SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE
Publication date | 2013-10-25 |
End date | 2013-11-07 11:00:00 |
Instytucja | Dom Pomocy Społecznej w Żydowie |
Miejscowość | Żydowo |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 435170 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 330000000, 337000007, 331414200, 336316008, 392243001, 398000000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. 2) Szczegółowy rodzaj, asortyment ,wymogi oraz ilość określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa. 3) Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień(CPV2008) 33700000-7 Produkty do pielęgnacji ciała 33631600-8 Środki dezynfekcyjne 33141420-0 Rękawice chirurgiczne 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39800000-0 Środki czyszczące i piorące Asortyment oferowany przez Wykonawcę powinien być: dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta, oznakowany standardowymi etykietami, informującymi użytkownika m.in. o warunkach magazynowania i przechowywania, środkach bezpieczeństwa i zagrożeniach; posiadać zamknięcie, które gwarantuje pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia. posiadać min. 6 miesięczny termin ważności, licząc od daty dostawy do Zamawiającego posiadać atest PZH, posiadać -Kartę charakterystyki - jeżeli jest to wymagane ustawą. 4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia spełniający wymogi jakościowe i ilościowe szczegółowo określone w załączniku nr 2 do siwz. 5) Realizacja dostaw będzie następować sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia, chyba że Zamawiający ustali dłuższy termin. 6) Zamówienia na dostawy składane będą za pomocą faksu. 7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 8) Miejsce dostawy przedmiotu umowy: magazyn siedziby Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8:00 do godz.14;00 9) Przyjęcie przedmiotu zamówienia dokonuje osoba upoważniona do tej czynności ze strony Zamawiającego, która dokonała odbioru asortymentowo - ilościowego i jakościowego. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowo- asortymentowego przedmiotu zamówienia wskazanych w załączniku nr 2 do siwz bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 przy zachowaniu niezmienionej łącznej wartości umowy. 12) Wykonawca udziela gwarancji jakościowej na dostawy objęte umową na warunkach określonych w normach oraz atestach. 13) Strony uważają za wiążące reklamacje składane przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem. 14) W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od otrzymania reklamacji. 15) W razie wykrycia w terminie późniejszym wad w przedmiocie dostawy Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie złożyć Wykonawcy reklamację pisemnie lub ustnie do dokumentu odbioru. 16) Załatwienie reklamacji winno nastąpić niezwłocznie w trybie indywidualnych uzgodnień i w sposób właściwy dla danego towaru, nie później niż w ciągu 2 dni od złożenia reklamacji. 17) W razie odrzucenia reklamacji na wady przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę Zamawiający może zażądać przeprowadzenia ekspertyzy przez właściwego rzeczoznawcę . 18) Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z ekspertyzą poniesie Wykonawca. 19) W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę artykułów wcześniej zamówionych, o niższej niż deklarowana jakości lub w jakikolwiek inny sposób niezgodnej z postanowieniami niniejszej umowy, Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu interwencyjnego odpowiedniej ilości artykułów, będących przedmiotem dostawy, na wolnym rynku od innego dostawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej dostawy 20) W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy ustaloną w zawartej z Wykonawcą umowie. 21) Płatność będzie realizowana sukcesywnie po każdej dostawie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, na podstawie faktur wystawianych na płatnika: Dom Pomocy Społecznej ,76-012 Żydowo 107, 22) Należność płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty doręczenia faktury do Zamawiającego na adres: Dom Pomocy Społecznej ,76-012 Żydowo 107, 23) W szczególnych przypadkach wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; np. zaprzestanie produkcji, zmiana nazwy asortymentu, dopuszcza się możliwość zastąpienia go towarem o nie gorszych parametrach i w tej samej cenie. . 24) Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia(zakresu),których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców oraz zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia na ich rzecz |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Dom Pomocy Społecznej w Żydowie |
Ulica | Żydowo 112 |
Nr domu | 112 |
Miejscowosc | Żydowo |
Kod poczt | 76-012 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 094 3188879, -87, - 89 |
Fax | 094 3188879 |
Internet | dps.zydowo.ibip.pl |
Regon | 00029618200000 |
E mail | dps.zydowo@powiat.koszalin |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Adres dyn zak | nie dotyczy |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka Organizacyjna Samprządu Terytorialnego |
Rodzaj zam inny | Jednostka Organizacyjna Samprządu Terytorialnego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2014 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie |
Wiedza | Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie realizacji minimum jednego zamówienia na sukcesywną dostawę środków czystości o wartości dostawy nie mniejszej niż niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty. |
Zdolne | Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie |
Sytuacja | Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY - na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 2) SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO-CENOWA - na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 3) INFORMACJA WYKONAWCY o tym, że nie należy do grupy kapitałowej sporządzona na/wg Załącznika nr 7 do SIWZ .4)Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5)ZOBOWIĄZANIE sporządzone na/wg Załącznika nr 9 do SIWZ wypełniają tylko te podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają tak jak Wykonawcy polscy oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt X I ppkt 1,2,3 SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. |
Kryt cena | A |
Spec www | dps.zydowo.ibip.pl |
Spec war | siedziba Domu Pomocy Społecznej w Żydowie 107, pok.3, w dni robocze w godz. od 9.00 - 14.00, |
Data skl | 07/11/2013 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE 76 - 012 Żydowo 107 pow. Koszalin pokój nr 5 (sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |
Potencjal | Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie |