Dostawa środków czystości

Data publikacji 2013-04-08
Data zakończenia 2013-04-16 08:00:00
Instytucja Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 136408 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 336316008, 398312204, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków czystości dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami.
2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 pakiety
Pakiet nr 1 Środki myjąco dezynfekcyjne załącznik nr 4 do siwz
Pakiet nr 2 Środki chemiczne do utrzymania czystości załącznik nr 5 do siwz
Pakiet nr 3 Środki dezynfekujące załącznik nr 6 do siwz
3. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowią odpowiednio załączniki 4 ,5 ,6
UWAGA
Podane w wykazach asortymentowo cenowych przedmiotu zamówienia nazwy produktów odwołujące się do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art. 29 w związku z art. 7 ustawy PZP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały parametry wyrażone w liczbach, gramaturę, pojemność, skład, zapach nie gorsze niż artykuły określone w załączniku nr 4, 5, 6.
Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego wykonawca winien wskazać w ofercie nazwę i opis tego asortymentu.
4.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia
Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane
-nazwę produktu,
-termin ważności,
-masę netto,
-warunki przechowywania,
-nazwę i adres producenta.
Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
5. Warunki dodatkowe:
a.dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni,
b.dostawy do magazynu zamawiającego w godz. od 7.00 do 13.00, własnym środkiem transportu i na własny koszt.
c.oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i na każde wezwanie Wykonawcy dostarczy Zamawiającemu te dokumenty. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu.

Opis

1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków czystości dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami.
2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik 4.
UWAGA
Podane w wykazach asortymentowo cenowych przedmiotu zamówienia nazwy produktów odwołujące się do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art. 29 w związku z art. 7 ustawy PZP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały parametry wyrażone w liczbach, gramaturę, pojemność, skład, zapach nie gorsze niż artykuły określone w załączniku nr 4.
Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego wykonawca winien wskazać w ofercie nazwę i opis tego asortymentu.
3.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane:
-nazwę produktu,
-termin ważności,
-masę netto,
-warunki przechowywania,
-nazwę i adres producenta.
Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
4 Warunki dodatkowe:
a.dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni,
b.dostawy do magazynu zamawiającego w godz.7.00- 13.00, własnym środkiem transportu i na własny koszt.
c.oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i na każde wezwanie Wykonawcy dostarczy Zamawiającemu te dokumenty. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu.1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków czystości dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami.
2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik 5.
UWAGA
Podane w wykazach asortymentowo cenowych przedmiotu zamówienia nazwy produktów odwołujące się do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art. 29 w związku z art. 7 ustawy PZP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały parametry wyrażone w liczbach, gramaturę, pojemność, skład, zapach nie gorsze niż artykuły określone w załączniku nr 5.
Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego wykonawca winien wskazać w ofercie nazwę i opis tego asortymentu.
3.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane:
-nazwę produktu,
-termin ważności,
-masę netto,
-warunki przechowywania,
-nazwę i adres producenta.
Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
4 Warunki dodatkowe:
a.dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni,
b.dostawy do magazynu zamawiającego w godz.7.00- 13.00, własnym środkiem transportu i na własny koszt.
c.oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i na każde wezwanie Wykonawcy dostarczy Zamawiającemu te dokumenty. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu.1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków czystości dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami.
2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik 6.
UWAGA
Podane w wykazach asortymentowo cenowych przedmiotu zamówienia nazwy produktów odwołujące się do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art. 29 w związku z art. 7 ustawy PZP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały parametry wyrażone w liczbach, gramaturę, pojemność, skład, zapach nie gorsze niż artykuły określone w załączniku nr 6.
Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego wykonawca winien wskazać w ofercie nazwę i opis tego asortymentu.
3.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane:
-nazwę produktu,
-termin ważności,
-masę netto,
-warunki przechowywania,
-nazwę i adres producenta.
Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
4 Warunki dodatkowe:
a.dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni,
b.dostawy do magazynu zamawiającego w godz.7.00- 13.00, własnym środkiem transportu i na własny koszt.
c.oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i na każde wezwanie Wykonawcy dostarczy Zamawiającemu te dokumenty. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
Ulica ul. Przy Stawku 12
Nr domu 12
Miejscowość Inowrocław
Kod Pocztowy 88-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3552626
Fax 052 3552626 w. 339
Internet www.przytezni.pl
Regon 01062511700000
E-mail ilona.orzelska@przytezni.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz)
Wiedza Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz)
Potencjał Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz)
Zdolne Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz)
Sytuacja Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty -Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i na każde wezwanie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu te dokumenty jak też karty charakterystyki dla każdego asortymentu. -Wykaz podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dn. 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów - jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.przytezni.pl
Adres uzyskania siwz Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów - siedziba Zamawiającego
Data składania wniosków 16/04/2013
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów - siedziba Zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)