniki 4 ,5 ,6 UWAGA Podane w wykazach asortymentowo cenowych przedmiotu zamówienia nazwy produktów odwołujące się do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art. 29 w związku z art. 7 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały parametry wyrażone w liczbach, gramaturę, pojemność, skład, zapach nie gorsze niż artykuły określone w załączniku nr 4, 5, 6. Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego wykonawca winien wskazać w ofercie nazwę i opis tego asortymentu. 4.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane -nazwę produktu, -termin ważności, -masę netto, -warunki przechowywania, -nazwę i adres producenta. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 5. Warunki dodatkowe: a.dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni, b.dostawy do magazynu zamawiającego w godz. od 7.00 do 13.00, własnym środkiem transportu i na własny koszt. c.oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i na każde wezwanie Wykonawcy dostarczy Zamawiającemu te dokumenty. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu. Opis1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków czystości dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami.2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik 4. UWAGA Podane w wykazach asortymentowo cenowych przedmiotu zamówienia nazwy produktów odwołujące się do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art. 29 w związku z art. 7 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały parametry wyrażone w liczbach, gramaturę, pojemność, skład, zapach nie gorsze niż artykuły określone w załączniku nr 4. Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego wykonawca winien wskazać w ofercie nazwę i opis tego asortymentu. 3.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: -nazwę produktu, -termin ważności, -masę netto, -warunki przechowywania, -nazwę i adres producenta. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 4 Warunki dodatkowe: a.dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni, b.dostawy do magazynu zamawiającego w godz.7.00- 13.00, własnym środkiem transportu i na własny koszt. c.oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i na każde wezwanie Wykonawcy dostarczy Zamawiającemu te dokumenty. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu.1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków czystości dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik 5. UWAGA Podane w wykazach asortymentowo cenowych przedmiotu zamówienia nazwy produktów odwołujące się do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art. 29 w związku z art. 7 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały parametry wyrażone w liczbach, gramaturę, pojemność, skład, zapach nie gorsze niż artykuły określone w załączniku nr 5. Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego wykonawca winien wskazać w ofercie nazwę i opis tego asortymentu. 3.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: -nazwę produktu, -termin ważności, -masę netto, -warunki przechowywania, -nazwę i adres producenta. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 4 Warunki dodatkowe: a.dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni, b.dostawy do magazynu zamawiającego w godz.7.00- 13.00, własnym środkiem transportu i na własny koszt. c.oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i na każde wezwanie Wykonawcy dostarczy Zamawiającemu te dokumenty. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu.1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków czystości dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik 6. UWAGA Podane w wykazach asortymentowo cenowych przedmiotu zamówienia nazwy produktów odwołujące się do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art. 29 w związku z art. 7 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały parametry wyrażone w liczbach, gramaturę, pojemność, skład, zapach nie gorsze niż artykuły określone w załączniku nr 6. Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego wykonawca winien wskazać w ofercie nazwę i opis tego asortymentu. 3.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: -nazwę produktu, -termin ważności, -masę netto, -warunki przechowywania, -nazwę i adres producenta. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 4 Warunki dodatkowe: a.dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni, b.dostawy do magazynu zamawiającego w godz.7.00- 13.00, własnym środkiem transportu i na własny koszt. c.oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i na każde wezwanie Wykonawcy dostarczy Zamawiającemu te dokumenty. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z |
Ulica | ul. Przy Stawku 12 |
Nr domu | 12 |
Miejscowosc | Inowrocław |
Kod poczt | 88-100 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 052 3552626 |
Fax | 052 3552626 w. 339 |
Internet | www.przytezni.pl |
Regon | 01062511700000 |
E mail | ilona.orzelska@przytezni.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz) |
Wiedza | Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz) |
Potencjal | Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz) |
Zdolne | Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz) |
Sytuacja | Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz) |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | -Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i na każde wezwanie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu te dokumenty jak też karty charakterystyki dla każdego asortymentu. -Wykaz podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dn. 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów - jeżeli dotyczy |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.przytezni.pl |
Spec war | Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów - siedziba Zamawiającego |
Data skl | 16/04/2013 |
Godz skl | 08:00 |
Miejsce | Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów - siedziba Zamawiającego |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |