Zakup serwera wraz z oprogramowaniem

Publication date 2013-10-29
End date 2013-11-06 10:00:00
Instytucja Powiat Głogowski
Miejscowość Głogów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 440696 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego zestawu serwerowego wraz z oprogramowaniem oraz prace wdrożeniowo instalacyjne zgodnie z załączoną specyfikacją, w tym:
-dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy,
-podłączenie całości dostarczonego sprzętu i skonfigurowanie zgodnie z załączonym w specyfikacji technicznej opisem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Głogowski
Ulica ul. Sikorskiego 21
Nr domu 21
Miejscowosc Głogów
Kod poczt 67-200
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 076 7282801
Fax 076 7282817
Internet www.powiat.glogow.pl
Regon 39065211100000
E mail przetargi@glogow.um.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 10
Wadium Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każde.
Potencjal Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Na podstawie § 1.4 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Zamawiający określa, że dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa wyżej i złożenia dowodów czy zostały one wykonywane należycie dotyczy jedynie dostaw wystarczających do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, którego opis sposobu oceny spełnienia znajduje się w pkt 5.1.B SIWZ. Zamawiający nie żąda informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Integralną część formularza ofertowego stanowi specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c) dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ, d) załącznik nr 7 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy : a)w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, b)w przypadku zmian określonych w opisie przedmiotu zamówienia dotyczących zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu na przedmiot lepszy lub spełniający minimum wymagań SIWZ. c)w przypadku zamiany produktu z powodu niedostępności na rynku na przedmiot lepszy lub spełniający minimum wymagań SIWZ. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, możliwość zmiany umowy w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o różnicę między obowiązującą w dniu podpisania umowy a ustawowo wprowadzoną stawką podatku VAT, z dniem wprowadzenia w życie, e)w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, f) w przypadku wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www http://sbip.pl/nglogowsp/site/pl/zamowienia/show.html
Spec war Starostwo Powiatowe w Głogowie,ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, Biuro Zamówień Publicznych pok. nr 302-303 (III piętro)
Data skl 06/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Głogowie,ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, Sekretariat pok. nr 103 (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)