Dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem

Publication date 2013-04-08
End date 2013-04-16 11:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Wyroby elektryczne,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Pakiety oprogramowania dla baz danych,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 52463 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302131006, 302133008, 302321407, 316825304, 483100004, 486110004, 486200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopanem, tj. fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania, obejmujących:
1) Ploter - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ (Pakiet - Nr 1).
2) Licencja oprogramowania bazodanowego - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ (Pakiet - Nr 2),
3) Serwer z oprogramowaniem systemowym oraz licencją dostępową:
a) Serwer RACK - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ (Pakiet - Nr 3),
b) System operacyjny z licencjami dostępowymi - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6. SIWZ (Pakiet - Nr 3)
4) Sprzęt komputerowy i elektroniczny wraz z oprogramowaniem:
a) Komputer stacjonarny - w ilości 5 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.7. SIWZ, (Pakiet - Nr 4),
b) Monitor - w ilości 4 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.8. SIWZ, (Pakiet - Nr 4),
c) Monitor - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ, (Pakiet - Nr 4),
d) Oprogramowanie biurowe - w ilości 7 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10. SIWZ, (Pakiet - Nr 4),
e) Zasilacz awaryjny UPS - w ilości 5 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.11. SIWZ, (Pakiet - Nr 4),
f) Komputer przenośny - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.12. SIWZ, (Pakiet - Nr 4),
g) Komputer przenośny - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.13. SIWZ, (Pakiet - Nr 4).

Opis

Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopanem, tj. fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania, obejmujących:
1) Ploter - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZPrzedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopanem, tj. fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania, obejmujących:
1) Licencja oprogramowania bazodanowego - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZPrzedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopanem, tj. fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania, obejmujących:
1) Serwer z oprogramowaniem systemowym oraz licencją dostępową:
a) Serwer RACK - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ,
b) System operacyjny z licencjami dostępowymi - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6. SIWZPrzedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopanem, tj. fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania, obejmujących:
1) Sprzęt komputerowy i elektroniczny wraz z oprogramowaniem:
a) Komputer stacjonarny - w ilości 5 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.7. SIWZ,
b) Monitor - w ilości 4 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.8. SIWZ,
c) Monitor - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ,
d) Oprogramowanie biurowe - w ilości 7 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10. SIWZ,
e) Zasilacz awaryjny UPS - w ilości 5 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.11. SIWZ,
f) Komputer przenośny - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.12. SIWZ,
g) Komputer przenośny - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.13. SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego
Ulica ul. Chramcówki 15
Nr domu 15
Miejscowosc Zakopane
Kod poczt 34-500
Wojewodztwo małopolskie
Tel 018 2017100 w. 30
Fax (018) 2017104
Internet www.powiat.tatry.pl
Regon 49189329100000
E mail starostwo_tatrz@pro.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową na poszczególne Pakiety Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium (łączna wartość wadium dla 4 Pakietów wynosi 1.200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) w odpowiedniej wysokości, dla każdego z pakietów, na który Wykonawca składa ofertę przetargową, tj. do: Pakietu Nr 1 - 300,00 zł, Pakietu Nr 2 - 150,00 zł, Pakietu Nr 3 - 300,00 zł, Pakietu Nr 4 - 450,00 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 2 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek
Wiedza 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 2 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek
Potencjal 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 2 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek
Zdolne 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 2 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek
Sytuacja 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 2 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty I. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych, tj.: a) Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach zgodne z wymogami określonymi w punkcie 18 SIWZ - Załącznik numer 5 do SIWZ. II. Ewentualnie, gdy zachodzą okoliczności, o których mowa niżej Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia następujących dokumentów: a) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w punkcie 9.3. SIWZ (tj. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia), Wykonawca zobowiązany jest złożyć: - Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, b) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w punkcie 9.4. SIWZ(tj. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa wyżej w punkcie 9.1. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej w punkcie 9.3. SIWZ (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie 9.2. SIWZ), jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty: - Oświadczenie odpowiadające wymaganiom określonym w punkcie 9.2.1) SIWZ - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, odpowiadające wymaganiom określonym w punkcie 9.2.2) SIWZ, c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do działania i zaciągania zobowiązań odpowiadających cenie ofertowej w imieniu Wykonawcy w sytuacji, gdy osoba podpisująca ofertę nie znajduje się w wykazie osób uprawomocnionych do reprezentacji Wykonawcy wynikającym z załączonego aktualnego rejestru. d) W przypadku składania oferty wspólnej (Konsorcjum) przez kilku Wykonawców - Pełnomocnictwo Wykonawców wnoszących wspólną ofertę w sprawie ustanowienia pełnomocnika, sporządzone według wymogów określonych poniżej w punkcie 13.6.4) SIWZ (tj. Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika (lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem, dołączonym do oferty przetargowej, podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców. Z dołączonego pełnomocnictwa muszą wynikać dokładne dane wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (dokładna nazwa oraz adres siedziby poszczególnych Wykonawców), - Oświadczenie odpowiadające wymaganiom określonym w punkcie 9.2.1) SIWZ - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, odpowiadające wymaganiom określonym w punkcie 9.2.2) SIWZ w odniesieniu do każdego Wykonawcy występującego wspólnie, zgodnie z wymogami określonymi poniżej w punkcie 13.6. SIWZ. e) Jeżeli Wykonawca do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia zamierza stosować inne równoważne urządzenia/rozwiązania niż określone w SIWZ, wynikające z zapisów punktu 3.15. niniejszej SIWZ zobowiązany jest dołączyć do składane oferty przetargowej dokumenty uwiarygodniające te urządzenia, rozwiązania są równoważne sporządzony wg informacji określonych w punkcie 3.15. niniejszej SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.powiat.tatry.pl
Spec war Siedziby Zamawiającego, tj.: Starostwo Powiatowe w Zakopanem ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane
Data skl 16/04/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, pokój nr 1 Dziennik Podawczy, osobiście lub za pośrednictwem poczty
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)