| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Powiat Głogowski
|
| Ulica |
ul. Sikorskiego 21
|
| Nr domu |
21
|
| Miejscowosc |
Głogów
|
| Kod poczt |
67-200
|
| Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Tel |
076 7282801
|
| Fax |
076 7282817
|
| Internet |
www.powiat.glogow.pl
|
| Regon |
39065211100000
|
| E mail |
przetargi@glogow.um.gov.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas dni |
10
|
| Wadium |
Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każde.
|
| Potencjal |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Na podstawie § 1.4 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Zamawiający określa, że dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa wyżej i złożenia dowodów czy zostały one wykonywane należycie dotyczy jedynie dostaw wystarczających do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, którego opis sposobu oceny spełnienia znajduje się w pkt 5.1.B SIWZ. Zamawiający nie żąda informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1) Kompletna oferta musi zawierać:
a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Integralną część formularza ofertowego stanowi specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu.
b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
c) dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ,
d) załącznik nr 7 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy :
a)w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
b)w przypadku zmian określonych w opisie przedmiotu zamówienia dotyczących zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu na przedmiot lepszy lub spełniający minimum wymagań SIWZ.
c)w przypadku zamiany produktu z powodu niedostępności na rynku na przedmiot lepszy lub spełniający minimum wymagań SIWZ.
d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, możliwość zmiany umowy w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o różnicę między obowiązującą w dniu podpisania umowy a ustawowo wprowadzoną stawką podatku VAT, z dniem wprowadzenia w życie,
e)w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
f) w przypadku wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego.
|
| Kryt cena |
A
|
| Spec www |
http://sbip.pl/nglogowsp/site/pl/zamowienia/show.html
|
| Spec war |
Starostwo Powiatowe w Głogowie,ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, Biuro Zamówień Publicznych pok. nr 302-303 (III piętro)
|
| Data skl |
06/11/2013
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Głogowie,ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, Sekretariat pok. nr 103 (I piętro)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|