SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE

Publication date 2013-10-25
End date 2013-11-07 11:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Żydowie
Miejscowość Żydowo
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 435170 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 337000007, 331414200, 336316008, 392243001, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Domu Pomocy
Społecznej w Żydowie.
2) Szczegółowy rodzaj, asortyment ,wymogi oraz ilość określa załącznik nr 2 do Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia- Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa.

3) Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień(CPV2008)
33700000-7 Produkty do pielęgnacji ciała
33631600-8 Środki dezynfekcyjne
33141420-0 Rękawice chirurgiczne
39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39800000-0 Środki czyszczące i piorące
Asortyment oferowany przez Wykonawcę powinien być:
dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta,
oznakowany standardowymi etykietami, informującymi użytkownika m.in. o warunkach magazynowania
i przechowywania, środkach bezpieczeństwa i zagrożeniach;
posiadać zamknięcie, które gwarantuje pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia.
posiadać min. 6 miesięczny termin ważności, licząc od daty dostawy do Zamawiającego posiadać atest PZH,
posiadać -Kartę charakterystyki - jeżeli jest to wymagane ustawą.
4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia spełniający wymogi jakościowe
i ilościowe szczegółowo określone w załączniku nr 2 do siwz.

5) Realizacja dostaw będzie następować sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w terminie
nie dłuższym niż 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia, chyba że Zamawiający ustali
dłuższy termin.

6) Zamówienia na dostawy składane będą za pomocą faksu.

7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.

8) Miejsce dostawy przedmiotu umowy: magazyn siedziby Zamawiającego w dni robocze w godz.
od 8:00 do godz.14;00

9) Przyjęcie przedmiotu zamówienia dokonuje osoba upoważniona do tej czynności ze strony Zamawiającego, która dokonała odbioru asortymentowo - ilościowego i jakościowego.

10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowo- asortymentowego przedmiotu zamówienia wskazanych w załączniku nr 2 do siwz bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość.
11) Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 przy zachowaniu niezmienionej łącznej wartości umowy.

12) Wykonawca udziela gwarancji jakościowej na dostawy objęte umową na warunkach określonych w normach oraz atestach.

13) Strony uważają za wiążące reklamacje składane przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem.

14) W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich
uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od otrzymania
reklamacji.

15) W razie wykrycia w terminie późniejszym wad w przedmiocie dostawy Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie złożyć Wykonawcy reklamację pisemnie lub ustnie do dokumentu odbioru.

16) Załatwienie reklamacji winno nastąpić niezwłocznie w trybie indywidualnych uzgodnień i w sposób
właściwy dla danego towaru, nie później niż w ciągu 2 dni od złożenia reklamacji.

17) W razie odrzucenia reklamacji na wady przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę Zamawiający
może zażądać przeprowadzenia ekspertyzy przez właściwego rzeczoznawcę .

18) Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z ekspertyzą poniesie
Wykonawca.
19) W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę artykułów wcześniej zamówionych, o niższej niż
deklarowana jakości lub w jakikolwiek inny sposób niezgodnej z postanowieniami niniejszej umowy,
Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu interwencyjnego odpowiedniej ilości artykułów,
będących przedmiotem dostawy, na wolnym rynku od innego dostawcy w ilości i asortymencie nie
zrealizowanej dostawy

20) W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu
różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy ustaloną w zawartej z Wykonawcą
umowie.
21) Płatność będzie realizowana sukcesywnie po każdej dostawie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, na podstawie faktur wystawianych na płatnika: Dom Pomocy Społecznej ,76-012 Żydowo 107, 22) Należność płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty doręczenia faktury do Zamawiającego na adres: Dom Pomocy Społecznej ,76-012 Żydowo 107,

23) W szczególnych przypadkach wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć, na
etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; np. zaprzestanie produkcji,
zmiana nazwy asortymentu, dopuszcza się możliwość zastąpienia go towarem o nie gorszych
parametrach i w tej samej cenie.
.
24) Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia(zakresu),których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców oraz zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia na ich rzecz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Żydowie
Ulica Żydowo 112
Nr domu 112
Miejscowosc Żydowo
Kod poczt 76-012
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 094 3188879, -87, - 89
Fax 094 3188879
Internet dps.zydowo.ibip.pl
Regon 00029618200000
E mail dps.zydowo@powiat.koszalin
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Inny: Jednostka Organizacyjna Samprządu Terytorialnego
Rodzaj zam inny Jednostka Organizacyjna Samprządu Terytorialnego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie realizacji minimum jednego zamówienia na sukcesywną dostawę środków czystości o wartości dostawy nie mniejszej niż niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY - na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 2) SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO-CENOWA - na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 3) INFORMACJA WYKONAWCY o tym, że nie należy do grupy kapitałowej sporządzona na/wg Załącznika nr 7 do SIWZ .4)Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5)ZOBOWIĄZANIE sporządzone na/wg Załącznika nr 9 do SIWZ wypełniają tylko te podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają tak jak Wykonawcy polscy oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt X I ppkt 1,2,3 SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Kryt cena A
Spec www dps.zydowo.ibip.pl
Spec war siedziba Domu Pomocy Społecznej w Żydowie 107, pok.3, w dni robocze w godz. od 9.00 - 14.00,
Data skl 07/11/2013
Godz skl 11:00
Miejsce DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE 76 - 012 Żydowo 107 pow. Koszalin pokój nr 5 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)