Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Głogowski
|
Ulica |
ul. Sikorskiego 21
|
Nr domu |
21
|
Miejscowosc |
Głogów
|
Kod poczt |
67-200
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
076 7282801
|
Fax |
076 7282817
|
Internet |
www.powiat.glogow.pl
|
Regon |
39065211100000
|
E mail |
przetargi@glogow.um.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
10
|
Wadium |
Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każde.
|
Potencjal |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolne |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Na podstawie § 1.4 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Zamawiający określa, że dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa wyżej i złożenia dowodów czy zostały one wykonywane należycie dotyczy jedynie dostaw wystarczających do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, którego opis sposobu oceny spełnienia znajduje się w pkt 5.1.B SIWZ. Zamawiający nie żąda informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Kompletna oferta musi zawierać:
a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Integralną część formularza ofertowego stanowi specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu.
b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
c) dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ,
d) załącznik nr 7 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy :
a)w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
b)w przypadku zmian określonych w opisie przedmiotu zamówienia dotyczących zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu na przedmiot lepszy lub spełniający minimum wymagań SIWZ.
c)w przypadku zamiany produktu z powodu niedostępności na rynku na przedmiot lepszy lub spełniający minimum wymagań SIWZ.
d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, możliwość zmiany umowy w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o różnicę między obowiązującą w dniu podpisania umowy a ustawowo wprowadzoną stawką podatku VAT, z dniem wprowadzenia w życie,
e)w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
f) w przypadku wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://sbip.pl/nglogowsp/site/pl/zamowienia/show.html
|
Spec war |
Starostwo Powiatowe w Głogowie,ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, Biuro Zamówień Publicznych pok. nr 302-303 (III piętro)
|
Data skl |
06/11/2013
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Głogowie,ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, Sekretariat pok. nr 103 (I piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|