Uporządkowanie terenu między blokami przy ulicy Mickiewicza 10-12a w Miliczu

Publication date 2013-10-31
End date 2013-11-20 10:00:00
Instytucja Gmina Milicz
Miejscowość Milicz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 229109 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 452332207, 452332520, 391136003, 451112914, 451112000, 451127002, 451127105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Uporządkowanie terenu między blokami przy ulicy Mickiewicza 10-12a na dz. 25/2 AM 18,obręb Milicz
ZAKRES ROBÓT:
1.roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
2. wykonanie koryta pod konstrukcję projektowanych nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem nadmiaru gruntu z korytowania - 400 m3 na odległość do 5 km,
3. wykonanie obramowania projektowanych nawierzchni obrzeżem
betonowym 8x30x100cm - 410 mb,
4.wykonanie obramowania projektowanych nawierzchni krawężnikiem
betonowym 15x30x100cm ułożonym normalnie i na płask 246 mb,
5. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm - 896 m2,
podsypka cementowa-piaskowa gr. 3cm; warstwa kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie; warstwa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie gr. 12cm; warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 10cm; podłoże gruntowe doprowadzone do G1, E2(większe równe)100 MPa, Is(większe równe)1;
6. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 127 m2, podsypka cementowa-piaskowa gr. 3cm; warstwa z kruszywa łamanego 0 przez 31,5 gr. 8cm stabilizowanego mechanicznie; warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 10cm; podłoże gruntowe doprowadzone do G1, E2(większe równe)80 MPa, Is(większe równe)1;
7. wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych typu MEBA gr. 8cm; otwory wypełnione żwirkiem 8/16 - 381 m2,podsypka piaskowa gr. 5cm; warstwa kruszywa łamanego 20/60 stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm; warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 10cm; podłoże gruntowe doprowadzone do G1, E2(większe równe)100 MPa, Is(większe równe)1;
8. montaż ławek parkowych - 2 kpl;
9. montaż koszy na śmieci - 2 kpl;
10. przekopanie, uzupełnienie humusem oraz obsianie nasionami traw terenu niezajętego pod projektowane nawierzchnie - 2050 m2,
11. wykonanie nasadzeń: drzewa ozdobne, klony zwyczajne Globosum - 53 szt,
12. inwentaryzację powykonawczą robót - kpl,
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową i Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi przez Włodzimierza Frąckowiaka prowadzącego działalność pod nazwą: DROMOST Włodzimierz Frąckowiak, ul. Polna 10, 56-320 Krośnice, składającymi się na Załącznik nr 10 do Specyfikacji. Załączone przedmiary, wchodzące w skład Załącznika Nr 10 do Specyfikacji są materiałem pomocniczym przy ustaleniu wartości ryczałtowej przedmiotowego zadania (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją pełnego przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu umowy przez Wykonawcę nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego).
Przedmiary robót, wchodzące w skład Załącznika Nr 10 do Specyfikacji, określają wyłącznie zakres i wielkość zadania i nie stanowią podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy nie jest wymagany. Dokładne dane, niezbędne do wyceny ww. zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej, przeprowadzonej samodzielnie na miejscu budowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Milicz
Ulica ul. Trzebnicka 2
Nr domu 2
Miejscowosc Milicz
Kod poczt 56-300
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3840004 w. 314
Fax 071 3841119
Internet www.milicz.pl
Regon 00052861700000
E mail ttatarek@milicz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
Czas D
Data zak 31/12/2013
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000,00zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100.
Wiedza Wykonawcy wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową nawierzchni utwardzonych kostką.
Zdolne Wykonawcy wykażą, iż dysponują osobami z niezbędnymi uprawnieniami, w tym przynajmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej (kierownik budowy) bez ograniczeń.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty I.Wraz z ofertą składane są następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru z Załącznika nr 1 do Specyfikacji, 1A) w przypadku, gdy podmiot należy do grupy kapitałowej składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru z Załącznika nr 11 do Specyfikacji ; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji. II.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów: 1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy; dokument pełnomocnictwa sporządzony zgodnie z przepisami prawa, winien być dołączony do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego uczestnika konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika; 3) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie III.4.2) niniejszego ogłoszenia (w tym ogłoszenie o braku podstaw do wykluczenia i aktualny odpis z właściwego rejestru), dla każdego uczestnika konsorcjum z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a.wystąpienia siły wyższej rozumianej jako okoliczności, które zaistniały niezależnie od Wykonawcy, bądź Zamawiającego, a których Strony przy dołożeniu należytej staranności nie mogły w dniu podpisywania Umowy przewidzieć ani im (również po tym dniu) zapobiec, a w tym: -katastrofy naturalne, -nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne utrzymujące się nie krócej niż 5 dni, -zamieszki społeczne, -konieczność wykonania prac archeologicznych, -sprzeczne z przepisami działania osób trzecich. w razie wystąpienia siły wyższej strony będą mogły zmienić termin realizacji zamówienia poprzez jego wydłużenie o czas, w jakim trwała siła wyższa; b.w razie zaprzestania produkcji wskazanych przez Zamawiającego do realizacji zamówienia materiałów, w przypadku określonym w § 11 pkt 2 Umowy (Załącznik Nr 10 do Specyfikacji) - poprzez zastąpienie ich innymi; c.zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi określone w przedmiocie zamówienia, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do stawki wynikającej ze zmienionych przepisów prawa, a tym samym dokonanie zmiany wynagrodzenia umownego brutto; d.zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego - w szczególności osób nadzorujących prowadzenie prac - poprzez wskazanie nowych osób będących kluczowym personelem Wykonawcy i Zamawiającego; e.zmiany w zakresie powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy. 2.Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmiany do umowy.
Kryt cena A
Spec www www.bip.milicz.pl
Spec war www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok nr 58, w cenie: 15,00 zł, na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 Pzp
Data skl 20/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 (Punkt Obsługi Mieszkańców), otwarcie ofert: 20.11.2013, godz. 10:30, sala nr 4 (na parterze)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)