Dostawa mebli biurowych dla Nadleśnictwa Kliniska

Publication date 2013-10-31
End date 2013-11-08 09:30:00
Instytucja Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska
Miejscowość Kliniska Wielkie
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 229751 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad mebli biurowych tj. krzeseł konferencyjnych, krzeseł biurowych, stołów, regałów bibliotecznych oraz zestawów mebli do wyposażenia kancelarii leśniczych i nowopowstałych biur Nadleśnictwa Kliniska - szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 - Opis przedmiotu zamówienia.
1.Zakup, dostarczenie i wniesienie stołów w ilości szt. 25
Stoły kompaktowe z możliwością dowolnego ustawiania i łączenia. Mobilny stół konferencyjny z uchylnym blatem
2.Krzesło konferencyjne na 4 nogach bez podłokietników , siedzisko z oparciem tapicerowane - 100 szt.
3.zakup, dostarczenie, wniesienie i montaż dwustronnych regałów bibliotecznych w ilości 6 szt.
4. Kontener szufladowy pod biurko 1 szt.
5.Fotel obrotowy - 12 szt.
6.Biurko narożne 140 - 160/80/100/60/73- 12 szt.
7. Dostawka o wymiarach 60/80/60. - 6 szt
8.Kontener o wymiarach 41/50/71 - 12 szt.
9.Szafa aktowa o wymiarach 80/42/189 - 7 szt.
10.Dostawka ½ koła o wymiarach 160/60/2,5. - 4 szt .
11.Regał 2/5 drzwi - 4 szt. wymiary całkowite : szer. 80 cm gł. 42 cm wys. 189 cm,
12.Szafa ubraniowa o wymiarach 80/60/189 - 7 szt.
13.Szafka niska gospodarcza - 6 szt. wymiary całkowite : szer. 80 cm gł. 42 cm wys. 78 cm,
14.Szafka niska gospodarcza - 1 szt. wymiary całkowite : szer. 40 cm gł. 42 cm wys. 78 cm,
14. Stolik okolicznościowy fi 60 - 3 szt.
15.Krzesło dostawne, biurowe - 14 szt.



Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty, do przeprowadzenia wizji lokalnej po-mieszczeń, do których będą dostarczone meble stanowiące przedmiot zamówienia, co potwier-dzi upoważniony pracownik nadleśnictwa.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania własnych, szczegółowych obmiarów (uzgodnionych z Zamawiającym) w celu dokonania właściwej wyceny przedmiotu zamówienia.
Wymiary biur i rozmieszczenie mebli w nowopowstałych biurach Nadleśnictwa określone są na rysunku nr 5a do niniejszej SIWZ - Koncepcji aranżacji pomieszczeń biurowych udostępnionej za zgodą autora koncepcji.
Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie dostawy mebli.
Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aranżację trójwymiarową.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska
Ulica Pucko 1
Nr domu 1
Miejscowosc Kliniska Wielkie
Kod poczt 72-123
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 4312133, 4312124
Fax 91 4181560
Regon 81053915000000
E mail kliniska@szczecin.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Skarb Państwa jednostka nie posiadająca osobowośći prawnej
Rodzaj zam inny Skarb Państwa jednostka nie posiadająca osobowośći prawnej
Internet www.szczecin.lasy.giv.pl/kliniska
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 15/12/2013
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 .zł (słownie; jeden tysiące zł 00/100 ). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.11.2013 r. (włącznie) do godz. 8:00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Stąd przy wnoszeniu wadium należy uwzględnić specyfikę działania banków. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: konto BGŻ S.A. O/Szczecin 52 2030 0045 1110 0000 0055 6240. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane w kasie Nadleśnictwa. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz będą deponowane w kasie w siedzibie zamawiającego (p. nr 12); dowód - kopię dokumentu wadialnego należy załączyć do oferty. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dok potw Aranązacja trójwymiarowa oferowanego produktu.
Inne dokumenty Aranżacja trójwymiarowa oferowanego produktu.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie : a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa, f) terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umo-wy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, g) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), h) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie, 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www www.szczecin.lasy.gov.pl/kliniska
Spec war Nadleśnictwo Kliniska Pucko 1 72-123 Kliniska Wielkie
Data skl 08/11/2013
Godz skl 09:30
Miejsce Nadleśnictwo Kliniska - Sekretariat - biuro nr 6 Pucko 1 72-123 Kliniska Wielkie
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)