Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej Nr 5 w Ozorkowie.

Publication date 2013-10-28
End date 2013-11-06 10:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 5
Miejscowość Ozorków
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo,
  • Zioła i przyprawy korzenne,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 437308 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 153000001, 152200006, 153300000, 153311709, 158960005, 155000003, 31425003, 158724005, 154000002, 156000004, 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówek szkoły, podzielonych na 10 zadań - Arkusz cenowy załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zadania zamówienia: Zadanie 1 - Dostawy mięsa i przetworów Zadanie 2 - Dostawy drobiu Zadanie 3 - Dostawy warzyw i owoców Zadanie 4 - Dostawy warzyw kwaszonych Zadanie 5 - Dostawy mrożonek Zadanie 6 - Dostawy pierogów Zadanie 7 - Dostawy nabiału Zadanie 8 - Dostawy jajek Zadanie 9 - Dostawy artykułów spożywczych Zadanie 10 - Dostawy pieczywa 3. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty w tej części. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia, a także ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Arkuszu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych zgodnych z wymogami Polskich Norm. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Dostawy asortymentu odbywać się będą 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-14.00 na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Opis

Dostawa mięsa i przetworówDostawa drobiu.Dostawa warzyw i owoców.Dostawa warzyw kwaszonych.Dostawa mrożonek.Dostawy pierogów.Dostawy nabiału.Dostawy jajek.Dostawy artykułów spożywczych.Dostawy pieczywa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 5
Ulica ul. Cegielniana 25
Nr domu 25
Miejscowosc Ozorków
Kod poczt 95-035
Wojewodztwo łódzkie
Tel 0-42 710 32 82
Fax 0-74 710 31 84
Internet http://www.bip.sp5ozorkow.wikom.pl/
Regon 00073236400000
E mail sp5ozorkow@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli Wykonawca przedstawi zaświadczenie/decyzję/inny dokument wydany właściwą terenowo Państwową Inspekcję Sanitarną lub jej oddział potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z obrotem i produkcją żywności, w szczególności że podlega stałemu nadzorowi właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego - zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do niniejszej umowy, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych -zmienionych - stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; b) zmniejszenia ilości wykonanej dostawy, w zakresie ilościowym i wartościowym; c) zmiany nazwy produktu - producenta - pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych 2. Zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w przypadku: a) zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej, b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni.
Kryt cena A
Spec www http://www.bip.sp5ozorkow.wikom.pl/
Spec war Szkoła Podstawowa Nr 5 Z Oddziałami Integracyjnymi - Sekretariat 95-035 Ozorków ul Cegielniana 25 - sekretariat pokój nr 10.
Data skl 06/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Szkoła Podstawowa Nr 5 Z Oddziałami Integracyjnymi - Sekretariat 95-035 Ozorków ul Cegielniana 25 - sekretariat pokój nr 10.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)