Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej Nr 5 w Ozorkowie.

Data publikacji 2013-10-28
Data zakończenia 2013-11-06 10:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 5
Miejscowość Ozorków
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo,
  • Zioła i przyprawy korzenne,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 437308 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 153000001, 152200006, 153300000, 153311709, 158960005, 155000003, 31425003, 158724005, 154000002, 156000004, 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówek szkoły, podzielonych na 10 zadań - Arkusz cenowy załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zadania zamówienia: Zadanie 1 - Dostawy mięsa i przetworów Zadanie 2 - Dostawy drobiu Zadanie 3 - Dostawy warzyw i owoców Zadanie 4 - Dostawy warzyw kwaszonych Zadanie 5 - Dostawy mrożonek Zadanie 6 - Dostawy pierogów Zadanie 7 - Dostawy nabiału Zadanie 8 - Dostawy jajek Zadanie 9 - Dostawy artykułów spożywczych Zadanie 10 - Dostawy pieczywa 3. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty w tej części. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia, a także ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Arkuszu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych zgodnych z wymogami Polskich Norm. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Dostawy asortymentu odbywać się będą 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-14.00 na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Opis

Dostawa mięsa i przetworówDostawa drobiu.Dostawa warzyw i owoców.Dostawa warzyw kwaszonych.Dostawa mrożonek.Dostawy pierogów.Dostawy nabiału.Dostawy jajek.Dostawy artykułów spożywczych.Dostawy pieczywa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 5
Ulica ul. Cegielniana 25
Nr domu 25
Miejscowość Ozorków
Kod Pocztowy 95-035
Województwo łódzkie
Tel 0-42 710 32 82
Fax 0-74 710 31 84
Internet http://www.bip.sp5ozorkow.wikom.pl/
Regon 00073236400000
E-mail sp5ozorkow@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli Wykonawca przedstawi zaświadczenie/decyzję/inny dokument wydany właściwą terenowo Państwową Inspekcję Sanitarną lub jej oddział potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z obrotem i produkcją żywności, w szczególności że podlega stałemu nadzorowi właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego - zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do niniejszej umowy, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych -zmienionych - stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; b) zmniejszenia ilości wykonanej dostawy, w zakresie ilościowym i wartościowym; c) zmiany nazwy produktu - producenta - pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych 2. Zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w przypadku: a) zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej, b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.sp5ozorkow.wikom.pl/
Adres uzyskania siwz Szkoła Podstawowa Nr 5 Z Oddziałami Integracyjnymi - Sekretariat 95-035 Ozorków ul Cegielniana 25 - sekretariat pokój nr 10.
Data składania wniosków 06/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szkoła Podstawowa Nr 5 Z Oddziałami Integracyjnymi - Sekretariat 95-035 Ozorków ul Cegielniana 25 - sekretariat pokój nr 10.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)